Přejít na obsah

Dlzka dodania novej octavie


SaHo

Doporučené příspěvky

No ty vole... tak to je totální megapodraz, a věřím, že tím naserou hodně lidí. Chápal bych, kdyby řekli - "kamery nemáme, omlouváme se, máš to bez nich, ale dáme ti  aspoň za těch 12 000, co jsi už zaplatil, slevu na veškerý mimozáruční autorizovaný servis / nákup na eshopu..." Ale jakože kamery nedodají a peníze si nechají, tak to je hnus, chce se mi z toho blejt..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, Mavok napsal:

@Chloop Ano to je můj případ a dnes jsem dostal k nedodanému (a zaplacenému - 12 000 kč) Area view vyjádření od prodejce:
"Dobrý den,

bohužel pro Vás nemám dobré zprávy. Výbava Area View byla odebrána z důvodu chybějících komponentů a bohužel ani v současné chvíli ji do vozu nelze objednat.

Bylo přistoupeno k plošnému odebrání této výbavy, bohužel ale bez nároku na cenovou kompenzaci."
 

Takže si ŠKODA nechala mých 12 000 kč a naser si. Tohle je asi odměna za to čekání.

Sám se divím, že pořád máte tu trpělivost čekat a ještě Vás některé chtějí ojebat. Věřím, že samotní prodejci toho moc neovlivní a hrají spíše druhé housle, ale fabrika, potažmo VW AG, by se k tomu měli postavit čelem, zatím poslední roky, jak tak sleduji tak  preferují taktiku  ala pštros a hlava v písku, nebo necháme to postupem času vyhnít, hlavně když se objednávky hrnou dál. Toyota např. někde a u některých svých vozidel zastavila příjem objednávek, když viděla, že lidi by čekali roky.  Trochu víc na ně přitlačit, nebo jít o dům dál. Já kupoval vloni na podzim pro ženu malou Toyotu a taky k tomu při prodeji nedodali oficiálně slíbené zimní komplety navíc. Prý až dojdou a že musím počkat cca 3 měsíce. Vzhledem k tomu, že bylo před zimou, tak byla varianta 3 měsíce nejezdit (proč bych ale ženě kupoval potom auto?), nebo si koupit svoje zimní komplety za své peníze ( ale nakonec bych měl 1 komplet zbytečně  navíc), nebo na to zatlačit. No dopadlo to tak, že jsem po různých telefonických a emailových pokusech nakonec  zatlačil přes oficiální facebook českého zastoupení Toyoty, kde jsem popsal veřejně a do detailů daný  problém a úhybné manévry i se jmény a funkcemi lidí, se kterými jsem jednal a ejhle zimní komplety se najednou našly. Je fakt, že prodejce si mne asi pamatuje a tváří se kysele, když tam do prodejny zajdu, ale mají si plnit co slíbili. pokud to nejde, tak nemají co slibovat (měl jsem to černé na bílém, tj. na papíře).

Každopádně těch 12.000,- Kč bych klidně hnal na soudní řízení ( pokud je to tak, jak autor píše, mně spíše přijde, že je v tom ještě nějaký háček), nebo aspoň napřed se poradit s právníkem, jaká je šance. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím bych se taky za žádnou cenu nesmířil. Pochopím hodně, takže to dlouhé čekání způsobené různými faktory nesu vlastně docela v pohodě. Stejně tak bych byl naštvaný ale pochopil bych, kdyby mi řekl prodejce, nejsou kamery, omlouváme se, cenu auta jsme adekvátně snížili. Ale aby nedodali konkrétní položkovou výbavu za konkrétní položkové peníze, které si pak ještě nechají? To je regulérní krádež. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se nějak nechce věřit, že sis připlatil 12 tis. za kamery 360 a oni ti je nedodali a ještě si nechali peníze? Nemohlo se třeba jednat o to, že ti prodejce jen tuto informaci neřekl, že kamera nebude resp. pochybení na straně prodejce?

 

Mě se stalo vzdáleně podobné trošku, objednal sem O4 konfiguraci co jsem chtěl, a oni o pár dní později překopali ceníky, zdražili, a v  paketu Style plus odebrali "zadní kameru" a cenu nechali stejnou mám pocit, o pár týdnů/měsíců později tam tu kameru zase vrátili a zdražili Paket plus o 5 tisíc. Kontaktoval jsem v tu dobu prodejce, jak to bude v mém případě a že prý by měli dodat to co sis objednal v tu dobu a maximálně bys měl mít věci navíc. A zároveň mi nabídl 5 tisíc slevu, že pokud kameru zadní nechci že tam nebude, a s tím jsem samozřejmě nesouhlasil. Jinak mě ujistil, že kameru mít budu.

 

EDIT: mám pocit, že při předání vozu jsem podepisoval i předávací protokol. tam bych ty věci uvedl, a oni to musí řešit. Máš právo toto uplatnit u svého prodejce (tebe nemusí zajímat situace na straně škodovky).

Editováno: , autor: Andreas92
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem mít paket Asistovaná jízda 2.0 Premium v hodnotě 58 000 kč. Od paketu Asistovaná jízda 2.0 (bez přívlastku Premium) za 46 000 kč se lišil pouze tím Area view. Rozdíl v ceně byl právě těch 12 000 kč. Vše jsme dohledávali zpětně na místě, protože prodejce také nevěděl, že jim dodali vůz bez objednané a zaplacené výbavy. Na místě mi pak nabídli vrácení peněz a odstoupení od smlouvy a objednání nového vozu, ale již za novou cenu. Tím bych prodělal více než těch 12 000 kč. A hlavně navíc Area view je stále nedostupné. Auto jsem si převzal s tím, že věc zkusíme nějak dořešit. Tím jsem vlastně souhlasil s absencí výbavy, nečekal jsem ale takový podraz a otočení se zády od Škody. Navíc Area view byl důvod, proč jsem vybíral tak drahý paket, kde jsou i drahé nesmysly, které nepotřebuji, jako parkovací asistent apod.. Samotný Area view zvolit nešel.
Přemýšlím nad dalším postupem, pokud budete mít někdo podobnou zkušenost, dejte vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mně připadá jednoznačně řešitelné  v tom, že by Ti měli vrátit těch 12.000,- Kč, ty si ponecháš vůz takový jaký je a spadla klec. Od Škodovky, jako od fabriky je podraz, že dodala vůz s nekompletní výbavou  a nikomu nic neřekla (pokud i prodejce nekecá, což může taky být) a Ty sis asi neměl doplácet vůz do plné ceny, pokud si věděl, že vůz nemá vše, za co platíš. Pokud jsi to zjistil až po zaplacení/předání vozu, tak viz. první věta mého příspěvku Pokud jednají jinak, tak je to dle mne špatně a je to na oficiální stížnost a další kroky. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Mavoktady cituji můj starší příspěvek níže ohledně toho paketu s kamerou a co na mě Škodovka zkoušela za podvod. Předpokládám, že u Tebe to bylo to samé. Já jsem jen měl štěstí, že jsem si toho zavčas všimnul.

 

Auto mělo být vyrobené 25kt a stále není. Jestli se ho někdy dočkám, tak dám vědět jestli v něm aspoň všechno ostatní bylo…

V 29. 5. 2022 na 16:12, iphonik4 napsal:
Ahoj všem, za tento přípěvek budu asi prodejci proklínán ale rád bych se s Vámi podělil o zkušenost se Škoda Auto při objednání nové O4 RS a rád bych apeloval na Vás, kteří na své miláčky stále čekáte, ať si s dealerem zkontrolujete aktuální stav Vaší konfigurace. Začal bych tím, že jsem si v září 2021 objednál u menšího dealera v Olomouci (Auto Hégr - tímto bych rád poděkoval panu prodejci Vepřekovi) Octavii RS 120 let Motorsport ve verzi 2.0 TSI DSG, liftback, barva Mamba green. Auto bylo objednáno kromě tažného ve zcela plné výbavě. A nyní k věci. Začátkem roku 2022 jsme si s prodejcem zcela náhodou všimli, že mi z objednávky zmizela edice RS 120 let MS. Bez jakéhokoliv avíza ze strany ŠA. Pan prodejce tedy do Škodovky volal a nakonec manuálně přímo v oddělení plánování výroby museli edici/paket manuálně vrátit. O pár měsícu později jsme zjistili, že nebude možno auto dodat se 360° kamerou (paket asistovaná jízda 2.0 premium), nýbrž pouze se zadní kamerou (respektive možná by bylo ale zde bych si mohl počkat klidně další rok). To byl jediný ústupek, který jsem byl schopen udělat. Odsouhlasil jsem tento postup a předpokládal, že tímto ušetřím 8000 Kč za asistovaná jízda 2.0 premium a automaticky se mi konfigurace předělá na asistovaná jízda 2.0 top (ve které je oproti premium pouze rozdíl právě ve 360° kameře a JE JIŽ V ZÁKLADU EDICE RS 120 MS). Nyní ovšem nastává totalní mindfuck. Paní z oddělení ŠA prodejci sdělila, že pokud souhlasím s odstraněním paketu asistovaná jízda 2.0 premium obsahující 360° kameru, tak prodejce jej musí nahradit paketem asistovaná jízda 2.5 premium za dalších cca 30000 Kč. Jinými slovy se Škoda Auto snažila říct ”vezmeme ti 360° kameru a ješte si 30k připlať.” To se mi nějak nezdálo, protože to co obsahovala asistovaná jízda 2.5 premium bylo přesně to co obsahuje paket asistovaná jízda 2.0 top, který je jak jsem již zmínil v základu této edice 120 let MS. Podotýkám, že nešlo o inflační zdražení. Škoda dáva cenovou garanci, auto tedy dostanete za cenu, za kterou bylo objednáno nehledě na datum dodání. Po dlouhé komunikaci dealera se Škodovkou se ukázalo, že jsem měl pravdu a všechny věci již mám v základu a proto připlácet si 30000 Kč za nic by byl naprostý nesmysl. On ten paket asistovaná jízda 2.5 je totiž zřejmě určen pro klasické RS, kde tyto některé asistenty v základu nejsou. Bojím se, že kdybych se zavčas neozval, tak mi Škoda Auto bez problému naučtuje zbytečně o 30k víc. Dealerovi již tento nesprávný paket dokonce ani vyhodit nešel, šlo jim to jen přímo ve Škodovce a to i dle jejich slov ”za 5 minut 12”…. Nemyslím si, že by šlo o cílený podvod ze strany ŠA, jen bohužel mají neuvěřitelný bordel v konfiguracích a jejich databáze si tedy dělají co chtějí a jsou schopny si nesprávně kombinovat edice a výbavy. Zřejmě jim zbývá vyrobit pouze pár posledních kusů z edice 120 let MS. Tímto tedy na všechny apeluji, ať si s dealerem ověříte, co vlastně máte aktuálně zaplánováno a zároveň za jakou cenu. Zejména na ty, kteří čekají jako já na tuto limitovanou edici. Ještě jednou bych rád poděkoval panu Veprěkovi z Auto Hégr Olomouc za neuveřitelnou trpělivost. Místy byl již ze ŠA taky zoufalý a také za pravidelně aktualizace stavu zaplánování do vyroby. Co jsem četl, tak to není uplně zvykem a zejména velcí dealeři se zákazníkům takto nevěnují. Proto jsem si také vybral malého dealera, kde je pro ně každý zákazník důležitý.
 
Auto je aktualně zaplánováno do výroby na 26 kt.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, Mavok napsal:

Měl jsem mít paket Asistovaná jízda 2.0 Premium v hodnotě 58 000 kč. Od paketu Asistovaná jízda 2.0 (bez přívlastku Premium) za 46 000 kč se lišil pouze tím Area view. Rozdíl v ceně byl právě těch 12 000 kč. Vše jsme dohledávali zpětně na místě, protože prodejce také nevěděl, že jim dodali vůz bez objednané a zaplacené výbavy. Na místě mi pak nabídli vrácení peněz a odstoupení od smlouvy a objednání nového vozu, ale již za novou cenu. Tím bych prodělal více než těch 12 000 kč. A hlavně navíc Area view je stále nedostupné. Auto jsem si převzal s tím, že věc zkusíme nějak dořešit. Tím jsem vlastně souhlasil s absencí výbavy, nečekal jsem ale takový podraz a otočení se zády od Škody. Navíc Area view byl důvod, proč jsem vybíral tak drahý paket, kde jsou i drahé nesmysly, které nepotřebuji, jako parkovací asistent apod.. Samotný Area view zvolit nešel.
Přemýšlím nad dalším postupem, pokud budete mít někdo podobnou zkušenost, dejte vědět.

Chtěj od prodejce písemné potvrzení, že auto nebylo dodáno s výbavou, kterou sis objednal a zaplatil. Na základě toho bych šel za ČOI... problém akorát je, že to schytá asi ten prodejce, který za to nemůže, a ne přímo Škoda 😏 Takhle bych to řešil já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, xmenadis napsal:

Chtěj od prodejce písemné potvrzení, že auto nebylo dodáno s výbavou, kterou sis objednal a zaplatil. Na základě toho bych šel za ČOI... problém akorát je, že to schytá asi ten prodejce, který za to nemůže, a ne přímo Škoda 😏 Takhle bych to řešil já.

A víme ve který moment vzniká kupní smlouva? Jestli je to podepsanou objednávkou a uhrazenou zálohou, nebo až v moment úhrady celkové kupní ceny oproti ostré faktuře? Já třeba nákup řešil na dálku a objednávka stojí na uhrazené zálohové faktuře na 10% z ceny vozu, žádnou kupní smlouvu, natož nějako VOP jsem nepodepisoval, takže prakticky žádnou smlouvu s dealerem uzavřenou nemám a vznikne tak až v moment uhrazení ostré faktury, a pokud mě prodejce postaví před vozidlo v libovolné výbavě a oproti tomu předloží fakturu, tak je na mě jestli takovou kupní smlouvu přijmu nebo ne.

 

Proto si myslím, ač je to nefér, že toto jednání ŠA nebude s ničím v rozporu, max s dobrými mravy a pověstí automobilky. Subjektivně budu rád, když mi dealer dodrží původní cenu a hlavně tehdy vyjednanou slevu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale to se přeci má dopisovat do předávacího protokolu vozu hned při předávání vozu kupujícímu, že ta a ta výbava chybí a bude dořešeno později, pokud kupující souhlasí s očesanou a nedodanou výbavou. Pokud to při předání vozu neudělali, tak si kupující zadělal sám na problém a přispěl  k tomu, že je tam, kde je. Tohle je přeci všeobecně známý postup, na co nějaké nové písemné potvrzení, tohle má mít v ruce už dávno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, roman.semora napsal:

A víme ve který moment vzniká kupní smlouva? Jestli je to podepsanou objednávkou a uhrazenou zálohou, nebo až v moment úhrady celkové kupní ceny oproti ostré faktuře? Já třeba nákup řešil na dálku a objednávka stojí na uhrazené zálohové faktuře na 10% z ceny vozu, žádnou kupní smlouvu, natož nějako VOP jsem nepodepisoval, takže prakticky žádnou smlouvu s dealerem uzavřenou nemám a vznikne tak až v moment uhrazení ostré faktury, a pokud mě prodejce postaví před vozidlo v libovolné výbavě a oproti tomu předloží fakturu, tak je na mě jestli takovou kupní smlouvu přijmu nebo ne.

 

Proto si myslím, ač je to nefér, že toto jednání ŠA nebude s ničím v rozporu, max s dobrými mravy a pověstí automobilky. Subjektivně budu rád, když mi dealer dodrží původní cenu a hlavně tehdy vyjednanou slevu.

Každopádně tohle není standardní postup. Standardní postup je podpis kupní smlouvy, poté uhrazení dohodnuté zálohy po jejímž zaplacení prodejce objedná vůz u ŠA. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KS vzniká v době kdy to závazně objednáš, aspoň takto jsem to měl já a měl jsem v ruce Kupní smlouvu (v tom roce 2021). Zálohu jsem neplatil, nebylo potřeba.

 

@Mavok Máš v ruce Předávací protokol? Tam jde o to jestli si to podepsal bez výhrad, tak může bejt problém. Případně bys měl mít fakturu - daňový doklad a tam rozpis položek a je z toho evidentní, že výbava chybí? Resp. srovnáš si Kupní smlouvu a fakturu a je to jasný. Každopádně jediné řešení vidím 12 tisíc sleva. Sejdi se s prodejcem, řekni mu svoje stanovisko, že trváš na slevě 12 tisíc, a že si smlouvu podepsal s nimi jako s prodejcem, že chápeš, že je vina na straně Škodovky, ale to bohužel není tvoje věc. Další případný krok bude písemná výzva prodejci.

 

EDIT: protože ty vlastně ani nevíš co se tam stalo, protože ten prodejce na to mohl zapomenout tě informovat za včasu a nabídnout slevu, prostě mohl pochybit.

Editováno: , autor: Andreas92
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ono, předávací protokol a co je, nebo není na něm dopsáno, to je základ. Od toho se budou odvíjet další kroky a řešení. Pokud na něm není nic, než podpis kupujícího, tak nějaké řešení je závislé buď na dobré vůli prodejce, (nebo fabriky o čemž pochybuji). Pokud to takto nepůjde, tak asi jen za pomoci třeba té ČOI aj, nebo až soudně.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s tím že by to měl být standardní postup, ať už KS anebo smlouva o budoucní kupní, ale tady na relativně malém vzorku vidíme že to každý máme jinak a myslím že tím spíš to řešení, nehledě na to jak by to mělo být, nejde paušalizovat. Jinak by se to řešilo u mě bez kupní smlouvy a zřejmě jinak u někoho, kdo má něco podepsáno. A navíc tady budeme vždy tahat za kratší provaz, ledaže bychom narazili na fér dealera a ten nám tu kompenzaci vrátil třeba tím servisem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud mát jenom podepsanej Předávací protokol (bez výhrad), tak prostě bych to uhrál na to, že si vyjel ze salonu a následně si zjistil po hodině, že 360 kamera (v ruce máš KS a fakturu, z toho by mělo bejt evidentní co si objednal a co ti bylo dodáni) a řešíš to v rámci reklamace.

 

NOZ i pamatuje na to, že ses "slabší" strana a že při předání si nemusíš všeho všimnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zanášeli jsme to do originálu předávacího protokolu, který si nechával prodejce. Prodejce je ochotný a snaží se nalézt řešení, nicméně Škoda vypadá neoblomně. Navíc tento krok udělali u všech aut plošně (minimálně u těch co, šly do výroby začátkem roku) a dle prodejce k tomu docházelo i dříve u všech typů aut. Viz zmíněný případ, že MS přišlo bez MS výbavy nebo Monte Carlo bez Monte Carlo výbavy...bez jakéhokoliv varování výrobce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 minutami, roman.semora napsal:

Souhlasím s tím že by to měl být standardní postup, ať už KS anebo smlouva o budoucní kupní, ale tady na relativně malém vzorku vidíme že to každý máme jinak a myslím že tím spíš to řešení, nehledě na to jak by to mělo být, nejde paušalizovat. Jinak by se to řešilo u mě bez kupní smlouvy a zřejmě jinak u někoho, kdo má něco podepsáno. A navíc tady budeme vždy tahat za kratší provaz, ledaže bychom narazili na fér dealera a ten nám tu kompenzaci vrátil třeba tím servisem.

No ono zase když objednáváš cokoliv individuálního na tvé přání (konfigurace aut, bot, oblečení, PC,...), tak jako zákazník nemáš možnost objednávku zrušit (samozřejmě je to potom na ochotě prodejce, pokud se ještě třeba daná věc nezačala vyrábět, nebo jako v případě těch aut je to pro prodejce výhodné, když takhle někdo zruší objednávku). Takže bych řekl, že nějaký právní závazek tam být musí z obou stran, že ti dodají to, co sis nakonfiguroval a objednal. Ale to vařím z vody a aplikuju spíš znalosti, které mám z prodeje konfigurovatelných počítačů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to je opravdu na pořad "Černé ovce". Pokud je Vás takových více a Škodovka inkasovala za něco, co spoustu lidem nedodala, tak to může být mediální bomba v negativním slova smyslu pro fabriku. Samozřejmě musí se najít mediální partner, co je ochoten  do toho jít.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 35 minutami, Mavok napsal:

Zanášeli jsme to do originálu předávacího protokolu, který si nechával prodejce. Prodejce je ochotný a snaží se nalézt řešení, nicméně Škoda vypadá neoblomně. Navíc tento krok udělali u všech aut plošně (minimálně u těch co, šly do výroby začátkem roku) a dle prodejce k tomu docházelo i dříve u všech typů aut. Viz zmíněný případ, že MS přišlo bez MS výbavy nebo Monte Carlo bez Monte Carlo výbavy...bez jakéhokoliv varování výrobce.

No a jak to ten prodejce s těmi kupujícími řešil dříve? Taky se ničeho nedomohli a kupující oželeli peníze, nebo se domohli vrácení peněz za nedodanou výbavu. Jasně píšeš, že nejsi první, kdo takhle dopadl, tak co ti prodejce řekl o těch ostatních? Nechce se mi věřit, že možná desítky dalších buď rezignovali, nebo to stále řeší a Škodovce to prochází a klid, ticho po pěšině........ 

PS: Jinak zanášet závady  jen do originálu předávacího protokolu u prodejce a ne do originálu pro kupujícího je špatně. Prodávající ho může ztratit,  může vyhořet a nemáš v ruce nic. Já vím, že člověk je v časovém a jiném stressu, ale tyhle věci jsou zásadní. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Mavoka tys psal, že tobě prodejce nabídl odstoupit od smlouvy? Já bych asi o tom i uvažoval, protože už z principu věci by mě to sralo a z toho auta bych neměl takovou radost. Ještě mě napadlo, že by ses písemnou cestou obrátil na Škodovku, jenže oni se s tebou nemusí bavit - to je těžký. Já osobně  bych šel cestou řešit to přes prodejce, at ti dá slevu, stejně si tě pak zkásnou na servisech, takže se jim to vrátí. Jestli to není tajný, kolik si měl obchodní slevu z katalogové ceny?

 

Dej pak vědět jak se to vyvíjí, to mě zajímá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Mavok napsal:

Navíc tento krok udělali u všech aut plošně (minimálně u těch co, šly do výroby začátkem roku)

By mě zajímalo kolika aut se to týká? Vyšší desítky? Nižší stovky? Nechce se mi věřit, že by to byly tisice, vzhledem k tomu že je to max výbava... Ze se Skodovce chce si kazit reputaci kvůli takovým drobným pro ně? I kdyby to bylo třeba 500 aut po 12000... Vychází to na 250k€ cca a to je fakt nic pro ně... I milion eur kdyby měli "rozdat" lidem, peníze které jsou těch lidí, tak by to ani nepoznali... 

Každopádně jak někdo výše poznamenal, tak se to dá opravdu chápat jako krádež. Pokud lidé zaplatí za něco, co nedostanou a prodejce/výrobce si nechá peníze, tak to je prostě podvod/krádež...

Já jsem se celou dobu snažil mít po Škodovku pochopení a aji jsem ji tady hájil. Nicméně z takového jednání je mi fakt na blití a je mi hrozně líto lidi, kteří se budou muset tady s tímto potýkat... Na jednu stranu chce člověk už z principu dosáhnout odškodnění, ale když jednotlivec stojí proti takovému korporátu, věřím že je to hrozně náročné a frustrující a hodně lidí to vzdá, že jim to za ty peníze nestojí. Ale tohle je tak donebevolajici nespravedlnost...

Místo aby si člověk užíval a těšil se z nového auta, tak má akorát takovou hořkou pachuť, kdykoliv se na to auto podívá... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...