Přejít na obsah

Problém se systémem řízení spalin Škoda Fabia II. 1,2TSI /63.kW, kód motorizace CBZA...


Doporučené příspěvky

Dobrý den.


Obracím se zde prostřednictvím tohoto vlákna především na odborníky ale i na laiky s podobnou zkušeností.

Dcera si před časem zakoupila z " Áček " osobní vůz Škoda Fabia II. Combi s motorizací 1,2TSI, 63.kW / CBZA /.

Ještě než se přiblížila k domovu / cca 60. km /, rozsvítila se na palubní desce kontrolka " , které odpovídá v manuálu popis " Systém kontroly výfukových plynů.

Po napojení na autodiagnostiku / printscreen číslo 1. z diagnostiky v příloze /, chybová hláška detekovala problém s lambda sondou - za katalyzátorem.

Nechtěla se tam s nimi dohadovat, nicméně odpovídající sondu - značkovou NGK, jsem zakoupil, vyměnil, chybovou hlášku smáznul.

Odjela s autem cca 15.km a vyskočila ta samá kontrolka na palubce.

Po napojení na autodiagnostiku, chybová hláška, týkající se katalyzátoru. / viz printscreen číslo 2. z diagnostiky v příloze/.

Domnívám se, že katalyzátor se pomalu, ale jistě odebírá po cca 116. 000. km do věčných lovišť, přesto bych rád slyšel názor někoho odborně zdatného, zda tomu tak skutečně je, nebo tomu tak být nemusí.

Servisák, kde běžně dáváme vůz do opravy nám obecně sdělil, aniž by to zatím osobně viděl / má toho teď moc /, nám po telefonu řekl, že to u těch Fabii II. s TSI motorizací občas odchází / myšleno ten katalyzátor.

Děkuji předem za veškeré Vaše názory na tuto problematiku.

S pozdravem I. N.

Snímek obrazovky 2020-04-10 v 19.00.32 (1).png

Snímek obrazovky 2020-04-10 v 19.00.39 (1).png

Printscreen číslo 2..jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, 

 

Nejsem jeden z tech, kterym by se to stalo, ale mam najeto 490tis km s tou samou motorizaci , a zadnej katik jsem menit nemusel. Jen 3x rozvody :) divne, kazfopadne bych to Ackum hodil na hrb, kdyz to bylo po 40km,nejakou zaaruku prece drzet musi ne? Sorry, ze jsem nepomohl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treba sa vyzbrojiť poriadnou dávkou trpezlivosti a vrátiť auto späť do AAA a nech sa snažia. A hlavne nič neopravovať, do ničoho nezasahovať, a nič im nehovoriť, aby vás nemohli odpálkovať. A hlavne hocičo budú tvrdiť, trvajte na tom aj písomne! Aj keby na mieste vymenili celý motor (čo sa samozrejme nestane), aby ste mali evidenciu o tom, že ste reklamovali auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...