pabloescobar Vloženo 27. Srpen 2021 Vloženo 27. Srpen 2021 Zdravím. Chtěl jsem se zeptat, jestli neškodí DSG převodovce řazení neutrálu. Jde např. o plachtění pří jízdě z kopce či při delších dojezdech, kdy z D vyřadím na N (u mého auta ještě není automatické plachtění při sundání nohy z plynu), příp. při delším stání atd. Je nespočet různých článků, kde se varuje před používáním neutrálu u automatických převodovek s tím, že se takto vysloveně ničí. Nejsem si ale jistý, jestli toto neplatí hlavně pro klasické automaty s hydroměničem (odbornost autorů článků už rozdíl mezi dvouspojkou a hydro nějak nepobírá). V manuálu ke Kodiaqu nic o tom, že by se N nemělo používat, není. Vzhledem k tomu, že DSG je vlastně klasická ozubená převodovka, kde akorát řadí místo řidiče automatika, tak mi používání N nepřijde škodlivé. Máte s tím někdo jinou zkušenost? Díky. Citovat
DavidSK Vloženo 27. Srpen 2021 Vloženo 27. Srpen 2021 Nevidím dôvod radiť do N, akurát keď chceš miesto plachtenie vyradiť na dlhší dojazd ako píšeš, ale to asi len občas a to určite vadiť nebude. Citovat
l79 Vloženo 27. Srpen 2021 Vloženo 27. Srpen 2021 Taky nevidím důvod vyřazovat, což se píše i ve většině článků o převodovkách jak jsi uvedl. Pokud ti plachtění nefunguje při sundání nohy z plynu a toužíš po tom, tak přepni do Eco režimu a tam už to plachtit bude. Citovat
Karel Bůna Vloženo 27. Srpen 2021 Vloženo 27. Srpen 2021 Jen neřaď zpátky do jízdního režimu pod plynem. To jsem četl někde v doporučeních výrobce. Citovat
pabloescobar Vloženo 27. Srpen 2021 Autor Vloženo 27. Srpen 2021 Neni to o polemice, zda je ci neni duvod vyrazovat. Jde ciste o technicky dotaz. Pod plynem samozrejme zpatky do D nikdy neradim. Jo a poznamka - nemam moznost volit jizdni rezimy (tudiz ani eco). Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.