Jump to content

1.5 TSI 110 KW SPOTŘEBA


RDMBR

Recommended Posts

Jen pro zajímavost kolik máte na tomto motoru spotřebu?

Mě to zatím vychází, že za 3844 km sem vypálil 252,89 L benzinu, takže 6,57 L/100. 
Škoda Connect ukazuje 6,6 tak je to docela přesné.

 

Jinak mám docela těžkou nohu, rád si většinou zablbnu, takže to je brzda-plyn😅

Edited by RDMBR
Link to comment
Share on other sites

Taky mi údaje v Connect aplikaci sedí na reálnou spotřebu (liší se mi o 0,1l). Na posledních 1400km ukazuje Connect 6,3l (auto má aktuálně najeto cca 3600km). Nejméně 2/3 z toho je z dálnice, kde se mi daří jezdit za 6l (mírně nad rychlostní limit i s naloženým autem).

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

Dlouhodobá cca 6.1. Teď jsem jezdil přes celou Prahu sem a tam po okruhu nebo tunelama a spotřeba ~5.5 litru.  
Ve městě jezdím podle limitů + 4, mimo město “na malý body” = okresky do 110 a dálnice do 150 když je prázdno.

Cesty mix, většina delší než 20 km a spíš jedu na pohodu, žádná brzda plyn a nechávám brzdit motor nebo plachtim :)). 

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Ahoj,tak nevím ale mám najeto bezmála 3000km a dlouhodobou spotřebu mi ukazuje 5,3 a sedí to podle tankování.

motor nepodtáčím a na rady řazení taky nereaguji. Je pravda že jezdím trasy z 90% 50km  na 2a3jkových silnicích.

Jedu do práce 50km rozdíl 300m.n.m a zpět.I když se s tím do kopce nemažu tak se na 6l/100 nedostanu.

Nejezdím teda brzda plyn ale koho dojedu tak předjedu.

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

a ve škodovce ti řeknou, že i litr na 1000km (na 1000, né na 10000) je cajk...  bambulové...

ale esi je to nový a sedá si to, tak to asi trochu toho oleje zkraje požere,.. já doléval cca 0,5l po 9000km u OIII 1.5TSI

Mám ale pocit že nám admin vynadá, bo tohle téma je hádám o spotřebě beznínu... 

Link to comment
Share on other sites

Spotřeba benzínu je OK. Dá se jezdit i do 5 l/100 km. Je to podobné jako některé diesely.

Jinak normovaná spotřeba eleje u 1.5TSI je údajně až 0.75l/1000 km. S tím ať jdou do.....

Jinak O4 je první auto, do kterého musím mezi servisními intervaly dolévat olej.

Link to comment
Share on other sites

@Gater, ale to není problém tvojí konkrétní O4, to žere ale každá Škodovka už od MB1000 (no snad kromě Enyaqa, i když kdo ví). Koncernové motory zřejmě používají stejnou techniku jako ta MB :) Jezdil jsem  Superba 2.0TDI ca 10000km a 2 litry.

Zase to má tu výhodu, že když měníš olej podle intervalu tak už jsi mezitím ten olej vlastně dolitím již jednou vyměnil.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Zdravim, mam O4 s 1,5 TSI od minuleho tydne a spotreba se pohybuje uplne jinde. Jezdim denne cca 20 km do prace a zpet (cast okresky, cast dalnice) a abych se dostal pod 8l, tak musim jet jako snek. Kdyz jedu svizneji, tak jde spotreba k 9l. Zralo vam to taky tolik, kdyz to bylo syrovy? 

  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

Tak už mám přes 12000 km a dlouhodobá se mi ustálila na 5,8 jinak pořád platí co sem psal výše: 

 

já jezdím do práce 800 metrů 😅+ město cca do 10km...jinak o volných dnech tak po 50 km trasy

Link to comment
Share on other sites

V 15. 6. 2021 na 13:34, AlesZlam napsal:

Zdravím, prosím nevíte někdo odkaz na solidní srovnání Š-Octavia motorizace CNG + IV + Diesel ... chtěl bych se kouknout globálně na pořízení, roční náklady na servis, spotřebu atd. ... děkuji Aleš

 

Odkaz ti sice nedám, ale počítal jsem pro firemní účely celkové náklady (pořízení, provoz, paliva) pro OCT4 a motory 2.0D slabší, CNG, a plug-in hybrid 1.5, roční nájezd 20 tis. km a pořízení na operativní leasing. Zhruba stejné Kč náklady na 1km vyšly u 2.0D a hybridu, o několik desetihaléřů na km byla levnější CNG verze. U CNG jsem počítal nájezd 85% na plyn (to je vždy zhruba plná CNG nádrž a pak 100km na benzín), u hybridu to bylo 50% nájezdu na levnou elektřinu, což je ale v praxi dosažitelné jen při určitém způsobu použití. Čísla bohužel nemohu poskytnout. Protože ta úspora u CNG je v řádu jen několik tis. Kč za rok, řekl bych, že pro daný nájezd a způsob pořízení jsou celkové náklady na km zcela srovnatelné a rozhodovat by tedy měl způsob provozu. Delší trasy (dálnice) => diesel, město (ideálně vlastní dům) => hybrid, bydliště či pracoviště poblíž CNG stanice => CNG. Ale CNG pohon dost diskvalifikuje ta malá benzínová nádrž. Hodně to snížilo praktickou použitelnost auta. Jedině snad cestovatelské řešení "ála žigul", tedy kanistr s 20 ltr. benzínu do kufru.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...