Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Zdravim, 

uz od novoty pozorujem buchanie od zadnej napravy pri prejazde po nerovnostiach. Cital som, ze je to pri octaviach bezne, ale chcel by som sa spytat, ako to odstranit? Co by sa dalo vymenit/ako to zlepsit. 

 

Edited by .hades
Link to post
Share on other sites

ja som bol v piatok na predvadzacke, naschval som siel po nerovnej ceste. Tiez som si vsimol buchotanie vzadu (nebolo to vzdy pri kazdej jame), este som hovoril predajcovi, ze co to je, ci je nieco volne v kufri... Tak sme zastavili a on sa isiel pozriet do kufra, samozrejme nic tam nenasiel :), z jeho strany to podla mna bolo divadielko. Este povedal, ze to da preverit mechanikom. Ja sa obavam, ze to je typom napravy, neviem, ci sa s tym bude dat nieco vylepsit. Ja ako majitel O2, kde je viacprvok som sa na to sustredil a ano, bolo to dunivejsie pri prejazdoch nerovnostami v porovnani s mojou starou.

Link to post
Share on other sites
před 27 minutami, miseb napsal:

ja som bol v piatok na predvadzacke, naschval som siel po nerovnej ceste. Tiez som si vsimol buchotanie vzadu (nebolo to vzdy pri kazdej jame), este som hovoril predajcovi, ze co to je, ci je nieco volne v kufri... Tak sme zastavili a on sa isiel pozriet do kufra, samozrejme nic tam nenasiel :), z jeho strany to podla mna bolo divadielko. Este povedal, ze to da preverit mechanikom. Ja sa obavam, ze to je typom napravy, neviem, ci sa s tym bude dat nieco vylepsit. Ja ako majitel O2, kde je viacprvok som sa na to sustredil a ano, bolo to dunivejsie pri prejazdoch nerovnostami v porovnani s mojou starou.

Ono to buchanie/dunenie sa sklada z dvoch veci. Prva je, ze ked je prazdny kufor tak laminat “podlahy” bucha o samotny kufor/rezervu. Ked som podlahu vymenil a dal tam iba obojstranny koberec, polovica problemu bola prec. Horsie je to buchanie od zadnych kolies. 
Snazim sa zistit, ci by pomohli lepsie tlmice/pruziny/stabilizator… Problem je, ze je auto relativne nove a nemozem najst moc informacii obzvlast, ked sa tomu moc nerozumiem…

Link to post
Share on other sites

ake rozmery mas pneu, mas vo vybave DCC, pripadne sportovy podvozok? Mozno aj to ma vplyv. Co som zistoval od ludi, vraj by O4 mala byt ovela lepsie odhlucnena od O3, kde to vraj bolo tragicke. Ja teraz vyberam auto, oktavka mi vo vsetkom skoro sadla (aj s kompromisami) ale jedine preco som zatial vahavy a preco som este neurobil objednavku je ta zadna polotuha naprava a odhlucnenie :(

Link to post
Share on other sites
před 27 minutami, miseb napsal:

ake rozmery mas pneu, mas vo vybave DCC, pripadne sportovy podvozok? Mozno aj to ma vplyv. Co som zistoval od ludi, vraj by O4 mala byt ovela lepsie odhlucnena od O3, kde to vraj bolo tragicke. Ja teraz vyberam auto, oktavka mi vo vsetkom skoro sadla (aj s kompromisami) ale jedine preco som zatial vahavy a preco som este neurobil objednavku je ta zadna polotuha naprava a odhlucnenie :(

Nemam DCC, mam sportovy podvozok a 19” kolesa. Viem, ze ani jedno z toho moc nepomaha (:D), ale stale si myslim, ze takyto zvuk by zozadu nemal ist. Myslim, ze ak budes mat normalny podvozok a 17-18” tak to bude omnoho mensi problem.

Link to post
Share on other sites

ano sportovy je tusim trochu tuhsi a znizeny o 15mm, to buchnutie je ostre, alebo tlmene-dunive, robi to len lave, alebo prave koleso, pripadne oboje, v zakrute/ na rovnej ceste? mozno podla toho by si to vedel lepsie zistit a lokalizovat pricinu

Link to post
Share on other sites
před 25 minutami, miseb napsal:

ano sportovy je tusim trochu tuhsi a znizeny o 15mm, to buchnutie je ostre, alebo tlmene-dunive, robi to len lave, alebo prave koleso, pripadne oboje, v zakrute/ na rovnej ceste? mozno podla toho by si to vedel lepsie zistit a lokalizovat pricinu

Robi to v podstate cely zadok, zvuk ide akokeby spod kufra od kolies a nieje to dunenie, je to skor buchnutie. Ako keby napr. po prejdeni po retarderi sa dotknu zeme najprv kolesa a potom na ne “dopadne” kufor..

Link to post
Share on other sites

18 palcovy kolesami to asi nebude, niekde tu na fore som cital prispevky ludi co ich maju a vraj to nebucha. Ja by som to zobral do servisu, zvlast ked to je nove auto, aspon ti potvrdia, ci to je fakt nechcena "fíčura" :(

Link to post
Share on other sites

Oběma kolegům vrže/bouchá zadní víko přes dorazy, které jsou na každě straně kufru. Jeden z kolegů ty dorazy odšrouboval a už to nedělá. Druhý to řešil jinak, mohu zjistit...

 

Zkuste se podívat, zda není stejný problém i u vás. Jedná se o liftbacky.

Link to post
Share on other sites

Dorazy kufru vrzaly i u O3, vyřešily to inovovanými, nechápu že u O4 jsou zase jiný a zase vržou, proč nepoužily vyzkoušený!🤔

Taky my asi vržou, budu řešít při servisce😉

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Olda47
      Nevíte prosím někdo, o kolik se zvýšený podvozek ve výbavě "paket pro špatné cesty"?
      Děkuji.
       
    • By Pawouk
      Pohon vozu ŠKODA OCTAVIA RS iV zajišťuje benzinový motor 1,4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) a elektromotor o výkonu 85 kW. Celkový systémový výkon činí 180 kW (245 k). Maximální točivý moment, který činí 400 Nm, je přenášen přes šestistupňovou automatickou převodovkou DSG na přední kola. Emise CO2 činí cca 30 g/km v režimu WLTP. Vůz tak již nyní plní emisní normu EU6d, která bude závazná od 1. ledna 2021 pro všechna nově zaregistrovaná vozidla v EU. Vysokonapěťová lithium-iontová baterie má kapacitu 37 Ah, respektive 13 kWh a umožňuje dojezd v čistě elektrickém módu až 60 km v režimu WLTP. Dynamický rozjezd zajišťuje elektromotor, jehož maximální točivý moment 330 Nm je k dispozici hned od startu. Ve sportovním režimu, který poskytuje maximální systémový výkon, zrychluje OCTAVIA RS iV z 0 na 100 km/h za 7,3 s. Maximální rychlost činí 225 km/h. Dynamické jízdní vlastnosti zajišťuje standardně dodávané progresivní řízení a speciální nastavení sportovního podvozku.
       

       
       
    • By PTiCA
      Čtvrtá generace nejprodávanější řady značky ŠKODA je nyní kompletní díky robustní verzi ŠKODA OCTAVIA SCOUT
       
       
      Infografika

      octavia_scout_cz_pohon_4x4.pdf
       

      octavia_scout_cz_pruchodnost_terenem.pdf
       

      octavia_scout_cz_motory.pdf
       

      octavia_scout_cz_highlights.pdf
       

      octavia_scout_cz_interier.pdf
       
      Technická data

      octavia_scout_cz_tech_data.pdf
×
×
  • Create New...