Jump to content

Recommended Posts

Ahoj,

 

stala se mi taková nehoda. Pod autem se začali objevovat malé loužičky oleje, tak auto jsem auto zvedl a vidím, že celý podvozek je od oleje (po směru jízdy) a na převodovce vidím skrz nezakrytý otvor ozubené kolečka. Prostě za jízdy se uvolnila nějaká zátka, a olej začal vytékat.  Zajímavé je, že ona díra nemá vnitřní závit. Průměr díry je 11,5mm.

 

Neví, prosím, někdo co tam patří? A jak je vůbec možné, že to tam není?

Děkuji 

Radim

 

Auto:

Superb 2

1,8 TSI 4X4

r.v. 2010

6q manál

1619297085716.jpg

1619297085731.jpg

1619297085700.jpg

1619297085708.jpg

Edited by Benet
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na jízdním projevu ani zvukově se to právě nijak neprojevuje. Ale teď jsem to odstavil úplně, nevím jestli ta převodovka není suchá :-/ .

A co ta díra? Co tam má původně být, když tam není závit? nějaká pryžová zátka?

 

 

Edited by Benet
Link to post
Share on other sites
před 52 minutami, suri. napsal:

podľa farby prevodový a najskôr prítlačák prebrúsil prevodovku , nevydáva to nejaké zvuky?

IMG_20190923_175424.jpg

IMG_20190923_175414.jpg

 

1.8 TSI tuto závadu s přítlačákem nemají. To je problém TDIček. Jinak bych to typoval taky na gufero a motorový olej, nic tam být v té díře nemá, má to být otevřené.

Edited by 15degren
Link to post
Share on other sites

Ok. Zkusím zkontrolovat únik oleje. A zaměřím se na průsak motorového oleje.

 

K té díře. Chápu dobře, že pokud je to otevřené a člověk to třeba trochu přežene s brodem, tak do prostoru setrvačníku se dostane voda a bláto? :-o

Pokud se jedná o odvětráván, tak proč není nahoře?

 

Každopádně Všem děkuji za podněty.

R.

Link to post
Share on other sites

aby si 100ho vysypal železo , který se ti oštípe na obvodu setrváku ;)
aby ti 100ho vylítal prach z lamela-přítlačák , kterej se obrousí provozem ;) 
to zaplavení nebude tak "horký" ;)

Link to post
Share on other sites
V 25. 4. 2021 na 9:31, 15degren napsal:

 

1.8 TSI tuto závadu s přítlačákem nemají. To je problém TDIček. Jinak bych to typoval taky na gufero a motorový olej, nic tam být v té díře nemá, má to být otevřené.

Opravdu to u TSi nehrozí? Zrovna na tento problém jsem byl nedávno upozorněn v servisu, když se řešila výměna setrvačníku.

 

Mimochodem nevibrovalo auto při mírném sešlápnutí plynu na 2-3. stupeň?

Link to post
Share on other sites

Auto nikde nevibrovalo a chová se normálně.

 

Už objednávám servis.  Většinou se teda diví, že by při 160000km polevilo gufero u kliky. Ještě typují únik někde nad tím (turbo, hadice), že by to někudy proteklo, nevím jestli je to možný, ale chce se to na to mrknout.

 

 

Dikec

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...