Přejít na obsah

STK - kolik jste měli najeto při první prohlídce po čtyřech letech?


Malta

Doporučené příspěvky

Uz se ceka jenom na me? 

1. STK: 145 156 km, 0 zavad

2. STK: 217 208 km, 4 lehke z. (obouchana predni RZ, poskrabane predni sklo, poskrabany pravy svetlomet, orezly vyfuk

Aktualne 234 391 km a poprve za zivot auta bude servisni prohlidka po roce a ne po ujetych km 😕

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

@brrrrm je to uz nejaky cas ale toto mi povedz ako je to mozne , myslim ze si nepresiel emisnou... 
ja som presiel v podstate 2 technickymi a emisnymi bez problemov ziadne zavady ... 
Ked neprejde F3 po 4 rokoch asi by som technika poslal aj neslusne niekam ... ked vidim co vsetko chodi po cestach.  
Prvu technicku tam bol nejaky stary chlap a tiez cosi akoze na mna skusal ze to je na hrane tak mu hovorim nech vytlaci protokol ze je to este v zaruke (co aj bolo na KM a na cas ) a potom mi doniesol protokol ze je to jak nove asi to nebolo len zohriate ... 
Na druhy krat som nemal ziaden problem bol tam nejaky chalanisko ani mu to dlh netrvalo, sledoval som ho normalne to pomeral ani sa stym nehral ako henten predtym a aspon to vypadalo ze to je v rezerve habadej podla tol. limitov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@naschd netuším, kde bol problém. Pri prvej emisnej ma vyhodili na parametri "Zvlnenie napätia na skokovej sonde". Pri opravnej počas merania hovorili, že zase neprejdem, ale nakoniec strojček vyhodnotil tento parameter ako vyhovujúci. Tohto roku som bol na druhej emisnej a bez problémov som prešiel. Parameter "Zvlnenie napätia na skokovej sonde" ani nemerali.

 

Pravdepodobne to súvisí s nejakými readiness kódmi alebo neviem čím. Ževraj ak boli pred EK mazané nejaké chyby, že na EK potom merajú aj niečo navyše. Snažil som sa okolo toho naštudovať viac, ale nedoštudoval som to.

 

Viac info v mojej téme.

 

Editováno: , autor: brrrrm