Jump to content

Recommended Posts

Ahojte, neviete, ci uz je nejako vyriesena bezpecnost KESSY pri novej oktavke, viem ze cele kessy z pohladu bezpecnosti stoji za...Ale bohuzial bez toho sa uz auto v nejakej vybave neda nakonfigurovat. Viem, ze by kluc mal ist po nejakom case do sleep modu, ked sa s nim nehybe, tympadom by sa kod nemal dat precitat na dialku zosilnovacom. K tomuto mi presnejsie info predajca nevedel dat, iba ma ubezpecil, ze uz je to vyriesene a bezpecne :-)))

Link to post
Share on other sites

Tohle bylo už řešené u OIII. Jenže klíč se ti neuspí, když nakupuješ a jdeš po parkovišti, takže je to jaksi k ničemu. Dobré zabezpečení a pojištění.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

O4 nemám, ale kdysi to upravili tím, že když zamkneš tlačítkem na ovladači  a pak hned do nějaké doby sáhneš na snímač, vypne se kessy a auto půjde otevřít jen přes tlačítko. Takže nějaké zesílení signálu je zlodějům k ničemu

Edited by l79
Link to post
Share on other sites

Tento český patent (s uspáním klíčenky v klidu ) "chrání Kessy" víceméně jen pro případ možnosti zcizení zaparkovaného auta, když jsou klíče jen někde odložené.

Nicméně vedle výše popsaného případu ještě může nastat jiný problém. Běžně mívám klíče v tašce nebo bundě na zadní sedačce. Když někde zastavím a vypnu zapalování na nějakou dobu, může se stát, že se klíč uspí, a poté auto nenastartuji. Resp. než s nimi pohnu a probudím je. Nebo je toto ošetřené např., že se to uspání obchází, když je klíč někde uvnitř auta?

Link to post
Share on other sites

Podle mě se klíč v autě neuspí, prostě si bude povídat. No, navrhnul jsem vypnutí motoru po x metrech, pokud v autě není klíč - každý majitel a zloděj by si toho byl vědom, ostatně hlášení na to existuje, ale to prý né, to jsem tu dostal pojebáno. Tím by se hezky vyřešil problém se zfetovanými poláky, co převážejí kradená nastartovaná auta bez klíčku na vyčichnutí nebo rozebrání do svojí domoviny přes celou ČR.

Link to post
Share on other sites

ja to kessy praveze nechcem, viem ze sa to riešilo pri O3, len ma zaujimalo, ci to nie je pri O4 nejako vylepsene. Chapem to teda dobre, ze ten Kessy kluc ma este nejaky vypinac, ktorym sa vysielanie z kluca da manuálne vypnut, alebo to sa vypina automaticky po nejakom case? bohuzial mi to nikto u auto dilera nezodpovedal. diki

Link to post
Share on other sites

Není tam žádný vypínač. Je tam elektronický čip, jehož součástí je pohybové čidlo. Čip na základě algoritmu vyhodnotí aktuální stav, jakmile je klíč odložen, tzn. bez pohybu, odpojí baterii od elektroniky klíče. Klíč je poté nefunkční.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tak trochu som guglil, podla ADAC ma O4 kessy s UWB (pdf v prilohe) 

 

 

Podľa popisu z VW stranky to funguje tak, ze system nemeria len silu signalu (toto vedel zlodej stojaci pri aute zosilnit a tym emulovat originál kluc) ale meria aj cas, za kolko signal prejde od kľúča k autu a tym vie vyratat na centimetre presnu polohu orig. kluca. Tympadom je to pre zlodeja tazsie napodobit. 

 

https://www.volkswagen-newsroom.com/de/storys/uwb-bringt-sicherheit-in-echtzeit-5438

 

Autos_und_Motorräder_mit_Keyless_vom_ADAC_untersucht_20210129_ivk8a7.pdf

Edited by miseb
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...