Přejít na obsah

Řídící obvod napájecího relé řídící jednotky motoru


PeterR.

Doporučené příspěvky

Zdravím kolegové,

v Roomsteru 1.4 16V 63kw, 2006 v LPG se mi objevila záhadná chyba, s kterou si v servisu neví rady (obešel jsem už několik servisů, vč. autoelektrikáře). Rozsvěcuje se mi občas kontrolka motoru, pak EPC a auto přepne do nouzového režimu. Diagnostika ukázala hlášení 17070 (p0686) - Řídící obvod napájecího relé řídící jednotky motoru (J271), zkrat na kostru. Autoelektrikář ale tohle relé nemohl ve schématech najít. Našel něco, co by mohlo odpovídat, ale údajně kdyby v tom byl problém, tak by to auto vůbec nejelo. Tvrdí, že by mohl být problém v nějakém relátku v řídící jednotce LPG, a pak to háže tuhle divnou chybu.

Jinak problém s padáním do nouzového režimu se objevuje při zátěži, např. když auto nechám dýl hřát na volnoběh nebo popojíždím. Vypeklo mě např. v provozu v centru Prahy, což bylo moc super. Zjistil jsem, že když zastavím a nechám motor vychladnout, problém zmizí a jede se dál. Při dálkách se to neobjevuje. 

Nevíte prosím, co s tím? 

Díky.

 

Výpis.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...