Přejít na obsah

Chyba P2002 00 (237) efektivita na spodní mezi.


Styfa

Doporučené příspěvky

Prosím podělte se o vaše poznatky...

Podotýkám že dpf je určitě ok, snímač dif. Tlaku také.... Po pár km se rozsvítí kontrolka diag. Motor do nouze nepadá...jede normálně. Regenerace probíhají také ok.  Vše nastaveno....off set....kalibrace atd. 3* statická reg. 3x jízdní. Popílek 42g..... Dif. Tlak volnoběh cca 3-6 pa, v plné zátěži max 100 pa.... Dpf neprasklý ...čisté koncovky bez sazí.

 

Jediné co mě napadá může být ....chladič spalin EGR...

Stejný problém řeším na yetim 2.0 src

IMG_20200928_121311.jpg

IMG_20200928_121305.jpg

Editováno: , autor: Styfa
Doplněk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím.

Mám podobný problém na OCTAVIA III 1.6 TDI CR 81kW. Podarilo sa Vám ho nejak vyriešiť? Nútená regenerácia nepomohla. Po prejdení cca 20km chyba znovu vyskakuje (svieti kontrolka motora, výkon ok). DPF sa po cca 500km samo regeneruje, aj keď kontrolka motora stále svieti. Pred tým než začala vyskakovať chyba P2002 sa objavila chyba na tlakovom snímači výfuku 1 (G450) P0471 - neverohodny signal.

IMG_20201129_120754.jpg

Editováno: , autor: janco2172
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím. Problém s DPF vyriešený. Filter musel ísť von a na čistenie. 

Diferenčny tlak pred čistením 164mbar. Po čistení 0mbar. Bol tak zanesený, že ho bolo treba čistiť 2x. 

Montáž/demontáž a čistenie filtra 310€.

Diagnostika v Origo servise plus geometria 53€.

Najazdené od čistenia asi cca 2000km a zatiaľ kľud.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
V 1. 10. 2020 na 8:42, Styfa napsal:

Prosím podělte se o vaše poznatky...

Podotýkám že dpf je určitě ok, snímač dif. Tlaku také.... Po pár km se rozsvítí kontrolka diag. Motor do nouze nepadá...jede normálně. Regenerace probíhají také ok.  Vše nastaveno....off set....kalibrace atd. 3* statická reg. 3x jízdní. Popílek 42g..... Dif. Tlak volnoběh cca 3-6 pa, v plné zátěži max 100 pa.... Dpf neprasklý ...čisté koncovky bez sazí.

 

Jediné co mě napadá může být ....chladič spalin EGR...

Stejný problém řeším na yetim 2.0 src

IMG_20200928_121311.jpg

IMG_20200928_121305.jpg

20210802_182026.thumb.jpg.ae6422e726cac723ec3d9c28bfb62112.jpgdnes diagnostika ale iba v angline neviem co stim  prosi vás o pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, Pugas24 napsal:

20210802_182026.thumb.jpg.ae6422e726cac723ec3d9c28bfb62112.jpgdnes diagnostika ale iba v angline neviem co stim  prosi vás o pomoc

cau  ja som menil aj celel egr a nepomohlo ale ja mam koncovky od sadzy takze to asi bude prasknute dpf  ... ale ak ti mozem poradit skus dat vypnut egr podla mna je to pre motor lepsie a je to lacnejsie ako vymena mne to vypol chalan v trencine za 80e inak profituning a ine firmy 200+

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, mpatrikm napsal:
  Zobrazit skrytý obsah

 

Pevne verim ,ze raz budete robit homologizaciu na svoje naklady svojmu autu za taketo zasahy.Ked nemas na banany naco ti opicu.

nikto sa ta nepytal na nazor a ja som ten egr vymenil a probem pretrvaval tak som ho vypol aby mi nesiel ten bordel spät do motora aby neboli dalsie problemy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, MarekRMK napsal:

cau  ja som menil aj celel egr a nepomohlo ale ja mam koncovky od sadzy takze to asi bude prasknute dpf  ... ale ak ti mozem poradit skus dat vypnut egr podla mna je to pre motor lepsie a je to lacnejsie ako vymena mne to vypol chalan v trencine za 80e inak profituning a ine firmy 200+

Vypnout EGR aneb nejlepší cesta jak odpravit DPF. Rada nad zlato

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte

Skúsim sa pripojiť k tejto téme. Mám OIII , 1,6 TDI 77 kw, 2015, kód motora CLHA. Momentálne najazdené cca 190tkm.

Auto jazdí každý deň cca 55 km do práce a späť( polovica dialnica ) plus výlety ročne 20 tkm.

Už rok riešim svietiacu kontrolku motora a chybu  P0401 - Systém spätného vedenia výfukových plynov - prietok príliš malý.

Inak povedané rozdiel tlakov pri otvorenom EGR a zatvorenom nie je dostatočný.

Prvý servis mi vymenil EGR, nešiel originál, ale VDO. - chyba sa vrátila po cca 300 km. Nasledovala " kalibrácia " pre vymenené EGR, bez želaného výsledku.

Po ďalšej diagnostike ( iný servis) prehratie SW v RJ- plus nútená regenerácia DPF. Zabralo to tiež na cca 300 km.

Kedže chyba sa hlásila ako náhodná dal som skontrolovať elektroinštaláciu, či tam nie je nejaký prelomený vodič, ale nič sa nenašlo.

Nasledovala dekarbonizácia vodíkom a znovu rozobratie a vyčistenie EGR. Ani to však nepomohlo, tak som odniesol auto do autorizovaného servisu, kde prebehla ďalšia diagnostika s objednaním na kontrolu a prípadnú výmenu EGR aj s okolitými potrubiami.

Výslednom bolo, že EGR pracuje v poriadku a nie je nutná výmena, ale že príčinou je zanesený DPF filter s hodnotou 39 g. Dodali mi k tomu aj fotky. Za výmenu požadovali cca 3000€, alebo odporúčili čistenie.

Chemické čistenie na stroji s meraním pred 39g a po 8g, pomohlo na ďalších 300 km.

Keď som zavolal znovu do škody, či mi nevedia poradiť čo ďalej, tak sa ma opýtali akej farby chcem nové auto.

Vie mi niekto poradiť čo ešte vyskúšať, resp. kde by mohol byť problém?

Auto nepadá do núdzového režimu, ide bez straty výkonu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj, sice nemám škodu, ale na mém Seatu Leon 1.6 81Kw CRKB r.v. 2015 sem řešil stejnou závadu. Auto má najeto cca 220 000 km a začala svítit kontrolka motoru a závady P2002 + 19226. S touto závadou jsem ujel zhruba 3000 km, než se to podařilo vyřešit. Filtr se vypaloval pravidelně po 600 až 700 km, koncovky výfuku byli čisté. Rozdílový tlak na volnoběh byl kolem 6 až 10 mbar. Nejdřív sem vyměnil čidlo rozdílu tlaku G505. Kupoval sem originál 04L 906 051 za 1500,- Kč. Toto čidlo je na levé straně a vede do něj jedna hadička. Výměna tohoto čidla nepomohla, tak jsem navštívil autorizovaný servis Louda Auto v Kolíně. Tam mi za 3300,- Kč řekli, že zkontrolovali čidla a že je potřeba vyměnit, nebo vyčistit DPF filtr. Cena výměny od nich by byla 46000,- filtr a 8000,- práce. Filtr sem tedy nechal vyčistit, ale stejné závady se po ujetí asi 60 km opět ukázali. Po zkušenosti jednoho uživatele zahraničního fóra sem zkusil vyměnit čidlo tlaku výfukových plynů G450. Je to stejné čidlo akorát je na pravé straně a vedou do něj dvě hadičky. Od té doby jsem ujel 2000km a závada se zatím neukázala. Doufám, že to někomu pomůže.

20220109_144449.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

rovnaky problem na S3, furt P2002, vymene a vycistene vsetko vzadu, tiez problem s nizkym prietokom spalin, vzdy za nizkej zataze motora. Mam pocit, ze vsetci si myslia, ze v aute je len jeden EGR ventil, ale zrejme su tam DVA, nizkotlaky pri DPF a vysokotlaky pri nasavani. Mam velke podozrenie, ze tam bude zapchata ta trubka alebo zakydany ten ventil, lebo vysokotlaky vraj pracuje len v nizkej zatazi a potom pri vyssej prichadza na rad nizkotlaky.  Kedze auta s DSG podtacaju, podla mna sa tam bude hromadit viac bordelu.  co myslite vy?

system-egr.jpg

20230326_113533.jpg

Editováno: , autor: linomaniac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V autorizaku som bol 5x... uz mam aj 6. termin. Nebavi ma to, oni nevedia evidentne. Vsetko robili oni co popisujem. P0401 cez vcds vidim co je, len neviem ktory ventil je Bank1 a ktory Bank2. Vypocitane aj merane hodnoty gas flow sa zhoduju pri vsetkych otackach, akurat pri jednom je malinko vacsia odozva, preto moze byt ze chyba vyskoci raz za 3 dni, a niekedy zhasne a potom zas naskoci. Bohuzial neviem najst 5 hodin na podrobnu diag.... aby som sa vsetko naucil, sak aj zima mi je vonku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, linomaniac napsal:

rovnaky problem na S3, furt P2002, vymene a vycistene vsetko vzadu, tiez problem s nizkym prietokom spalin, vzdy za nizkej zataze motora. Mam pocit, ze vsetci si myslia, ze v aute je len jeden EGR ventil, ale zrejme su tam DVA, nizkotlaky pri DPF a vysokotlaky pri nasavani. Mam velke podozrenie, ze tam bude zapchata ta trubka alebo zakydany ten ventil, lebo vysokotlaky vraj pracuje len v nizkej zatazi a potom pri vyssej prichadza na rad nizkotlaky.  Kedze auta s DSG podtacaju, podla mna sa tam bude hromadit viac bordelu.  co myslite vy?

system-egr.jpg

20230326_113533.jpg

Na tenhle EGR už se chystám delší dobu ho vyčistit (lehoučký pocukávání při ustálený rychlosti mezi 1500-2000 ot a zahoupání při postinjection aby se ohřál filtr), ale ta trubka je v hlavě a co jsem koukal tak vyndat ten EGR vypadá na sání dolů. A to se mi zatím fakt nechce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...