Jump to content

Výměna panelu Climatronic O2 předFL


Recommended Posts

Zdravím, chtěl bych vyměnit panel climatronicu v octavii 2 rv. 2008 za panel z golfu 5 který je na obrázku. Jde mi o ty tlačítka na prostředním ovladači a i se mi líbí ty stříbrný kroužky. Budou s tím nějaké problémy, nebo bude panel stačit nakalibrovat a pojede? Fórum jsem prohledával, ale nenašel jsem nic podobného, tak pokud to tu je, tak se omlouvám. Díky ;-)

133535964.jpg

Link to post
Share on other sites

tak vnitrek z O2 panelu prehod do obalu z G5 a mas to bez problemu,.

Ja kdysi take zkousel a asi jsem chytil blby kus a psalo mi to chyby v klime a hlavne to podsviceni cervene se mi nelibi.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By wrosi
      Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat jestli by se zde našel někdo kdo měl nastavení rozvodů a zda by bylo možné zaslat obrázek s aretacemi a s postupem výměny rozvodů.
      Na Superb 3 2.0 cr, DFCA, 4x4, 03. 03. 2016 DSG.
      Přikládám VIN: TMBLJ7NP9G7059297.
      Za jakoukoliv informaci děkuji. 
    • By Matej11
      Pekný deň prajem,
       
      tento problém riešim už cca 2-3 roky a už by som ho fakt rád vyriešil a neviem si poradiť.
      Mám dvojkovú Octaviu a problém s kontrolkou - tlak motorového oleja.
      V autoservise som bol min 3x a nič nepomohlo. 
       
      Posnažím sa v krátkosti
       
      Pred cca 3 rokmi mi zablikala červená kontrolka - tlak motorového oleja. Ako všade píšu, zastavil som, doplnil olej, všetko v pohode. Toto sa mi stalo tak raz za dva mesiace. Vždy sa to vyriešilo doplnením oleja. 
       
      Potom som auto nechal stáť cca rok lebo som bol v zahraničí. Po príchode zo zahraničia som nabil baterku a auto išlo ako kedykoľvek predtým, len červená kontrolka začala blikať častejšie. Doplnil som olej, nepomohlo. Išiel som do servisu, kde povedali, že všetko je OK, ale navrhli mi vymeniť čidlo. Dal som nové čidlo, ale nepomohlo. Išiel som zase do servisu kde si to nechali pár dní a povedali mi, že síce nevedia v čom je problém, ale za 35,000 CZK to vyriešia. Poďakoval som a odmietol a preto píšem aj sem.
       
      Červená kontrolka oleja pípa len vtedy ak sa rozohreje motor (cca po 10 min cesty). Nikdy nepípa ak idem na stupni 5, viac ako 60 km/h, skoro nikdy nepípa keď idem pod 30km/h. Každopádne keď idem na stupni 3 cca 45 km/h, tak vždy sa rozsvieti, začne pípať, a po cca 10 sek zhasne. Také financie na opravu nemám, auto má 16+ rokov, takže tiež to moc nedáva zmysel. Len dodám, že som na tom najazdil odkedy to takto pípa stovky km, a v podstate vždy to pípa len pri tej rýchlosti 45km/h - keďže ale dosť často jazdím po meste, tak je to nepríjemné (tj. ak by sa mal zadreť motor tak už by sa to určite stalo). Motor beží úplne bez problémov. 
       
      Nevedel by niekto poradiť? Jeden mechanik mi už navrhol, že najjednoduchšie by bolo to odpojiť definitívne (ale to neviem aké rziká so sebou nesie). Ďakujem za odpoveď,
      Matej
    • By heroes92
      Ahoj, pri vyřazení kvaltu za jízdy se stává, že mi otáčky hned neklesnou kam mají ale třeba 4 sekundy se drží kolem 1500 a pak teprve ručička spadne kam má. Je to normální? 
    • By Marek13689
      Zdravím. Octavia 2 facelift 1.6mpi (163000km) si začala v poslednej dobe pýtať viac oleja(cca 800km-2,5dcl) a pri dolievani som si všimol na viecku emulziu, chladiaca zmes neubúda (len malo) a je čistá , z výfuku nič zvláštne. Viete mi poradiť čo by to mohlo byt?
      motor sa neprehrieva



    • By Metronom82
      Dobrý den, 
      Prestala mi topit strana u spolujezdce. Prosel jsem zdejsi rady a podle nich provedl prvotni ohledani. 
      Zkontroloval jsem vsechny aktuatory na leve i prave strane a vsechny se pohybuji. 
      Diagnostika uvadi staticky servomotor vpravo, ale pri pouziti VCDS Zakladni nastaveni je videt, jak se skutecna hodnota klapky pohybuje. Ovsem nezmeri to zadne dorazy, viz foto. 
       
      Pri spusteni kalibrace klapek pomoci tlacitek, jsem na prave strane necitil teply vzduch ani na chvili. 
       
      Je jeste uvnitr mechanickych klapek nejaky sensor polohy (dorazy) nebo je pouze potenciometr v aktuatoru? - diagnostika dokaze cist skutecnou hodnotu. 
       
      Nevite kde by mohl byt problem? 
       
      Log diagnostoky ODBeleven:
      08 Elektronika klimatizace/topení

          Popis systému: Climatronic 
          Číslo softwaru: 5E0907044K
          Verze softwaru: 0907
          Číslo hardwaru: 5E0907044K
          Verze hardwaru: H03
          ODX název: EV_ACClimaBHBVW37X
          ODX verze: 003017
          Dlouhé kódování: 02010104000100011005004000101000

          Chybové kódy:
              B108D54 - Servomotor teplotní klapky vpravo bez základního nastavení
                  statický
                      Date: 2020-12-08 17:22:19
                      Mileage: 166925 km
                      Priorita: 2
                      Čítač četnosti závad: 1
                      Čítač zapomenutí: 125
                      Dynamické údaje o okolí: 02866B260918261300F4262600CCC8262700CD

×
×
  • Create New...