Přejít na obsah

1.6 16v 77kw + LPG


Doporučené příspěvky

Nedávno jsem přijel na místo určení a po cestě jsem si všiml, že mi malinko cuká auto. Po chvílí jsem si všiml, že jsem zapomněl přepnout po natankování na LPG a vyjel jsem téměr všechen benzín a tak jsem myslel, že ono cukání bylo nedostatkem benzínu.

Ovsem když jsem chtěl jet domu, auto jsem nenastartoval. Nešlo mi přepínat mezi LPG a benzínem. Když už se to povedlo přepnout na benzín neseplo ani čerpadlo.. odvezlo se to autoelektrikáři, pač bylo podezření na špatný kabely- tu a tam něco blbo s elektrikou...taky že jo..bylo tam dost popraskaných kabelů. Kdyz mi to opravář vracel auto svítila kontrolka motoru -(na diagnostice snímač klepání)a auto jelo  max do 3000 otáček. Jelo plynule a v pohodě, ale na těch 3000 otáček se to zastavilo a dál to nepustilo. Tak jsem snímač klepání vyměnil a chybu nechal smazat. Žádná chyba se už nezobrazovala, jenže auto jelo pořád do těch 3000 otáček a to jak na plyn, tak na benzín..někde na fóru jsem se dočetl o podobnym problému a byl spatny kabel- k této variantě se přikláním, jenže netuším, který.kabel.by ro mohl být..neporadil by někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...