Přejít na obsah

Yeti 2016 CUUA kontrolka motora


dream7000

Doporučené příspěvky

zdravím, na yeti motor CUUA, 2016 zasvietila kontrolka motora, diag ukazuje toto:

 Addresa 01: Motor       Labely: SVO\04L-907-309-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 016 G    HW: 04L 907 309 K
           Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI   H20 4260
                      Kódování: 01190012042611090000
                   Číslo dílny: WSC 28215 654 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35)
                       ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod
                      VCID: AD1264FAFCD913E3D8-80F8
2 závad nalezeno.

31183 - rada valcu 1: katalyzator
          P0420 00 [237] - mala ucinnost
          Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 145504 km
                    Datum: 2065.14.08
                    Čas: 15:27:25

                    Otáčky motoru: 1437.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 36.5 %
                    Rychlost vozidla: 74 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 52 °C
                    Tlak okolního vzduchu: 930 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.800 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 40
                    Průměrné množství vstřikování: 6.64 mg/stroke
                    Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 3.27 mg/stroke
                    Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 692.2 °C
                    Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 457.9 °C
                    Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 630.9 °C
                    Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 639.6 °C

29630 - Tok redukčního prostředku
          P218F 00 [096] - není zjištěn
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 145279 km
                    Datum: 2065.14.02
                    Čas: 11:05:14

                    Otáčky motoru: 0.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
                    Rychlost vozidla: 0 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 8 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 9 °C
                    Tlak okolního vzduchu: 930 mbar
                    Napětí svorky 30: 11.800 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 27
                    Snímač vnější teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 4.5 °C
                    Redukční prostředek: relativní tlak modulu čerpadla: vypočtený: 0 hPa
                    Snímač hladiny naplnění redukčního prostředku: skutečná hodnota: 95.8 mm
                    Snímač teploty v pal. nádrži pro redukční prostředek: teplota: 2.2 °C
                    Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
                    Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
                    Systém redukčního prostředku: aktuální stav: COSCR_STANDBY
                    Systém redukčního prostředku: aktuální stav-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 1


Readiness: 1 1 0 0 0

 

nestretol sa niekto s podobným problémom? dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 roky později...

ok hodim sem do tejto rubriky pre ostatných moju skusenosť. Mam motor CUUB (2.0TDI 110kW euro6 r2015) Tiež kontrolka motora zasvietila asi 500km po tom čo som toto auto kupil od ruky po najazde asi 270xxx km. Cez VCDS mi zobrazilo chyby P22F00 / P20EE00 / P219600 s tym že všetky tieto chyby sa viažu na NOx, Katalyzator a O2 senzor. Tiež som začal riešiť či su senzory spravne ale išiel som na problém od zadu. Vždy treba riešiť príčinu a tou bola v tomto pripade nadmerna dymivosť ktoru som si na začiatku pri kupe extra nevšímal, nakoľko som mal pred tým podobné vraky ktore dymili ešte viac. netušil som že motory euro6 su v podstate citlive laboratoria ktoré reaguju na akukolvek anomaliu. A tak aj v tomto prípade všetky tieto chyby vyskakovali z toho dôvodu, že do výfukoveho potrubia šlo príliš veľa oleja. Dôvod? Euro6 normy ktore podmienuju stop/start system ktorý ako iste viete vie narobiť slušne problémy so zohriatim turbom, respektíve samotne turbo dostáva na frak pri častej regeneracii a tym prehrievaniu. Odporučam na zaklade svojich vlastných skuseností najskor hladať problem v mechanike, až potom v elektrike (teda snimačoch) u týchto agregatoch teda najčastejším problemom býva turbo ktoré púšta po vyššom najazde km olej do vyfukoveho potrubia a ničí všetko .. od DPF, po SCR a katalyzator a hadže falošne signaly senzorom. Ešte taka rada .. nemusí byt nevhnutne turbo v háji, treba pozerať aj na to, či už v komresnej časti turba pri nasavani nie je olej ktorý može isť z odvetrania klukovej skryne respektíve zapchaty prepad oleja z turba. Určite si všímajte kolko vam motor papa oleja a ko vam dymí, odporúčam sa na to sustrediť pred kúpov jazdenky, ušetrí vam to určite prachy ... nemate za čo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...