Přejít na obsah

Přívěsný vozík za Karoq - co byste si vybrali nebo už máte?


Hans5

Doporučené příspěvky

Uvažuju o koupi přívěsného vozíku za Karouše a zatím asi vítězí značka Agados (český výrobce).

Ale pořád nevím, jaký typ vybrat. Předesílám, že nepotřebuju plaťák, ale normální vozík na odvoz

dřeva, písku, cihel apod. Tak mě zajímá, co se vám osvědčilo, co byste třeba dokoupili a nemáte.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele v práci máme několik agadosů, vezeko, a teď nový přívěs od "Přívesy HK" .. Hradec Králové.

Agados je konstrukščně zmetek. Profily jsou otevřené C, překližka leží a drží jen za malý kousek po obvodu a podepřená je jen jedním subtilním profilem uprostřed. A vršek (korba + podlážka) je chycená ke spodní konstrukci jen čtyřmi šrouby skrze tu podlážku. Když ti podlážka kolem šroubů lehce vyhnije, tak ti korba odletí. Nám se to stalo, je ale fakt, že máme plachtu, takže je tam větší namáhání.

 

Teď jsme koupili od Přívěsy HK a konstručkně je to super. KOnstrukce je z uzavřených jeklů, podlážka je podepřena mnohem lépe. Nechají si za to ale zaplatit. Vozík je ale težší, takže na něj papírově naložíš méně než na agados, který má lehkou konstrukci. Nám ta tíha ale nevadila, ned jsme kupovali bržděný 1800kg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nebudeš pořizovat bržděný, bude jeho celková hmotnost 750 kg. To určitě za autem tahat můžeš. Od 750 kg odečti váhu vozíku a zbytek je váha, kterou podle zákona na vozík můžeš naložit.  Proto se výrobci snaží uspořit každý kg na váze vozíku. Proto ty otevřené C profily u agadosu.

 

ALE kdo ti to dokáže, že jsi ho přeložil. To by vozík, který máš naložený, museli dát na mobilní váhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešil jsem před dvěmi lety a po zhodnocení vyšel nejlépe Agados.

Provedení, cena i prázdný při 120km/h vozík v klidu proti polským co mají konstrukční rychlost 100 a nad 80 to skáče. Doložnost přes 590kg ( jel jsem i s 800). Doporučuji V oj s opěrným kolečkem, hodně to ulehčí. Za 15tis. si myslím lepší nekoupíš.

 

E01C8D79-5528-4D30-9F17-0A8751010934.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Přívěsný vozík za Karoq - co byste si vybrali nebo už máte?

Ahoj @Hans5

 

Mame uz vlakno s privesem . Koukni zde -> https://forum.skodahome.cz/topic/145254-voz%C3%ADk-zaslaw-nebo-agados/

 

Fajn privesy jsou od zaslawu. Koukni taky -> https://www.zaslaw.pl/produkty/-przyczepy-towarowe-niehamowane/przyczepa-towarowa-niehamowana-235su

 

Jan R. nezna pravidel jizdy s privesem. 120 km/h jet s privesem to je blbkost.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč je 120 km/h s vozejkem blbost? Pokud ho máš schválenej na 130.

 

Co já můžu srovnávat, tak doma máme tak 30i letej Agados s trubkovou ojí a super. Teď tahá za traktůrkem v lese dřevo přez louku a na to že má celkovou 750kg už vodtáhnul i 1500 kg a pohoda. Paleta 600kg na paleťáku a podlaha drží. 

V práci máme Vezeko Titbit. Dobrej, ale prázdnej má 280 kg oproti našemu Agadosu co má 148. 

Sousední firma má bytelnej Agados a co ten vodtahal po stavbách a drží pěkně. 

Kamarád má 2 nápravovej zaslav na 1500 kg papírově poníženej na 750 kg a nic moc. Podlaha slabá a když na něj najdeš s paleťákem se 600 kg tak křupe podlaha a docela se kroutí. 

Další kamarád má TanaTech s V ojí a taky nic moc

 

Záleží na preferencích. Kola vedle korby = nízko korba. Kola pod můžeš otevřít jak čela, tak by bočnice. Nebo všechno sundat a udělat plato. 

Trubková oj má výhodu, že máš větší rejd a možnost ju zasunout a postavit ho na zadek. A kolečko na ňu dáš taky. 

 

Na fotce firemní Vezeko. 

IMG_20210813_161439.jpg

IMG_20210813_161455.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Luďa , @Jan R. nevim o cem myslite.... Pri velkym brzdeni z 120, 130 km/h, naklad mate vsude, v aute, v poli, na silnici atd. Druha vec. Kdyz vyskoci ti zvire na priklad srnicka. Co udelas? skoro vubec nic . Zacnes delat test lose a vozik na boku. Naklad - nic nerikam bo poleti vsude.  Nabouras srnicku a prives na boku a naklad vsude.

 

Za volantem treba myslet , chlapci. At' to bude dobra rada 🙂

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomus: píšeš o neznalosti jízdy s vozejkem. 

Nevidím důvod proč po dálnici nejet 130 i s vozejkem pokud to okolností dovolí. ( Samo když nechumelí, nevezeš na něm dynosauří sochu.....)

To že někdo naloží vozejk bordelem a letí s ním 130 a nemá to zajištěný je druhá věc. Navíc na okreskách 130 nepoletíš a na dálnici trefit srnku je jedno jestli máš vozejk nebo ne.

Ale to už je OT. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám vozík, ktorý je staršej výroby. Nedávno som ho komplet zrepasoval a ak je naložený na max hmotnosť podľa TP tak nemám problém s ním jazdiť aj 110kmh aj keď v TP má 80kmh. Prázdny neni problém aj 160kmh. Pneu sú na to stavané, svojou váhou ani neskáče na ceste. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, TOMUS napsal:

@Luďa ja pise o tom co muze se stat. Chapu , ze na okresce nepoletis 130 bo je blazenstvi na maxa. Jsem trosku jezdil s privesem. Co pravda bylo davno ale bylo.

 

Taky mám pár km s vozejkem najeto a lecos odvezeno.  A ano stát se může cokoliv, ale to už není do tohodle tématu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V létě jsem řešil stejné dilema, máme starý přívěsný vozík z DDR, dodnes konstrukce v perfektním

stavu, vše žárově zinkováno z bytelných prvků s plachtou, ale malými koly a rychlost 80 km. Tzn jezdit

s ním prakticky pořád s porušováním rychlostních limitů, na okresce to jde, ale na dálnici je to už dost

nad limit. Vybíral jsem s ohledem na cenu a zkušenosti v okolí. Agados se nabízí, český výrobek,

bezproblémový dostatek všech náhradních dílů, hodně volitelného příslušenství a nízká cena. Překvapilo

mě, jak výrazně nižší ceny nabízejí v OBI a Hornbachu. Nakonec jsem vzal Handy 3 s plachtou 90 cm.

Má vyšší a bytelnější klanice než základní model a opěrné kolečko. Hodnocení : zatím máme krátce,

provedení proti starému dederonovi tragické, amatérské, takové nedodělané až prasácké, ALE jelikož

vidím co s tím tahají a jak se k tomu chovají v okolí nemám strach vydrží prakticky VŠE. Zkoušel jsem

s prázdným jet krátce až 130 km/hod a sedí, neposkakuje, vše stabilní. Dodělal jsem do podlahy další

oka pro úchyt. Uvidíme co ukáže čas.

P.S. Jen pro zajímavost, chtěl jsem se na něj tento rok vykašlat a nechat to na příští rok, ale zdražování

všeho mě donutilo ho raději pořídit, kupoval jsem v Hornbachu za 17,5 a za měsíc šel na 24,5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, ceny dramaticky vzrostli já za 11, teď 16.

O cenách jsem se bavil s obchodním zástupcem a řekl, že mi ho nemůže prodat bokem levněji než velké hobby markety. Mají na ceny smlouvy při jejich odběrech mají úplně jiné nákupky, vzal jsem nejlevnější Bauhaus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...