Přejít na obsah

Zvuk motoru při chodu na dva válce


LHAJ

Doporučené příspěvky

  • Pawouk změnil název na Zvuk motoru při chodu na dva válce

Ahoj xtrack, děkuju za odpověď. Mám stejný motor a taky tankuju Vervu 100. VIF nepřidávám. Taky s ním jezdí hlavně manželka, která si zatím nestěžuje, ale myslím, že je to otázka času. Je fakt, že jsou situace / trasy a asi i styl jízdy, kdy se to tak neprojevuje. Někdy mě to ale  doslova donutí buďtu šlápnout na plyn, nebo podřadit, nebo něco, abych alespoň na chvilku zvuk motoru jakkoli změnil, když už musím na ty 2 válce jet. No poptám se i v servisu. Jinak motor šlape velice dobře ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@LHAJAhoj, projev by takový být neměl. Zkuste víc šlapat na plyn a zvýšit jízdní dynamiku.

s DSG doporučuju jezdit na Sport, s manuálem to nepustit pod 2000rpm.My jezdíme svižně a s DSG v režimu S a spotřeba je mezi 5,5-6,5L takže super na ten výkon.

Ty motory s ACT jsou náchylné na karbonování právě dvou prostředních válců které se odpojují a vlivem chlazení ventilů ve stavu kdy jsou odpojeny se na ventilových sedlech tvoří usazeniny z odvětrání klikové skříně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@xtrack Ahoj. Auto rozhodně nijak nešetříme. Nikdy jsme nejezdili na spotřebu. Máme rádi když to "odsejpá".  No uvidíme jak se to bude vyvíjet dál. Ještě jsem přemýšlel o dalším zvýšením odhlučnění motorového prostoru, ale nevím, jestli se vůbec něco takového dá udělat. Každopádně díky za reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Měl jsem 1.5 TSi s ACT v O3 ve spojení s DSG a nyní v kamiqu v manuálu. A taky jsem byl překvapen, že při jízdě na 2 válce to u kamiqu slyším, trochu víc duní (cca kolem 2 tis. otáček). U O3 nebyl režim na 2 válce zřetelný, kdybych neviděl na PP.

S oběma jsem najel 27 tis. km, takže motory od nuly po zajetí a projev +- stejný. Oba ježděné na vervu 100.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

mam automat a citim velmi jemne kopkanie do volantu, ked je vypnute radio tak jemne pocut. Najviac ale ked date dole predne okna a idete vedla budovy, tedy to vazne pocut 2 valcovo. mimochodom, pri brdeni motorom a 2 valcovom rezime auto takmer vobec nebrzdi ... mna hlavne zaujima karbonovanie nezapnutych valcov a celkova spolahlivost systemu.

 

Editováno: , autor: didoop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...