Přejít na obsah

Filtr pevných částic - snímač diferenčního tlaku


Jirka_31

Doporučené příspěvky

Dobrý den, dnes jsem řešil problém. Rozsvítila se kontrolka motoru a diagnostika ukázala chybu P2452 - snímač diferenčního tlaku.

Mechanik přeměřil hodnoty filtru pevných částic (obsah usazeného popílku) a bylo mi řečeno, že diagnostika sice ukazuje chybu snímače, ale to proto, že filtr je "plný".

Je potřeba filtr vyčistit, smazat chybu a mělo by to být v pořádku.

Má někdo zkušenost s tímto postupem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 28. 6. 2021 na 17:09, Jirka_31 napsal:

Dobrý den, dnes jsem řešil problém. Rozsvítila se kontrolka motoru a diagnostika ukázala chybu P2452 - snímač diferenčního tlaku.

Mechanik přeměřil hodnoty filtru pevných částic (obsah usazeného popílku) a bylo mi řečeno, že diagnostika sice ukazuje chybu snímače, ale to proto, že filtr je "plný".

Je potřeba filtr vyčistit, smazat chybu a mělo by to být v pořádku.

Má někdo zkušenost s tímto postupem?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čidla dif. tlaku pravidelně mezi 100-200tkm odchází, v konečné fázi se i roztaví. Vyměnil bych preventivně obě než se začnu hrabat v DPF.

DPF plný popílku bude až tak po nájezu 250-330tkm - takže buď je auto takhle ojetý, stočený, nebo je dpf plnej spíš sazí než popela, a ještě by to mohla zachránit servisní regenerace.

Editováno: , autor: marek16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahojte 

asi mi viete niekto poradiť. Mám S -3 2018 2.0 TDI s CR 140 kW skutočných 182 tk.

Kúpil som si diagnostiku DPF VAG pretože mám zvýšenú spotrebu až 6,8 l a často sa mi spúšťala regenerácia.

Všetko dostupné na tomto fóre som si prečítal.

Moja prosba je či neviete posúdiť správnosť činnosti snímača diferenčného tlaku v DPF ak mi uvedená diagnostika dáva čísla

Oil ash 45,84 zanesenie sadzami 79 % ( soot Mass cal.19,5 a soot Mas messured 3,14) a snímač dif. tlaku pri zapnutí zapaľovania ukazuje mínus 3 a po naštartovaní vo voľnobehu pri otáčkach 950 ukazuje 14 pri 2000 ot./m hodnotu 30 a pri 3500 hodnotu 57.

Žiadna poruchová  kontrolka mi nesvieti. Diagnostika VCP neukazuje žiadnu chybu.

Ďakujem vopred za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koncern vie hovno , menil som to aj na aute kde nebol rozvod robený aj na záruku ... to je zase klasika toho prašivého koncernu a jeho výrobkov ...

 

najprv urobiť dementný motor kde je prístup do rozvodu katastrofálny , musíš rozoberať veci ktoré podľa príručky rozoberať nemáš, potom ten rozvod kúpiť od najšmejdovejších dodávateľov že to treba každú chvílu opravovať , meniť vodné pumpy , kladky , remene , atď

 

úplny strop je motor evo kde už na záruku nechcú meniť nič a pri zvukoch v rozvode sa strieka mazivo na remeň cez montážny otvor... cigánčina riadna 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...