Přejít na obsah

ŠKODA AUTO představuje novou firemní strategii – mezinárodnější, elektrifikovanější a digitálnější


admin

Doporučené příspěvky

› Nová firemní strategie NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 se zaměřuje na úspěšné zvládnutí dekády spojené s významnými změnami› Posílení v Evropě: ŠKODA se stane jednou z pěti nejprodávanějších značek v Evropě› Více elektromobility: nejméně tři další čistě elektrické modely; podíl elektromobilů na prodejích značky ŠKODA v Evropě má do roku 2030 vzrůst na 50 až 70 %› Nová odbytiště: cílem je stát se vedoucí evropskou značkou v Indii, Rusku a v severní Africe› Simply Clever 2.0: ŠKODA AUTO jako měřítko Simply Clever User Experience, tedy zákaznické zkušenosti› Výrazné zvýšení ekologických cílů: do roku 2030 dojde k omezení flotilových […]

Článek ŠKODA AUTO představuje novou firemní strategii – mezinárodnější, elektrifikovanější a digitálnější se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz.

Zobrazit celý článek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

×
×
  • Vytvořit nový...