Jump to content

Octavia 3 RS TDI 135 kW CUPA 2014 cukání a cvakání motoru


Kneza96

Recommended Posts

Dobrý den jdu si pro radu včera jsem jel do práce a když jsem šlápnul na plyn tak mě přišlo že auto začlo cukat při otáčkách.Dorazil jsem do práce tak jsem to nechal chvíli běžet a najednou vylítli otáčky nad tisíc a pak to rychle zase spadlo tak jak mají otáčky být a jak když něco v motoru přecvaklo.tak jsem zlehka šlápnul na plyn a cvakání. Jel jsem domů druhý den ráno a při jízdě cvakání a a když jsem chtěl přidat tak cukání...a vypnul se motor. Nevíte čím to může být ? Děkuji za odpověď nebo za radu. Octavia 3 RS TDI 135 kW CUPA 2014.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 years later...

Dobrý den, chci se zeptat na pár dotazů ohledně vozidla Škoda octavia RS 2.0tdi 135kw, motor CUNA.

Dlouhodobě se u mě objevuje problém s cukáním vozidla při mírném sešlápnutí plynu, někdy i větším. Problém je takový, že čas od času jakoby vynechal motor a pak znovu naskočil, není to cukání (několik za sebou), ale jen jedno cuknutí (vynechání) na sekundu a jede se dál. Auto občas skočí do nouzáku, po vypnutí a zapnutí zase OK. Už se mi i stalo, že jsem dojel na místo, nechal vůz běžet na volnoběh a motor chcípl. Vše se děje pouze u zahřátého motoru. 

Na vozidle bylo děláno vše - GO motoru v r. 23, letos turbo, vyčištění EGR, novější čistý DPF (original vše), přehrání ŘJ motoru.

Mysleli jsme, že cukání způsobuje EGR, ale po odpojení konektoru se projevy opakovaly.  Co se týče klapky apod. vše bylo kontrolováno. Mysleli jsme si, že by to mohla způsobovat vadná regulace, ale regulace chodí normálně. Hodnoty dle diagnostiky jsou OK. Poslední chyba byla  něco jako Snímač otáček motoru...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Podle popisu jsem měl stejný problémy.  Auto samovolně chciplo dokonce i za jízdy.  Řešil jsem to přes 2 roky. Nikdy nikdo nic v servisu nevyřešil.  Všichni chtěli měnit díly za desítky tisíc.  Ze zoufalství jsem si koupil diagnostiku za 1500,-  a ta obyčejná diagnostika mi psala pořád jiný chyby.  Ale jedna se pořád opakovala.  A to snímač otáček motoru.  Zjistil jsem že jsou na motoru dva snímače.  Vyměnil jsem oba a auto jezdí jak za mlada. Výsledek je ze mě za ty 2 roky servis připravil cca o 100tis. a závadu nevyřešil.  Pak se vyměnili 2 čidla za 3tis. a bylo po problému.  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...