Jump to content

Recommended Posts

První pořádná elektro revoluce od Škody už klepe na dveře (sice se už vyrábí od 25. 11. 2020), ale je třeba být fér a nebát se jej porovnat i s kokurencí, neboť nejen Škoda a VW začínají "vevelkém" svou elektro revoluci.
Dopustím se hereze, kterou bych nikdy u sebe neočekával, ale za mě se docela těším na IONIQ 5.
Někdo namítne, že nejde o přímou konkurenci, především z důvodu velikosti, ale vzhled někdy klame:

 



Co na něj říkáte Vy? Máte nějakého jiného konkurenčního favorita?

Edited by PetriCZECH
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Také na Ioniq 5 koukám...
Za 1.5 milionu je buď Enyaq v plné výbavě dle současného ceníku - tedy zadokolka 150 kW, zato Ioniq je za stejnou 4x4 a 225 kW (zajímavá shoda s Enyaq RS.)
HUD má také, vůbec mi výbava přijde dost podobná, nejspíš bude také bez možnosti rezervy...
A může mít odvětrávané sedačky :-)
Má o něco menší bateriii, ale zase 800V, jakýpak bude dojezd - Cx asi tak dobrý nebude...
Tak uvidíme, co na to v létě Tesla Model Y od berlína...

Link to post
Share on other sites

Kdybych si měl vybrat plně elektrické auto, jako že nejsem zastáncem plně elektrických aut, tak tohle by se mi líbilo.

https://fdrive.cz/clanky/elektromobil-audi-q4-e-tron-zverejnil-ceske-ceny-6953?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=ei74h1xJTYD-202104230652&dop_id=11396446

Třeba Enyaq mě vůbec nenadchnul palubní deskou-budíky :-(

 

Edited by l79
Link to post
Share on other sites

jj přesně to jsem si řikal a cetl stejny clanek, že by bylo zajímavé porovnat zakladni vybavu Q4 etron. Cena je pomerne prizniva na premii a naopak u Enyaqu hodně ambiciozni.

 

Link to post
Share on other sites

zde je priklad konfigurace a standartni konfigurace:

https://konfigurator.audi.cz/cc-cz/cs_CZ_AUDI19/A/detail/083/F4BAI122/2L2L/EI/$LS@6C4@9M3@C5W@EL5@IT3@PWK@PYC@PYG@PYL@QL5@QQ9@VW6@WAJ/@?variant=Q4&GrossNetSwitch=GROSS&fuel=Elektro&gear=Automatická převodovka&drive=Zadní pohon

 

v priloze seriova vybavaaudi2.pdf

 

Je ale jasne, ze za nejake fajnove doplnky se da dostat na cenu mnohem vetsi nez zaklad.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By PTiCA
      Maximální výkon - 132 – 150 kW
      Maximální točivý moment - 310 Nm
      Maximální rychlost - 160 km/h
      Zrychlení 0 – 100 km/h - 8,5 – 8,7 s
      Objem zavazadlového prostoru - 585 l
      Dojezd - až 510 km
       
      TD-ENYAQ-iV-cz.pdf
×
×
  • Create New...