Přejít na obsah

STK - kolik jste měli najeto při první prohlídce po čtyřech letech?


Malta

Doporučené příspěvky

Uz se ceka jenom na me? 

1. STK: 145 156 km, 0 zavad

2. STK: 217 208 km, 4 lehke z. (obouchana predni RZ, poskrabane predni sklo, poskrabany pravy svetlomet, orezly vyfuk

Aktualne 234 391 km a poprve za zivot auta bude servisni prohlidka po roce a ne po ujetych km 😕

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

@brrrrm je to uz nejaky cas ale toto mi povedz ako je to mozne , myslim ze si nepresiel emisnou... 
ja som presiel v podstate 2 technickymi a emisnymi bez problemov ziadne zavady ... 
Ked neprejde F3 po 4 rokoch asi by som technika poslal aj neslusne niekam ... ked vidim co vsetko chodi po cestach.  
Prvu technicku tam bol nejaky stary chlap a tiez cosi akoze na mna skusal ze to je na hrane tak mu hovorim nech vytlaci protokol ze je to este v zaruke (co aj bolo na KM a na cas ) a potom mi doniesol protokol ze je to jak nove asi to nebolo len zohriate ... 
Na druhy krat som nemal ziaden problem bol tam nejaky chalanisko ani mu to dlh netrvalo, sledoval som ho normalne to pomeral ani sa stym nehral ako henten predtym a aspon to vypadalo ze to je v rezerve habadej podla tol. limitov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@naschd netuším, kde bol problém. Pri prvej emisnej ma vyhodili na parametri "Zvlnenie napätia na skokovej sonde". Pri opravnej počas merania hovorili, že zase neprejdem, ale nakoniec strojček vyhodnotil tento parameter ako vyhovujúci. Tohto roku som bol na druhej emisnej a bez problémov som prešiel. Parameter "Zvlnenie napätia na skokovej sonde" ani nemerali.

 

Pravdepodobne to súvisí s nejakými readiness kódmi alebo neviem čím. Ževraj ak boli pred EK mazané nejaké chyby, že na EK potom merajú aj niečo navyše. Snažil som sa okolo toho naštudovať viac, ale nedoštudoval som to.

 

Viac info v mojej téme.

 

Editováno: , autor: brrrrm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@naschd presne ako ti napisal @brrrrm nie je vhodne pred EK ist na servisnu prehliadku, kde sa maze RJ, potom hodnotia zvlnenie napätia na skokovej sonde. Pokial nie je nic mazane, tak je tento udaj nehodnoteny. 

 

@milanxx Na kazdej STk maju metodicke usmernenie pre zvysene volnobezne otacky motora a vsetci technici by to mali vediet, pre istotu chodim s papierom usmernenia co je v prilohe. 

 

@Martab Mas volnobezne otacky motora v normale. Na STk je ideal ohriaty aj olej, vsetky spotrebyce vypnute a blbe ofuky na okna a nastavenie teploty na + 18 stupnov a hnes su otacky zvysene. Jedine vsetko vypnute a zohriate vtedy padnu uplne dole. 

Jedine, kde by mohol byt problem je nizka minusova teplota -10, tam ani ohriate to nejde na 670ot., ale drzi to okolo 900 otacok. asi by to musel byt dlhy vylet, aby to padlo. 

EK - usmernenie.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal, minulé STK to problém byl… A to jezdím na STK co je 30km daleko z toho 20km po dálnici, tedy studeného motoru by jsem se nebál. Ale tehdy to prostě problém byl, uvidíme co letos. Jinak ta metodika nezmiňuje o jaké 1.2 TSI se jedná, ale vzhledem k tomu, že mluví o el. topném členu, bude to asi EA111, EA211 ve Fabii přídavný topný element nemají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...