Jump to content

Sraz v Praze - nové datum 9.10. - HH bistro

Recommended Posts

Ahoj všem,

jsem sice nováček, ale zkusím teda vykopnout sraz v Čechách. Toto téma bylo vykopnuto v jiné části fóra, tak přidávám účastníky diskuze: @Mili9 @Baracek @beuticek @stanmar

Přiznám se, že za mě osobně je lokace celkem jedno a pokud navrhnete nějakou zajímavější lokalitu, přizpůsobím se.

Termín: 9.10. - 14:00

Místo: HH Bistro - Ovesná 294, Praha / pojďme podpořit skvělý petrolhead podnik :) - https://www.instagram.com/hh_bistro/

Aktuální seznam účastníků (k 24.9.):

Edited by xmenadis
aktualizace času a adresy
  • Upvote 2

@xmenadis asi jsi měl upřesnit v prvním příspěvku o jaký sraz se vůbec jedná, tedy pokud Ti nezáleží na modelu aut co by případně přijeli.

Jinak já v podstatě nemůžu ten první termín a na ten druhý jsem v práci. 

No nenech se rozhodit, ono to takto vždy vypadá, že se nesejdou všichni v jeden stejný okamžik. 

Lepší je vždy s dostatečným předstihem dát pevný termín srazu, případně i místo a čas. 

Ale ani to nebývá zárukou, že to všem vyjde, a i když třeba ano, že nakonec přijedou ti kteří to slíbí. 

Když se mi zadařilo, přijelo i okolo 15 - 20 aut... 

Toto je jeden úspěšný v roce 2014, pořádaný ve spolupráci s @Clint a autor fotografií je @Pawouk

post-32075-0-20621900-1399749453.thumb.jpg.949fc1bf594d1da542233d995b4b37b3.jpgpost-32075-0-33685600-1399749459.thumb.jpg.b2a9c6cfea8a832ae75f477cd47a6489.jpg

Jo to byly časy... 

• Thanks 1

@stanmar Hele na modelech aut mi asi ani nezáleží, respektive kdyby se to omezilo, tak by to o to více zredukovalo možnou návštěvnost 😃 A já osobně se třeba rád podívám i na jiné auta, jelikož mám zažité hlavně Oktavie a Fabie, ale kdyby se objevily i nějaké jiné (Scala, Kamiq, Karoq, Kodiaq,...), rád se na ně mrknu 🙂