Jump to content

17961 snímač tlaku v sacím potrubí


Recommended Posts

Vag píše tyto závady 17961-snímač tlaku  v sacím potrubí nesmyslný poměr

                                  P1553-35-10 sporadicky

Vyměnil jsem snímač tlaku ,egr ventil,vyčistil jsem škrtící klapku. Základní nastavení provedeno. Nic nepomohlo. Vag píše  po nastartování závadu 17961.Chod motoru kolísá a něco v něm klape. Po přidání plynu klapot utichá.S poklesem otáček se znovu ozve. Nevíte někdo co s tímIMG_20210318_094940.thumb.jpg.96809878bfcf185c6f82bc5265b6bb06.jpg

IMG_20210318_095000.jpg

Link to post
Share on other sites

Kolik máš najeto a kdy jsi měnil rozvody?

Já bych zkontoloval časování rozvodu, jestli není nějaká vačka o zoubek jinde než má být.

To by umělo udělat v sání zmatek, který by se MAP senzoru nelíbil.

Link to post
Share on other sites

Rozvody byli delany . Najeto na ne tak 40 000. Motor začal  blbnout ,kolisali otacky a zacali svitit ty kontrolky. Kdysi jsem  menil egr ventil a to blblo podobne.  Ale ted kdyz odpojim,egr nebo map, tak vyskoci dalsi poruchy a motor klepe stejne. Na vag mi egr cvaka ,klapka se otevira a zakl.nastaveni adp ok. 

Link to post
Share on other sites

Fajn.

Nastavoval jsi ty rozvody sám? Tak si časování překontroluj.

Mohl se na některý ozubený řemen dostat olej netěsným simerinkem u některé vačky, nemrznoucí směs z vodní pumpy atd.

Prostě mít jasno, že problém není tady, nebo že je tady a můžeš ho tu odstranit je asi dobrý začátek.

A ne měnit tohle nebo zase něco jiného podle toho, co tě zrovna napadne.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Rozvody dělal automechanik. Zkontrolovat to neumím. Ještě jsem si vzpomněl na starou závadu. Pod Map senzorem je PCV ventil. Je odpojen odpálen. Byl tam zkrat.

Může být zdrojem mé závady?

4920_dsc-0060.jpg

Edited by joe0001
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Takže dál zkouším proč to blbne,znovu jsem vymontoval EGR abych zaslepil sání spalin vložením těsnění. Po tomto zásahu když EGR odpojím tak zmizí to klepání a motor běží normálně. Auto jede, ale  chvílemi samovolně vyskakují otáčky na 1500 až 2000 což s autem pocukává.(jízda z kopce bez plynu). S připojeným konektorem motor přejde do klepání a nejede.

Takže si myslím nějaká chyba v sání.

Doplňuji, když zruším zaslepení egr tak je chod motoru horší.

Edited by joe0001
Link to post
Share on other sites
  • Pawouk changed the title to 17961 snímač tlaku v sacím potrubí

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...