Přejít na obsah

možnost konfigurace jiné výbavy než je v ceníku


asdf7890

Doporučené příspěvky

Ve výbavě Style je automatická klimatizace Climatronic která se ovládá přes dotykový displej což mi nevyhovuje. Myslíte že by bylo možno u dealera na nějakou výjimku změnit konfiguraci vozu tak, aby u výbavy Style dali ve výrobě do vozu mechanickou klimatizaci? Klidně bych si za to i připlatil, protože ovládání tlačítky mi více vyhovuje.

Editováno: , autor: asdf7890
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • asdf7890 změnil název na možnost konfigurace jiné výbavy než je v ceníku

No tak to tedy silně pochybuji. Logisticky těžko, kdyby si každý řekl o nějakou i jen malou individuální konfiguraci nad rámec daného , tak při té hromadné výrobě stovky a tisíce aut denně, by to pravděpodobně nešlo ukočírovat. Individuálně konfigurovat nad rámec základní nabídky možná tak u Ferrari, Bentley apod., ale tam si za to samozřejmě zaplatíš ranec peněz a je to i součást image značky, která si to může dovolit. Na druhé straně při tom jejich menším počtu  vyrobených vozů a jejich ceně, proč ne. Pokud by to šlo u VW AG a jeho společností, tak hluboce smekám kloubouk, ale nevěřím tomu, že to jde, tedy to co požaduješ. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi nepůjde a přesně z toho důvodu, že jsou pro mě některé fičůry nevyužitelné a zbytečné jsem do Scaly nešel a vzal výběhový a zastaralý Rapid style+. Každý by se smál verzi scaly Junior, ale já bych si do něj konfiguroval co potřebuji a "individualizoval." Už se jakémusi návrhu juniora na netu vysmívali. 

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Automaticku klimu ovladas cez nastavovanie pod displayom. Tak isto manualnu. Ak sa nemylim v manualnej musis cez display nastavit smer fukanua.pri automatickej stlacis auto rezim a do menu nemusis ak nie si velmi narocny a detailista. Klima a kurenie ma scala celkom slusne odladenu a moje obavy nutnosti ist do menu pri kupe sa nepotvrdilu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V manualni klimatizaci se rychlost ventilatoru ovlada otocnym koleckem. Smer foukami se ovlada taky otocnym koleckem (ma 4 polohy). Takze u manualni klimatizace neni zadne ovladani pres displej.

Automatickou klimu jsem nikdy nemel. Nevim jestli je ve Scale lepsi mit mechanickou nebo atomatickou (s nevyhodou ovladani pres displej) klimu. Co myslite?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 2. 11. 2020 na 21:11, asdf7890 napsal:

Automatickou klimu jsem nikdy nemel.

 

Jejim principem je prave automaticka regulace. Reaguje podle nekolika cidel vcetne intenzity svetla. Vjedes do tunelu a prestane tolik chladit. Temer jakykoli manualni zasah je kontraproduktivni. Asi nejhorsi je menit ji smery vzduchu nebo "vypinat" klimatizaci s vidinou nejake uspory. Jsou take lide, kteri si mysli, ze kdyz po startu nastavi 28 stupnu, tak ze se zatopi driv.

 

V realu je nejlepsi uziti takove, ze nastavis stupne a hotovo. Za me jsem od roku 2008 mel jen tri pripominky. Prvni je vyresena tim, ze jde zvolit "hladina", kolik vzduchu dovnitr jde.  Jeste v Roomsteru se mne stavalo, ze pri plnem obsazeni bylo vydychano. To ted jde nastavit - intenzita se porad meni podle okolnich podminek, ale clovek si vybre, jestli ma Climatronic foukat vice, normalne a nebo malo. Podle toho pak reguluje teplotu vhaneneho vzduchu tak, aby dosahl ciloveho stavu.

 

Druha pripominka - obcas (ale neni to casty jev) se muze stat, ze napr. pri delsi jizde vychodnim smerem pri zapadu slunce sice pere dovnitr slunicko, ale svetelny senzor je ve stinu. Pak je potreba hrabnout do teploty a pomoct s vnimanim sveta.

 

Treti pripominka - teprve u posledniho auta resim to, ze auto za urcitych teplot nevetra tak, jak bych si predstavoval. Nevim, jestli je to ulitba "ekologii" nebo vada.

 

Jinak je Climatronic super vynalez.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyhrev okna by som zvazil. Mne osobne vyhrev okna vadi. Myslim tie drotiky a hlavne v noci, ked idu oproti auta je to pre moj zrak doslova neprijemne. Ale zdorazdnujem, to sklo zalezi od citlivosti cloveka. Ja mam dioptrie odstranene laserom, takze mam citlivejsi zrak na svetlo. Ale to, ze sa nezahmlieva okno je pravda a v tom to ma plus. Nestava sa to vsak ani pri AC v auto rezime. Ak vyhrievane celne sklo, tak do buducna uz len bezdrotove, to novsie co davaju teraz v urcitych autach.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@kitrab scala MR 2019 ma drotiky.  Neviem ako novsie. Pytal som sa minuly rok v skodovke, ci nebude celne s foliou a odpovedat nevedeli. Dal by som ho vymenit ak by bola taka moznost a dalo by sa miesto drotikoveho. Foliu mali v tej dobe len VW a neviem ci nie S3 od skodovky. 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) neřeš nesmyl, na automatické klimě budeš točít tak maximálně kolečkem teploty - upřímně, sáhl jsem na něj celkem 2x ve dvou autech za posledních 5 let

2) drátky nevidíš, respektive vidíš, ale zvykneš si na ně a nevnímáš je, měnit cíleně za folii (pokud by byla) je nesmysl

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

@LiveBomb souhlasím, na automat jsem sahl pouze jednou a to po koupi vozu😄👍

 

Drátky ve skle jsem měl v S2FL a mohu říct že větší sračku vymyslet nemohli, jak píšou kluci, leskne se to proti slunci a v noci v zimě od světel protijedoucích vozidel, ještě když pořád ostřikuje solanka a srajda z cesty je to cesta do pekel.Šíleně to unavuje oči.🥵

Za 160 000 km a 4 roky s drátky nikdy více!

Fólie to je jiná liga, beru všemi 10! Kdyby ji ovšem do Scaly dávali...

 

 

Co tady popisuje @bojler třetí připominku, kdy za určitých okolností climatronic nevětrá jak má není problém Scaly, ta nemá automatickou recirkulaci, kterou jsem v Superbu a Arteonu ihned vypl.

Jinak tedy jedině Climatronic! Tatík co má fabku s manuální klimou od května neustále bečí že si měl příplatit za Style s climatronicem.👍 a to tu fabku od května sotva zajel (1800km)😄 nj důchodce a jeho rally špitál, kaufland a domů😄

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problem climatronicu v F3 je, ze oproti Climatronicu v S3 je neskutocne hlupy :)

To znamena, ze tepelna pohoda sa dosahuje divnym sposobom, kedy niekedy je v aute prilis teplo a niekedy prilis zima. Jednoducho pri automatike som v F3 nuteny castejsie tocit koleckom teploty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...