Přejít na obsah

Zaseknutý kryt nádrže


mitocross

Doporučené příspěvky

Ahoj,

FIII 2014, 1.2tsi . Nejde mi odomknut kryt nadrze a rezerva uz svieti. Vedeli by ste poradit, ako to nudzovo otvorit, bez destrukcie? 

Zamok necvaka. Uz sa to raz predtym stalo, ale podarilo sa asi na 20. raz odomknut. Predpokladam, ze elektricky zamok umrel - relativne casta zavada VW group vozidiel. tak ako som sa to docital na dalsich forach. Zamok objednam a vymenim. To problem nie je.

Problem je, ako to vobec otvorim? V navode o tom nie je zmienka. Z interieru uz myslim nie je nudzove otvaranie lankom, alebo ano? Mam doma plastove "pacidla" na plastove diely, ale nechcem nieco ulomit. Ak existuje na to trik, radsej to skusim sam doma, ako to dat do servisu, kde mi to vypacia kovovym srobovakom a doskriabu pri tom vsetko naokolo....

Dakujem vopred za odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle by mělo být nějak konstrukčně vyřešené, bohužel jak čtu, tak není. Dveře od Fabie III manuálně klíčkem otevřu když mi nejde třeba dálkové ovládání, ale víčko nádrže nemá řešení?  Navíc dnes, když se nádrž nedá nějak  lehce tzv. vycucnout  a tím pádem argument viz. zloději paliva asi neobstojí. Nechtěl bych stát někde s takovou poruchou otevírání víčka nádrže třeba na zahraniční dovolené a ještě s prázdnou nádrží. 

Je tedy fakt, že taková to potíž s víčkem nádrže  mě osobně nikdy nenapadla, že může nastat, ale je vidět, že to nemá jednoduché řešení a to tedy může být dost velký průser a přitom bych řekl, taková blbinka. 

Vidím, že automobilky nás umí stále překvapovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No su to riadne nervy prist po celovikendovom vymyslani a skusani na vypary v pondelok rano do servisu. Mam doma plastove pacidla na vnutone obklady, ale tak nejak clovek nechce nahodou zlomit lakovane viecko, ked nevie aky je postup.

Ked som si zadaval do Google rozne slova ohladom vicka nadrze a VW group, tak mi naslo dost vela prispevkov na zahranicnych forach , ako tie el. zamky casto zlyhavaju napriec modelmi (no na niektorych je odjistovanie z vnutra auta, u Fabie nie). Na FIII zrovna nie tak casto, ale ten motorcek je rovnake cislo dielu ako u ostatnych modelov. Momentalne sa uz dodava asi siedma verzia/vylepsenie toho isteho zamku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na SII mi to taky blbo, tak jsem to při montáži tažného nechal před 3 lety odpojit. Na ostatních autech zatím ok, na FIII tankuji celkem často a musím zaklepat, ale za 4 roky a 80 tis. km nebyl problém. Mi přišel ok systém, co byl na FI, tedy lankem od řidiče. Tam to fungovalo bez problému i po 16 letech a 220 tis.km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...