Jump to content

Manuální řazení u DSG - ničí převodovku?


Recommended Posts

Zdravím, koupil jsem právě Superba 3 140 kw s 6st. DSG. Když jsem se byl dívat po Superbech, jeden prodejce mi tloukl do hlavy, že u DSG se určitě nemá používat to manuální řazení (podle mě myslel to řazení skrze přepnutí na manuál pákou doprava), že se tím údajně ta převodovka kazí a pak tolik nevydrží. Chtěl bych se zeptat, zda je to pravda nebo to byl jen kec, myslím, že občas si rád přepnu na to manuální řazení a pokud by to mělo mít nějaký negativní vliv na životnost, chtěl bych to vědět zavčasu.

 

Díky moc.

Link to post
Share on other sites

Neumím si představit proč by měl být rozdíl mezi tím, když vybereš převodový stupeň ty, nebo když ho vybere elektronika.

Na životnost DSG převodovky mají vliv 2 věci:

- městský provoz - tedy spousta prokluzů spojek ve srovnání s mimoměstským, kde se pořád neřadí a tolik prokluzů spojek není

- výměna oleje v převodovce po 60 tis. km - pokud se neprovádí a otěr ze spojek pořád cestuje v oleji, může se usazovat

                                                                       i ve ventilcích mechatroniky, ložiscích apod.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...