Přejít na obsah

spojení dvou pojistkových adaptérů


dan154

Doporučené příspěvky

Zdravím,

chtěl bych si dát ledky do Fabie 2000 1.4 MPI, aby mi svítili při nastartovaným motoru a taky při vyplým motoru a otevřených dveřích.

Jsou na to dvě jiné pojistky a já bych tyto pojistky rád spojil, aby tam nemusel dávat dvoje ledky, ale bojím se, že by napětí mohlo být vyšší a vzniknout zkrat, když by byli otevřené dveře a nastartovaný motor.

První je fotka pomocí čeho budu napájet jednu stranu z pojistek a druhé je schéma, které jsem nakreslil. 

Obávám se zapojení těch dvou adaptérů do sebe. Zda by se nemusel přidat odpor nebo tak....

 

předem díky

Dan

 

48197.jpg?m=1591258853133790493_734499100531736_81197144905323

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

super díky, to jsem potřeboval. 

 

Tak jsem se rozhodl, že tam dám dvě ledky jedna bude napájena klimatizací, kvůli svícení pouze za jízdy.

Druhou bych chtěl dát aby svítila, když se otevřou dveře, ale pojistky na portu 5 jsou zacpané ( není v nich pojistka ), tak soudím, že tuto funkci nemám, ale možná se pletu. Jak jinak zjistit, že jsou otevřené dveře ? na zámku dveří ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se omlouvám, špatně jsem to prvně pochopil. Podle tvého schématu by to určitě nefungovalo. Napájely by se vzájemně dva různé okruhy.

 

Pro svícení za jízdy vyber některou pojistku, na které je napětí po zapnutí zapalování. Je jich tam několik. Některé budou i prázdné. Ta klima je myslím v poho.

 

Je ale otázka, odkud budeš chtít napájet ty ledky, když se otevřou dveře? Z pojistkovky to určitě možné nebude. Na žádné pojistce nebude napětí, když se dveře otevřou. Podle mě to bez zásahu do elektroinstalace nepůjde. Budeš muset nastudovat schéma zapojení a napichnout se do nějaké svorkovnice na sloupku dveří nebo v osvětlení kabiny. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě, že nejde. Signál otevřných dveří je kostra ze spínače W (T3/C1) přes řídicí jednotku. A  J713 je relé, které vypne napájení  osvětlení +12V po cca 30 minutách, kdyby zůstal náhodou spínač v poloze trvalého svícení po opuštění vozidla (poloha spínače T3/C3).

Editováno: , autor: Dula
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...