Přejít na obsah

Žádost o pomoc radu Š Fabia 1.2htp 2004 47kw


fabia 1.2htp jezdec

Doporučené příspěvky

Tak chlapy, omlouvám se, trošku sem se opozdil s reakcí. Nicméně dnes se mi stala skvělá jobovka. Po dálnici 160km a málem sem přejel odbočku, takže brzdy téměř do plna a pak mi to hned vyhodilo kontrolku ( chyba motoru) a v nouzáku sem dojel na benzínu. Reset opětovným nastartováním pomohl ale kontrolka pořád svítila. Po uvedení na Diagnostiku ( díky bohu sem se dozvonil mechanika doma co měl sice zavřeno ale mrkl na to) Vymazal chyby a kontrolka zmizela, zatím úspěšně. Nicméně, kontrolka s brzdami (!) kterou řešíme, hází pořád :( Už sem snad zkusil vše. Beze změny. 
Dnes sem konečně vyměnil svíčky a auto jede hladce. parádička. Jinak sem vložím foto z té diagnostiky, dáte radu na co se zaměřit a co hledat a nechat opravovat ? Podle fotky z diagnostiky ? Podotýkám auto jede "skvěle" žádný problém kromě ABS, kontrolky brzd. 
A ještě jedna jobovka na to bych také rád znal odpověď. Po cestě zpět (praha-Příbram) dojel sem do Prahy zpět a km před barákem opět začla blikat olejnička. Zastavil sem, koukl hladina oleje 0. řikám co to je za blbost. Vypnu motor, nastartuji kouknu a olej v horní pulce risky, takže oleje je dost. Nicméně po chvilce to zase zablikalo a zahlásilo pípnutím. Teď sem zaparkoval a vím, že jak zítra pojedu, tak to zas dělat nebude. Ale mohl by dát někdo radu co by to mohlo být ? Tlak oleje mám prý dobrý ( zkoušel mechanik přes víčko při zapnutém motoru) Jediný můj poznatek. Dnes při výměně svíček sem si všiml že byla zapalovací cívka (prostřední) malinko od oleje v půlce. Svíčky suché ale trošku šíleně vypadající. Hodím sem foto také jak vypadaj ( jestli je mám vyhodit nebo si je nechat záložní) Díky za rady. Za moment dojdu udělat fotky těch kabelů a svíček a případně nafotím co je potřeba abychom mohli určit kde jsou pořád problémy. :( Nicméně děkuji všem, že "ztrácíte" čas v mém topiku. Vážím si každé rady a všechny rady do poslední procházím a zkouším. Dost mě to auto chytlo a rád bych ho udělal do pohody, aby jezdilo :) 

Nicméně reakce k příspěvku výše, chyba abs byla již před technickou, sám nechápu jak to mohlo projít. Nicméně mám zde dokumenty z stk včetně emisí apod. Mohu sem hodit vyfocený ten papír, třeba z toho něco vyčtete, já se přiznám nic moc v tom nerozumím :) 
Díky a přeji příjemný nedělní večer všem :) Moc DÍKY ! Kdybych mohl nějak splatit Vaše rady určitě mi nechte zprávu nebo koment a udělám co mohu :) Díky ! 

1.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ke kontrolce (!) (brzdy)

 - Kontrolka jen bliká. Při nastartování se nic neděje, při jízdě od 5km a více 3x signalizace pípnutí a už bliká ať se děje co se děje ( zas do vypnutí motoru). Pokud nastartuji a dám hned ručku, tak kontrolka svítí jako zatažená ruční brzda to funguje skvěle, Dám ručku dolu kontrolka zmizí. Ale jakmile se rozjedu tak opět 3x píp a blikání - poté už i při zatažené ruční brzdě kontrolka nereaguje a bliká stále. 
Viděl jsem pár komentů na jakousi pojistku, kde bych jí měl hledat ? Manuál pročítám, dostal sem ho k autu také, ale bohužel zatím moc neporadil :( 
(Dám sem foto toho svazku ještě dnes) Jinak čidlo na brzdovou kapalinu sem odpojil, propojil drátkem a pípalo to hnedka při nastartování, takže čidlo je dobré ? Kapalina 100% ok a v horní hladině max.) Kabely od nádržky až do vnitřku auta ok v pohodě ( co je vidět v motorovém prostoru ) nic víc jsem kvůli kabelům ještě nerozebíral. 
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkontroluj ten kabelový svazek, ať víš jestli je OK nebo ne.

K tomu tlaku oleje, já bych dal měřák místo tlakového čidla oleje, tak jsem moc nepochopil jak to ten tvůj mechanik kontroloval ( zkoušel mechanik přes víčko při zapnutém motoru) ?

Editováno: , autor: Petr L.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petr L. omrknu ten svazek a dám foto dneska už konečně. Jinak nastartoval, víčko odšrouboval  nechal přidusit zašrouboval a když motor nezhasl tak říkal že tlak oleje v pohodě. Každopádně bych ho raději změřil jak říkáš. Kde bych to čidlo našel ? Zkusím to nějjak svépomocí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omrknu to, po kabelech jsem ještě nešel přímo od brzdovky, koukal sem jen po čidlu. Jinak se mi zdá, že ta nádržka je tam jako divně dána. Zkusím udělat video přes den jestli to půjde lépe vidět. Každopádně zatím na tom dělám no. Teď mě ještě čeká to čidlo oleje abych mohl vyloučit jeho nefunkčnost. Protože to mě taky zlobí :), pořád co dělat. :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

udajně je to jen čidlo pravého p. kola. když sem to řekl tomu co to teď během 5 min okoukl tak řikal že jo to jo. Ale řekl to dost divně :D :) mrknu od malty na návod jak omrknout to čidlo, dá se nějak zkontrolovat jestli je to jen to čidlo ? nebo co ještě může být s tím abs. Jinak každý zatím říkal, že ty kontrolky nemůžou mít spojitost. Tak sám nevím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak chlapy měl bych tady další jobovku. Po ujetí pár km, začne blikat červená olejnička. a už nepřestane do vypnutí motoru. Někdy je to po 10 ujetých km, někdy po 30 ujetých km. Všiml sem si, že nezáleží jak jedu, stane se to při řazení normálním, i ve vysokých otáčkách po libovolných km. Sranda je, že když se podívám na olej je ho možná více než má být ( nad riskou ) Při této chybě sem již dříve olej dolil a zřejmě o něco víc než se má. Nebrání to provozu, jezdí to normálně, nicméně mě to občas vyděsí. Nějaké tip čím se to může projevovat, resp kde je problém ? příp. v čem ? Jinak mi přijde divné, že když přijdu ke studenému autu a vytáhnu tyčku na olej je suchá. Zandám ji a vyndám znovu a je to nad maximem. ( co to sakra je ? ) Chápu při chodu, že je olej rozstříkaný všude, ale že ppřed nastartováním studeného nic. (občasně) je mi divný. 
Díky za další tipy.
Jinak na ABS sem se ještě nedostal, ale hodlám omrknout ty čidla případně vyměnit. Pokud kontrolka brzd nezmizí ani tak, tak už jsme v koncích s nápady :D :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě, budu muset počkat do ledna :( Nicméně mi to omrkne. 
Jinak sem vyndal snímač oleje ( takový zleený) a byl komplet pod olejem. Ale komplet. Takže se nedivím, že to háže kontrolku. Může to být nějaká závada ? Nebo sem jen deme.. ta dal sem více oleje než má být ( podle měrky sem měl více) takže sem upustil, snímač vysušil, a objednal nový, dnes budu vyměňovat. Může to být jiná příčina, než víc e oleje než má být ? Díky za tipy. 

Ano auto stálo 10 a nerad bych kupoval měřák za 2 :) Jinak sem někde koukal zvládli to měřit obyčejným barometrem, ale na to se neodvážím. Určitě to do servisu hodím. Nicméně bych tam rád přišel s nějakou teorií, aby nezačal výměnou motorem :) Známe všichni. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapy mám tu zásadní problém :( Koupil sem kabel na diagnostiku který by na to měl jít. Poradíte jak to zprovoznit ? Prošel sem celé youtube a celý google a pořád mám nějakou chybu. Nebo používám špatný program, těžko říct. Máte někdo zkušenost ? 

Kabel sem koupil tento:
https://www.alza.cz/auto/mobilly-usb-vag-obd-ii-kabel-d4633878.htm

Chybu mi to hlásí tuto: 

 

Díky všem za tipy. 
Jinak aktuálně sem to byl projet a olejnička zatím klid. Vypadá to na přelití olejem. Nicméně čidlo sem s jistotou koupil a mám nové náhradní když se to projeví :) Zatím 15km a nic. Jinak teďkon uvítám rady na tu diagnostiku, fakt sem z toho blázen. Díky 

Bez názvu.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten sw si splašil kde? Měl si ho ke kabelu? Já bych řekl že bude problém mezi kompabilitou kabelu KKL (ten máš správně) a sw VCDS, který bude určen k HEX kabelům. Stáhni si na uložto normální VAG Com verzi 304 a mělo by to šlapat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...