Přejít na obsah

Tlumici tesnici pena v blatniku


jirka toledo

Doporučené příspěvky

Také jsem zvědav, zda @15degren mluví také o sourozeneckém Toledu s Rapidem...

 

Kde vlastně je vlastně přesně ten výtok odvodňovacího kanálu předního okna? Napadá mě, jestli by tam nešla napojit nějaká hadička a tuto vodu svést někam dolů za podběhem (podobně jako je odtok od hrdla na palivo), aby nemáčela tak ten molitan 🤔...

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, přesně to tam je u RAPIDa taky. Jakákoliv hadice by se v tomto místě zanášela a ucpávala. Přesně tohle měly Š742 (105/120/130) a když se koleno ucpalo, teklo to kolem na podběh a na koberec.

To radši přežiju mokrý molitan a potencionálně reznoucí blatník, než zatopené elektrické svazky a vodu v interíéru. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, 15degren napsal:

Toledo 2016,

Není tak úplně pravda že je to klon rapida. Je to určeno do stejné třídy ale je to trochu jiné auto...

IMG_2970.jpeg

Takže pokud je to opravdu toto TOLEDO 

Porovnali jsme novou škodovku alias Seat Toledo s Octavií. Je menší a má  úzký interiér | Hospodářské noviny (HN.cz)

máš za úkol sundat podběh a zjistit číslo dílu :-D

Podle ETKY je tam pořád ta stejná pěnová hmota. Dokonce klon faceliftového RAPIDa V Rusku - VW POLO má pěnu.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@15degren Nevodíš nás náhodou za nos? Porovnával jsem tvou fotku s fotkou identického místa v Rapidu. Pokud se jedná o Toledo sesterské s Rapidem, tak v těchto místech musí bát skelet i karosářské díly stejné, což mi z přímého porovnání fotek moc nepřipadá 😅... Můžeš udělat víc fotek i z větší dálky? Pak třeba uvěřím 😉.

image.thumb.png.4c31fc18322bdd028d8af1db1a5d9143.png

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budou se prý u toho čistit prahy v září, pošlu fotky ze strany podběhu.

Rapid není klon 1:1 po karosářské stránce.

Ono ve finále tam ten díl asi nebude ani pasovat, na druhou stranu, proč si neuděl ten díl z polystyrénu sám?

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, 15degren napsal:

Ono ve finále tam ten díl asi nebude ani pasovat

@15degren Opravdu je tvé Toledo ročník 2016 technicky spřízněné s Rapidem? Dle tvé foto s polystyrenem se mi to furt nějak nezdá 🤔... Pokud má @MIgráček ve svém Toledu MR 2016 (evidentně sesterském s Rapidem) vložky se stejným kódem 5JA 864 235 A jaké se dávaly do Rapida, pak nevidím důvod proč by tvé polystyrenové provedení do Rapida nepasovalo. Je to celé nějaké záhadné a jsem zvědav na kódy dílů, co v září zjistíš. Pokud to bude dostupné a bude to odpovídající provedení Toleda, tak je beru hned 👍

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžete mi říct nějakou teorii o co bude polyš lepší? Že nenasákne vím, ale stejně se v pórech na povrchu bude držet sůl, prach a kamínky a opět to s vlhkostí povede ke korozi. K vytržení toho nesmyslu se taky před zimou chystám. Kdysi jsem nechápal proč mám pod autem loužičky i když je sucho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je zajímavé, proč u dvouvaječných dvojčat (= nejsou si 100% podobná jako jednovaječná, ale přesto jsou skoro z 90% stejná) RAPID/TOLEDO tu plastovou vložku někdy s koncem roku 2012 vyměnili za tu z PUR pěny. A proč u FABIA 3 tomu bylo naopak a u FL tam místo PUR pěny dali plast..... Jestli jsou za tím jen náklady na výrobu dílu nebo i řešení nějakých potencionálních problémů. Nebo je to prostě jen věc snadnější montáže PUR pěnové vložky na lince? Kdo ví......  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
V 17. 8. 2022 na 9:24, 15degren napsal:

Budou se prý u toho čistit prahy v září, pošlu fotky ze strany podběhu.

Problém je, že @15degrenasi Toledo nevlastní. Píše "prý", takže on sám to dělat nebude. A pochybuju, že by mu to dělal servis.

 

Nenasákavá náhrada asi není. Podle mě jediným řešením eliminace případné koroze by bylo ochránit voskem na dutiny nebo body paint sprejem neproblematičtější část spoje mezi blatníkem a prahem, jak jsou ty dva šrouby a kašlat na to. Případně to pro klid duše před a po zimě prostě vyčistit.      

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Včera jsem se koukal na pěnu v blatníku na sestry Rapidu 2018 a jak to stojí venku, tak je ta pěna pořád nacucaná vodou.

 

Chci to u jejího auta nějak kulantně vyřešit a ideálně i u mě. Nerad bych tuto izolaci úplně vyndaval. Tím jak mám svoje auto garážované

, tak je nasákavost zatím velmi malá.

Máte někdo použitelné řešení?

 

- polystyrenovou / plastovou variantu?

- koupit nový díl a něčím to naimpregnovat?

- pouze odříznout spodní část

 

Zatím bych lak, který se tohoto dílu dotýká nastříkal nějakým bezbarvým voskem (máte nějaký typ jakým?).

 

Tovární řešení je bohužel tikající bomba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...