Přejít na obsah

Servisní prohlídky - co a kdy se mění + ceny


Bajza

Doporučené příspěvky

Za olej + filtr do DSG si rict 6tis je zlodejina (tuhle castku jsem platil za komplet vymenu filtru i oleju v celem aute)... Olej se da sehnat (original) okolo 450-500 za litr (celkem je potreba 6litru), filtr taky podobne, takze tahle cena je dost prestrelena...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Na tom něco bude ale taky když je rodina a třeba když se ti 4letej synek ocitne na JIPce či ti taxikář zabije někoho z blízkých příbuzných, rakovina ti sejme nejlepšího kamaráda atd. tak se ti změní pohled na vše a zjistíš že spousta věcí jsou jen "věci", včetně auta ;) Jinak k těm výměnám, už druhým rokem měním kabinový filtr dvakrát ročně, jaro a podzim. Někde sem četl že ho (i vzduchovej, to na oleje.cz) profoknou vzduchem a valí dál, to je drobet drsný ne? Přijde mi to jak obracet slipy naruby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahojte,

rozmyslam co s mojou octaviou II, 2008, najazdenych 200000 km. aku maju zivotnost? doteraz som vymenil rozvody, brzdove kotuce a chladic. Pravidelne menim filre, olej ako sa ma...moja otazka je, ci predat auto alebo znasat dalsie naklady spojene so zivotnostou a najazdenymi km. co bude nasledovat, co sa pokazi, co bude potrebne menit? pri kolkych km? kolko bude stat vymena?

 

 

napr.

 

prevodovka   220000km     400eur ???

 

 

dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nez jsem stihl odpovedet v puvodnim vlakne, tak je to tady. Takze sem jen kopiruju co jsem uz mel napsano. Nevim, jak to sem zapadne...

 

Z vlastni zkusenosti muzu napsat tyto zavady. Mam Octavii II 1.9 TDI 2006 a najeto nyni 212 tisic km. Ceny jsou vetsinou jen za dily, protoze si vetsinu veci opravuju sam. Nejsem ale prvni majitel. Rozvody a predni brzdove kotouce s deskama urcite uz byly meneny, jinak asi nic.

  • 181 tkm: baterie - 2170 Kč
  • 186 tkm: zareznuti mechanismu prednich steracu - vycisteno a promazano doma (zadarmo)
  • 188 tkm: zadni kotouce a desky - 1760 Kč
  • 195 tkm: praskla manzeta vnejsiho kloubu leve poloosy - 270 Kč
  • 196 tkm: volnobezka alternatoru - 890 Kč + práce 280 Kč
  • 203 tkm: pravy ventilator sahary (mensi) - netocil se, stacilo ho vycistit (zadarmo)
  • 203 tkm: rozvody, pumpa, drazkovy remen - 4000 Kč
  • 204 tkm: skla zpetnych zrcatek - 570 Kč (nevyhrivaly)
  • 205 tkm: zadni tlumice - 2720 Kč (menil jsem rovnou i tlumice, ale asi stacilo vymenit jen dorazy, investice do budoucna...)
  • 207 tkm: setrvacnik se spojkou - 10390 Kč (jeste by to nekolik desitek tisic km vydrzelo, investice do budoucna...)
  • 208 tkm: ulozeni prevodovky a reakcni vzpera - 1820 Kč
  • 210 tkm: chladic klimatizace - 3160 Kč + naplneni 610 Kč (netesnil vysousec, vymena celeho chladice)
  • 211 tkm: vzpery 5. dveri - 600 Kč

Podle me se ti vyplati si auto nechat. Opravy by urcite nemely spolknout zdaleka tolik, jako vymena za novejsi auto. Navic pokud si nekoupis nove nebo jen malo jete auto, tak stejne nevis, co se ti tam muze pokazit... :kol-32:

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

ahojda, mam 4 roky starou octavku 2, malo najetych km cca 35tis, byl jsem pred 2 lety na garancni prohlidce po 2 letech, v te dobe melo auto najetych cca 22000, probehla vymena prach.filtru a oleje + olej. filtru. nyni po 2 letech na me blika displej, ze mam opet do servisu. 

 

Jedna se opet o vymenu oleje a prach. filtru a brzdove kapaliny, nebo jiz mam pocitat s nejakym vetsim servisnim ukonem? kontrola svicek, brzd. kotoucu atd. atd.. auto jezdi zatim bez problemu vzhledem k poctu ujetych km. jde mi jen o to, co mi vsechno budou chtit v servisu nutit vzhledem ke stari vozu avak co neni nutne delat vzhledem k ujetym km. a kolik si mam pripravit. Hlavne pokud odmitnu napr. kontrolu brzd kotoucu a vymenu svicek, abych tim neprisel o zaruku mobility atd atd.. 

dekuji vsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no moc moudry z toho nejsem, ale jestli tomu dobre rozumim, tak budou delat vymenu oleje + vsechny ukony ktere se delaji bud po 60000 nebo po 4 letech stari vozu. coz je popsano na strane 20. muzu neco z toho odmitnout ?, protoze pan v servisu me pripravoval na nejakych 12tis. Kc, coz vzhledem k ujetym km mi za servis prijde az az.. pokud budu chtit pouze vymenu oleje, tak tim prijdu o zaruku mobility? 

Auto po 4 letech jiz v zaruce od vyrobce neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak v zasade netrvam, mam havarijko, coz v podstate kryje odtah od nekud nekam.. Prave za tu cenu co mi rekl pan v servisu, se asi na celo zaruku mobility vykaslu a zaplatim jen vymenu oleje a brzdovky a pojedu zase domu. 12tis se mi za to opravdu davat nechce.. Nebo to mam obetovat? Jde preci jen o tu ztratu zaruku mobility ne?auto stejne je jiz po zaruce a kdyz se neco po... Tak to stejne vsechno platim sam..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co máš vůbec za motor? Jako 12 tisíc je v každém případě přemrštěná cena. Mně stála servisní prohlídka po 60 tkm se zárukou mobility (včetně výměny motorového oleje, zapalovacích svíček a brzdové kapaliny) 6800 Kč. Mám 1.4 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...