Jump to content

Vynechávání druhého válce na volnoběh 1.6 MPI


Recommended Posts

Zdravím

Mám problém se svojí Octavia 1 1.6 MPI BFQ a už si nevím rady... Motor na volnoběh běží v podstatě na tři válce. Vyloženě ten motor poskakuje. Vynechává válec číslo dvě a často se mi kvůli tomu, když stojím dlouho na volnoběh, rozsvítí ASR+kontrolka motoru. VAG píše chybu P0302. Na neutrál tohle ,,klepání,, trvá do 1500 otáček. Jakmile se rozjedu, motor začne běžet úplně normálně na 4 válce. A za jízdy není nic poznat. Zkusil jsem vyměnit několik nových svíček, nových kabelů, zapalovací jednotku, vstřiky, palivový filtr, čidlo klepání motoru a ŘJ motoru. Váha vzduchu je rok stará, obě Lamda sondy a čerpadlo v nádrži též. Zkusil jsem odpojit čidlo kliky a motor nastartoval, ale s obtížemi, takže soudím, že čidla na vačce a na klice jsou v pořádku. Tlaky na válcích jsou v pořádku. Klapka je též rok stará a vše nastaveno přes VAG. Byl jsem už ve dvou servisech a nikdo neví co s tím... Předem díky za rady. 

Link to post
Share on other sites

Protirecis si kedze sa zapaluju dva valce dokopy motor nemoze ist na tri valce.Jedine zeby si stratil kompresiu v jednom z nich.Dalej si vypytaj peniaze zo servisov spat kedze RJ vie podla uhloveho zrychlenia ze niekde je chyba.Tieto chyby sa lahsie riesia ked vie RJ kde je chyba.Nove cidlo na kluku a na citat kanal 12 musi tam byt 28-87.Ak tento krok splnis uistis sa ze RJ ma spravne udaje na vypocty.

Link to post
Share on other sites

Tak podobný problém s 1.6 BFQ jsem prodělal před rokem a nyní opět. Servis zkusmo vyměnil téměř vše co píšeš ty, až nakonec sundali hlavu a prý nepatrně podpálený jeden ventil i když mě tvrdili, že tlaky jsou OK. Takže go hlavy, kabely, svíčky, lambda atd. stálo to ranec. Přesně po roce, za podobných podmínek, myslím tím klimatické motor stejně zatarokoval jako že na 3 válce, bílý kouř atd. Známej to napíchl, chyba zapalování na 3.válci. Vzal jsem to na "reklamaci" do servisu a kroutili hlavou a že půjdou po elektrice pod zátěží. Druhý den opraveno, prý oxidace pinu v nějaké svorkovnici. Víc nevím, protože jsem pro auto nemohl osobně a jezdí s ním syn, který jednou prý při přívalovém děšti projel zatopenou silnicí. Auto najelo zatím cca 200 km tak nevím jestli to opravdu opravili. Ještě jeden problém, z výfuku jde za studena černá voda proudem čehož jsem si nikdy dříve nevšiml a z motoru nemizí. 

O1 Tour/2009 do 150.000 km naprosto spolehlivé auto, ale jakmile jsem si koupil Rapida a předal Toura mladýmu tak se furt nějak sere.

Edited by ben06
Link to post
Share on other sites

Haleď, rozebral jsem všehno u motoru, všechny kostry jsem očistil a všechny konektory vyčistil a furt to samý 😔 ještě jsem koukal na tu diagnostiku jak psal mpatrikm a je to v cajku, takže už opravdu nevím, co hledat dál 😔

Link to post
Share on other sites

Kedze mas rozvody ok mozes sa spolahnut ze chybovy kod RJ bude vierohodny.Ak ti pri vynechavani zasvieti Esp znamena ze RJ nevie splnit poziadavku na vykon a vypina Esp a zapisuje chybu.Posli presny kod chyby.

Link to post
Share on other sites

Tak potom je v kabloch alebo cievke.Ak si ich nechal menit v servise tak ti ich odporucam vymenit samemu.Dat dole sanie vymenit na nom ,,o,,kruzky, vymenit kable.Mal som pripad ze v servise sa im nechcelo dat dolu sanie a tak kable napchali.Tiez to vynechavalo zapalovanie ta ista chyba.Po zlozeni ide zatial pol roka jak ma.

Link to post
Share on other sites

Zopakovali ste si rovnake chyby aj ty aj servis.Napr.dali ste ten isty kabel na tu istu poziciu.Tym sa chyba opakuje.kup si move kable a daj ich tak aby sa nedotykali hlavy.Taktiez som mal pripad ked kable tesla po pol roku sa roztrhli a bolo vidno zooxidovanu med.Kup si NGK  daj ich poriadne do drazok ako maju byt.

Link to post
Share on other sites

Uz som to sice pisal.kedze RJ vie o vynechavani.zapisala tento kod.Riesit tieto chyby je oto jednoduchsie.Takze stale ti pise.Keby ti vynechaval motor bez chyb v pamati potom by si hladal vsetko.Takze este raz.

1.musis mat senzor na kluke v perfektnom stave kedze si z neho pocita uhlove zrychlenie a tym padom aj vynechavanie zapalovania

 

2.rozvody musia byt presne nastavene aby bolo dost kompresie

3.Kable musia byt neposkodene a umiestnene spravne

4.cievka nesmie byt popraskana konektor musi plne zaskocit.

 

Takze nieco z toho nemas a RJ ti to dookola pripomina

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...