Přejít na obsah

Prasklo tesnenie hlavy valca?


Marek13689

Doporučené příspěvky

Zdravím. Octavia 2 facelift 1.6mpi (163000km) si začala v poslednej dobe pýtať viac oleja(cca 800km-2,5dcl) a pri dolievani som si všimol na viecku emulziu, chladiaca zmes neubúda (len malo) a je čistá , z výfuku nič zvláštne. Viete mi poradiť čo by to mohlo byt?

motor sa neprehrieva

E8BE8AE9-E7AA-4E28-B5BB-C0E78447ED8E.jpeg

256F7E2D-F20B-45A9-B1D8-EC0F39AD145D.jpeg

7B3A2FEA-407F-4DA0-8D89-F3412FF8A314.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ci je tesnenie pod hlavou v prdeli (podla mna nie je)odhali len test na pritomnost spalin v kvapaline.Spotrebu oleja co uvadzas tiez nemas velku.Neuviedol si kod motora.Najprv vyskusaj povytiahnut a vtlacit to vicko na dolievanie oleja.Ak netesni je z velkej casti pricinou emulzie.K tomu sa napr.pridava nevhodny profil trasy.Ak denne jazdis trasu kde hned prvych cca 10 min motor ,,maka,, a potom uz len jazdis pozvolna.Utri ten slem a sleduj.Da sa skontrolovat aj tesnost sania pre tento motor.Nechaj motor bezat na volnobech ked je zahriaty.Povol vicko na nalievanie oleja a nechaj ho na mieste.Musi jemne poskakovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, mpatrikm napsal:

To ci je tesnenie pod hlavou v prdeli (podla mna nie je)odhali len test na pritomnost spalin v kvapaline.Spotrebu oleja co uvadzas tiez nemas velku.Neuviedol si kod motora.Najprv vyskusaj povytiahnut a vtlacit to vicko na dolievanie oleja.Ak netesni je z velkej casti pricinou emulzie.K tomu sa napr.pridava nevhodny profil trasy.Ak denne jazdis trasu kde hned prvych cca 10 min motor ,,maka,, a potom uz len jazdis pozvolna.Utri ten slem a sleduj.Da sa skontrolovat aj tesnost sania pre tento motor.Nechaj motor bezat na volnobech ked je zahriaty.Povol vicko na nalievanie oleja a nechaj ho na mieste.Musi jemne poskakovat.

BSE.

no stalo sa mi že som dolial a o 300km na dialnici si vypytala znovu olej. Potom bolo 1300km pokoj a teraz zas. Vyskúšam to s tým viečkom a dám vedieť. Poslednú dobu jazdím veľmi krátke trasy to je pravda ale väčšinou okolo 50 a viac.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Mirek 835 napsal:

Tak ubývá ti chladící kapalina nebo ne? Kolik jezdíš denně km. To že doléváš víc oleje neznamená že je prasklé těsnění. Emulze na víčku při neprohřátém motoru a v tomhle ročním období se může u 1.6 MPI vyskytovat,

Ubudla ale teraz sa to už nehýbe. Teraz jazdím kratučké trasy ale bežne 50do prace a viac. Ale s tým olejom že mi začala púšťať viac donedávna nebol problém :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Prasklo tesnenie hlavy valca?
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

U těchto motorů je emulze na víčku běžná hlavně v zimě. Hrdlo nálevky je totiž dost vysoké a navíc je v hrdle plastová vložka takže se tam dost kondenzuje voda :) Pokud se ti neztrácí voda není možné aby ti šla do oleje :) A naopak pokud není olej ve vodě je vše v suchu :) Tyhle motory jsou blbuvzdorné a velmi jednoduché, každá oprava je za pár peněz. Proto jsem manželce koupil Golfa Plus s tímto motorem BSE je to rok 2010 a je to poslední kvalitní motor co se do koncernu v těchto letech dával. Koncernových aut z roku 2010 co má ještě starou dobrou atmosféru 1.6 MPi je jak šafránu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...