Přejít na obsah

Vyčtení PINu z budíků Fabia 2 před fl.


Skolaeast

Doporučené příspěvky

ou :-) moje chyba. Funguje. Mnohkrát děkuji. Ptát se čím se to dá v té EEPROM vyčíst je už dost troufalé, že? Ve starších např. Fabia 1 VDO vím kde jsou uložené tyto informace, ale tady nevím a ani se mi nepodařilo najít žádný software, který by mi to prozradil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a když jsme u toho, čtu si tu postup z dílenské příručky o přizpůsobení budíků do vozidla a vůbec si nejsem jist, zda jsem z toho moudrej :D No nic, zkoušet budu až zítra, ale nějak asi nevím co s tím. Myslel jsem, že musím pouze přizpůsobit mé klíče k budíkům a tím bude vše vyřešené. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem se pokoušel o ono přizpůsobení budíků k ŘJ motoru... nic méně neúspěšně. 

 

Zapnu zapalování (immo bliká), připojím kabel (klasický nejlevnější modrý VAG COM 409 z číny), zapnu VAG ( IHR 304 ). 

 

Vyberu jednotku 25 imobilizer. 

Login -> zadám 03775. To vše do této chvíle vypadá v pořádku.

Vyberu přizpůsobení a zadám adresu 50.

Nejdříve mi vše načetl podle předpokladů a dle dílenské příručky. Provedl jsem postup dle návodu, takže zadat místo hodnoty 32000 starý Login, který mám taktéž vyčtený ze starých budíků. 

V tu chvíli přestane IMMO blikat, a svítí. 

Po restartu zapalování IMMO opět bliká, při opětovném zadání Loginu se vše tváří OK, ale při Přizpůsobení a zadání adresy 50 IMMO opět zůstane svítit, ale už žádná data z adresy 50 nenačte. resp. (Není k dispozici).

Adresu 21 s klíči zobrazí, ale nelze změnit. 

 

Zkusil jsem použít novější VAG COM 409 software a stejný postup, nic méně ten mě na adresu 50 v ŘJ 25 IMMO nepustí se slovy, že potřebuji HEX CAN kabel. Na ostatní adresy mě pustí. 

 

Je problém v nesprávném kabelu?

 

Děkuji za rady. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PIN mi stále asi vezme 03775, resp. Nenapíše chybu a ani se nezablokuje (nenapíše na budikach FAIL) takže z mého pohledu v pořádku. Ale při přizpůsobení na adresu 50 někdy ukáže hodnotu 32000 ale při pokusu o úpravu napíše error a pak už mi nechtěl ani adresu 50 vypsat a napíše jen že není k dispozici. Každopádně pokud použijí VAG COM 304 IHR mělo by to jít, ne? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hotovo :-). Uděláno tedy normálně čínským KKL s VAG COM IHR 304. Jen je potřeba po každém kroku několik minut čekat až se asi ŘJ IMMO vzpamatuje. Ve chvíli kdy IMMO jen svítí, tak je vše nefunkční, je potřeba veškeré úkony dělat až bliká nebo zhasne. Přizpůsobeno oproti videu opravdu v ŘJ Imobilizeru na adrese 25, nikoliv 17 panelu přístrojů. Po přizpůsobení budíků k ŘJ motoru již originální PIN budíku 03775 je nefunkční a je třeba se přihlašovat novým pinem (resp. originálním pinem vozu) v mém případě 03854. Poté provedeno přizpůsobení klíčku dle dílenské příručky a 5 minut čekat při zapnutém zapalování. Poté vše OK a jde nastartovat bez závad či blikajícího Imobilizeru. Děkuji všem za spolupráci a třeba zase brzy vymyslím nějaký zapeklitý nesmysl :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

IMG_20210403_142634.jpg

 

Možná jen snad, kdyby jste někdo měl radu jak upravit ukazatel stavu paliva. Vím že je varianta výměny plováku či přeprogramování EEPROM. Do té výměny plováku se mi nějak nechce, jsem upřímně rád, že palivové čerpadlo jede. 

Editováno: , autor: Skolaeast
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...