Přejít na obsah

Změna v manuálu od 06/2021 ohledně sedaček


Chloop

Doporučené příspěvky

V manuálu platném od 11/2020 najde ohledně sedaček toto:

 

822593610_ScreenShot2021-07-30at9_17_16.thumb.png.22d29fc1754bc1dfa34f5ff4c25be073.png

 

A v manuálu platném od 06/202 najdete ohledně sedaček toto:

1435257344_ScreenShot2021-07-30at9_17_11.thumb.png.54f9fb64e1f4c2a2283c157f8f0d505a.png

 

Jakmile jsem to objevil, tak mi to bylo podezřelé, protože tohle je známý problém Scal a Octavií. Opěradlo předních sedaček nedrží a samovolně se sklápí. Táta má Scouta a musí sedačku štelovat co tři dny. Poslal jsem teda dotaz k prodejci co to znamená. Dneska mi prodejce volal zpět. Bohužel jsem z toho nebyl nadšený. Skutečně je to tak, že Škodovka odteď považuje samovolný pohyb opěradla za něco co může nastat. Takže pokud půjdete reklamovat nedržící opěradlo sedačku v autě pro které platí manuál od 06/2021, tak budete odkázání na tuhle větu a žádná náprava neproběhne. Tohle je dost děsivé samo od sebe. Ale ještě děsivější je, že úplně ta samé změna se stala u většiny modelů Škodovky. 

 

Na konci února jsem objednal Scouta. Požádal jsem teda prodejce ať mi dá podmínky za kterých můžu tu objednávku zrušit, protože nemůžu dát milión za auto, kterému nedrží opěradlo sedadlo a ve kterém je to považováno za funkci.

 

Dávám to se ať to vědí i všichni ostatní co si tohohle ojebu v manuálu nevšimli. V sekci Scala je na to samostatné vlákno. V OIV sekci jsem na to vlákno nenašel, tak snad to není duplikace.

 

 

  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No paráda, místo trvalého řešení  a nápravy padající sedačky,  dá fabrika raději do manuálu, že to je vlastně  po určitém  čase docela "normální "vlastnost. 

Snad se nedočkáme někdy i dalších tzv. upozornění v manuálech, například "havarující a nefunkční infotainment se může občas vyskytovat", nebo "nefunkční a zadrhávající řazení převodových stupňů se v tuhé zimě nemusí řešit" apod..

Tohle mě silně připomíná řešení reklamací čínských výrobků koupených někde na vietnamské tržnici. "nebojte panéé, to nefadí, že vám ten nafikovací kruh nedží vzduch, stačí to, že vám ažpoň kryje to vaši tlusté břícho."

Za mě ubohost a bezradnost fabriky, že  si vůbec dovolí něco takového dát do manuálu a že tím otevřeně přizná, že to nechce, nebo neumí vyřešit.

Tohle sdělení v manuálu je pro mě, co by zákazníka, už tedy hodně  přes čáru.......

Editováno: , autor: DušanV
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@RDMBR Máš naprostou pravdu. Toho jsem si vůbec nevšiml. Nicméně se zdá, že ty reklamace akceptovali. Přidání toho obřího vykřičníku nejspíš taky něco značí. Prodejce mi řekli, že oni sami měnili sedačky minimálně v jednom předváděcím autě z tohohle důvodu. Ale, že pak někdy kolem toho června vyšly nové instrukce jak řešit tenhle problém. A jediným řešením už je odkázat na manuál s tím, že se to může dít. 

Editováno: , autor: Chloop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, člověk není schopen číst všechno, ale o to větší ostuda pro fabriku, že to tam mají již přes rok. Osobně by mě bylo  stydno, kdybych např. jako podnikatel  něco vyráběl a ono to nefungovalo 100% jak má a místo opravy/inovace,  bych si dovolil dát něco podobného do návodu k výrobku. Je to také o tom, že si opravdu necháváme od velkých výrobců kadit na hlavu a není tady zaužíváno něco podobného jako v USA, nebo i v tom Německu, kde mají i malí zákazníci větší možnosti jak se nenechat tzv. ojebá....t. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, Chloop napsal:

 Ale, že pak někdy kolem toho června vyšly nové instrukce jak řešit tenhle problém. A jediným řešením už je odkázat na manuál s tím, že se to může dít. 

@ChloopTakže ten servis Ti tvrdil, že to již v záruce jako závadu uznávat nebudou a že je to normální viz. návod  a že od toho června 2021 již mají jiné pokyny od fabriky, jak k tomu přistupovat?

PS: pokud tedy výrobce nenápadně zmiňuje tyhle závady sedačky již i v návodu, tak ten průser je asi tedy větší, než jsme se o něm zde měsíce bavili, spíše bych řekl až mnohočetný

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, DušanV napsal:

 

Snad se nedočkáme někdy i dalších tzv. upozornění v manuálech, například "havarující a nefunkční infotainment se může občas vyskytovat", 

To v návodu také je.

Přijde doba, kdy tuto větu začnou uplatňovat jako u sedadel.

U tohoto modelu by si asi každý potenciální zájemce měl důkladně přečíst návod a zvážit jestli to risknout se všemi možnými riziky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, DušanV said:

@ChloopTakže ten servis Ti tvrdil, že to již v záruce jako závadu uznávat nebudou a že je to normální viz. návod  a že od toho června 2021 již mají jiné pokyny od fabriky, jak k tomu přistupovat?

Přesně tak. Možná by bylo super kdybyste se taky někdo zeptal ve svém servisu ať to můžeme potvrdit nebo vyvrátit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...