Přejít na obsah

Brzdy


Milo13

Doporučené příspěvky

Pred niekoľkymi dňami som prezuval a technik ma upozornil na brzdy, v tom som si spomenul aj na slovne upozornenie technika pri 2 ročnej garančnej prehliadke, že v krátkej dobe bude treba vymeniť kotúče aj doštičky. No ked som to videl teraz v pneuservise, som takmer zhrozený. Karoq má 2,5 roka 16600 km, zadné doštičky tak na 1/2 roka predne doštičky v pohode, ale kotúče z vnutornej strany brzdia tak na polovicu. No nie som si vedomý nejakých nespravnych jazdnych postupov. Pred Karoqom som predal 8,5 ročnú Octaviu, 70000 km bez problému s brzdami. Kontrolovali ste to už niekto, aké máte poznatky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 25. 1. 2021 na 8:57, o3-scala napsal:

Milo13 - ako si dopadol s brzdami? Ja na Scale mam uz tiez hrdzave kotuce :-(

Predtym O3 nikdy problem nebol a jazdim uplne rovnako.

Tak na Roomseru mně stáčeli zadní kotouče v nějakých 65ti tisících. Kotouče vypadaly jako gramofonové desky a dle vyjádření techniku už  brzdy v podstatě nebrzdily. Ale mně se zdálo, že brzdily normálně :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Karoq Sportline 2.0 TSI, najeto 14700 km a v tomto týdnu výměna všech brzdových kotoučů a destiček. Kotouče absolutně zrajtovaný a s hloubkovou korozí na rubové straně kotoučů. A to s autem denně jezdíme a je garážovaný. Škodovka samozřejmě reklamaci servisu neuznala, takže 15 litrů jenom materiál a práci mi servis neúčtoval. Na našem posledním Tiguanu nám dělali brzdy až v 90ti tisících. Takže u nového auta celkem velký rozčarování. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je ale pravda že kde sa vymenili tak tam už neboli problémy so zadkami , čo sa o ich predchodcoch 3Q0698451C/D a iných povedať nedá

 

holt kupujú platničky v indii a kde kade a čudujú sa že to nebrzdí ... najhoršie na tom je že druhovýroba tiež nie je výhra 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky