Přejít na obsah

1.0 TSI + DSG škubnutí/ cuknutí po přeřazení D/R


mastibruch

Doporučené příspěvky

Přátelé kamarádi, vy co máte 1.0 +DSG. Chtěl bych se zeptat zda také jako já u vozu od manželky vnímate následující. 

 

Při popojizdení/ parkovani atd.... Když Mám D  popojedu kousek a pak dám R tak při pouštění brzdy jakoby auto cukne. To samé se deje z R>D. Prostě mi přijde jakoby byla někde nějaká vule, nebo strašně rychle sepnutí spojky u DSG... U Octavie 1.5 TSI jsem tohoto jevu nevsimnul. 

 

Největší cuknuti s cvaknutim je v případě když couvam z kopce a  treba po 1 metru zastavim a pak se následně rozjet a cukne znovu. 

 

Setkal se někdo s něčím podobným?
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý den , jsem majitelem ( velice spokojeným ) Scala Monte Carlo - 1,0 tsi - 81kW - EVO - DSG 7 . Nikdy před tím jsem neměl automat , a tak se obracím na majitele stejného vozu jestli je normální , že při rozjezdu dochází jakoby ke škubnutí nebo trhnutí a poté již převodovka řadí další stupně krásně plynule. Při couvání - zařazení R - a couvání na volnoběh , někdy auto začne ihned couvat , někdy až po chvilce a taky někdy dochází k pravidelnému škubání , jakoby spojka v pravidelných vteřinových intervalech vypínala , pokud přidám plyn tak je to o.k. Navíc jsem zjistil , že se vše nejvíc děje pokud je motor zahřátý na provozní teplotu , hlavně v těchto horkých dnech. Děkuji za názory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...