p2p Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Ahoj vsem, dneska jsem byl prizvan na radu, ohledne nefunkcniho topeni na SUP 3 110 kW... Byl komplet ucpany radiator topeni takovym slemem a barva G13 byla az do cerna... Uz od pohledu byla zdegradovana nemrzka v chladicim systemu... Na cisteni dle TPI 2050019-12 jsme pouzili cistici sadu od SKODA G 052 525 A3 ... Postup dle TPI vcetene profuku radiatoru stlacenym vzduchem... Neco malo se da vycist i u rusaka https://vwts.ru/forum/topic/246815/ ... Po vycisteni a to fakt fungovalo a po neutralizaci voda byla furt neco jako rezata... Potom prisla na radu lidska tvorivost , hadice a udelal se proplach vodou dokud to nebylo ok... Zaver, radiator po cisteni a profouknuti vzduchem zacal topit, voda cista, nadobka cista a po vymene vody za modifikovanou nemrzku 5E0 121 013 vse OK... Dotaz: resil jste to uz nekdo na SUPU3??? Vim ze O3 s tim maji problem, ale u SUPU jsem to neslysel... Dik za odpoved... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 na hocičom , a chladiacu máš naprd , už je zase G12EVO G12E050A2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p2p Posted December 20, 2020 Author Share Posted December 20, 2020 G 12 EVO je vlastne G12 ++ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 no je to najnovšie , G13 už v koncerne neexistuje a snáď sa konečne vyriešia tieto problémy čo boli ... tých zapchatých topení bolo kopec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaltvr Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Ahoj. Jo jo. Mel jsem stejny problem. Degradovana chladici kapalina. Motor 2.0tdi 110kW rok 2016. Vuz po dvouleté zaruce. V AS me chteli nechat zaplatit 12000,-. Mazec. Nakonec reseno na kulanci. Konecna cena 6500,-. Technik rikal, ze to mockrat proplachovali a maji na to nejaky stroj. Po oprave je kapalina opet ruzova jen trosku svetlejsi. Je to uz vic jak pul roku a vse stale funguje. Taky jsem koukal, ze nova jiz nekolikata nahrada na muj motor je G12 EVO. Je to kapalina kterou nyni osazuje koncern do novych aut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p2p Posted December 20, 2020 Author Share Posted December 20, 2020 jj dik Jak moc cernou si mel tu kapalinu chladici??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Bavil jsem se o tom s kamarádem servisákem. Na čištění systému jsou nějaké dvě kapaliny,docela zdlouhavý způsob čištění.Kapaliny vyjdou na něco okolo 3000 myslím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p2p Posted December 21, 2020 Author Share Posted December 21, 2020 jj tim jsme to delali,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 a hlavne to treba odvzdušniť prípravkom , inak je to na dlho , jebačka s tým trošku je ale nič strašné , ani odpájať výmeník si nemusel , záleží od stavu ale väčšina začne fungovať normálne ... určite je to problém len v tej kvapaline a nikde inde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p2p Posted December 22, 2020 Author Share Posted December 22, 2020 radiator byl nepruchozi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 tento sajrajt ho pustí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted March 28 Share Posted March 28 Dělali jste někdo preventivní výměnu chladicí kapaliny za G12evo? Dává to bez proplachu smysl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p2p Posted March 28 Author Share Posted March 28 Vse ma smysl... vzdy je lepsi dat evo nez tam nechat G13... Vypust g13 a dej tam destilku... Chvilku pojezdi, znovu vypust a dej tam G12 evo. Hlavne vytahni z nadrzky ten sacek... Jinak si nepomuzes.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted March 28 Share Posted March 28 Za mňa vymeniť nadobku a pri rozvodoch kvapalinu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted March 28 Share Posted March 28 p2p: to jde menit i v domacich podminkach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p2p Posted March 28 Author Share Posted March 28 co mas na mysli... Kapalinu... radeji u toho, kdo ma podtlakovou plnicku a jestli myslis nadobku, tak i doma sam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted March 28 Share Posted March 28 Myslim kapalinu. Asi to necham udelat pri navsteve servisu kvuli vymene oleje. dfga: rozvody jsou dle planu az na 210 tis. tusim a auto ma neco pres 72 tis., do te doby casu dost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e1. Posted March 28 Share Posted March 28 (edited) Ak máš v okruhu G13, ja by som dal spraviť na jar/leto radšej preventívne výmenu za G12evo aj s "preplachom" . Na preplach by som kľudne použil destilovanú vodu a pojazdil by som s tým aj pár týždňov, podľa potreby by som to zopakoval, následne G12evo ešte pred zimou. Edited March 29 by e1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted March 29 Share Posted March 29 Ahoj, určite najprv vymen nadobku. Kvôli tomu sáčku. Samotnú kvapalinu nechcú veľmi nikde meniť, skúšal som aj v AS a všade hovoria, že až pri rozvodoch a hlavne nadobku mat novu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted March 31 Share Posted March 31 (edited) Tak jsem nad tim premyslel a pokud budu menit, tak az v pripade potreby. Sacek mozna vytahnu a dolivat budu uz jen novou. Edited March 31 by bojler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.