Přejít na obsah

Nefúka na čelné sklo


matej KE

Doporučené příspěvky

Zdravíčko, auto máme už 3 roky zrazu prestalo fúkať na čelné sklo, určite to v minulosti fungovalo. Pri prepnutí smeru prúdenia na čelné sklo nefúka takmer žiaden vzduch na okno a zvuk sa zmení akoby fúkalo do zavretej klapky. Ostatné polohy fungujú OK takže servo sa pravdepodobne hýbe. Je možné že ostala klapka nejako zablokovaná alebo prilepená ??? Ďakujem za každú radu alebo skúsenosť. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Asi mě čeká něco podobného. Vzduch fouká, ale ne na okno. Navíc se okno mlží od řidičova A sloupku přesně před řidiče, kde je svislá "čára" a směrem ke spolujezdci se již nemlží. Vyhřívání okna nerozmrazuje na stejné části. Nějaký nápad? Musí ven palubka nebo se tam dá dostat nějak zespodu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani jedna klapka resp. servomotor nevyžaduje demont palubky je ich tam päť a dá sa k nim dostať len by bolo dobré zistiť z výpisu diagnostiky číslo serva ktoré robí problém a tak .Predpokladám že problém bude v motorčekoch č.24-26 preto že tieto ovládajú smer prúdenia vzduchu v klimatroniku.Pokiaľ sa rosí vodičová strana tak blbne č 24 je k nemu o dosť horší prístup ako k 26-tke od skrinky spolujazdca.

Klimatronic.png

Editováno: , autor: marian.marcin
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu se zeptat na číslo toho dílu? Dnes jsem to dal na dia a mimo jiné mám

 

No ASAM data for: "EV_ACClmiaBHBVW37X" (SK37) 
4 Faults Found:
329988 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [009]
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 85
                    Reset counter: 178
                    Mileage: 186942 km
                    Date: 2021.04.30
                    Time: 08:07:24

329989 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [009]
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 177
                    Mileage: 199483 km
                    Date: 2021.12.05
                    Time: 18:01:47

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 10 měsíců později...
V 7. 12. 2021 na 8:49, marian.marcin napsal:

Ani jedna klapka resp. servomotor nevyžaduje demont palubky je ich tam päť a dá sa k nim dostať len by bolo dobré zistiť z výpisu diagnostiky číslo serva ktoré robí problém a tak .Predpokladám že problém bude v motorčekoch č.24-26 preto že tieto ovládajú smer prúdenia vzduchu v klimatroniku.Pokiaľ sa rosí vodičová strana tak blbne č 24 je k nemu o dosť horší prístup ako k 26-tke od skrinky spolujazdca.

Klimatronic.png

Ahoj

mám problém,že mi netopí strana u spolujezdce . Mam diagnostiku Obdeleven ,ale nedokážu určit jaký je to motorek. Poznáte to někdo jaký číslo motorku to je ?

20221113_195528.jpg

20221113_195521.jpg

20221113_195549.jpg

20221113_195538.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podľa môjho popisu,uvedeného vyššie v tejto téme to je motorček 25.Vyber skrinku spolujazdca a dole ako sú jej pánty je rozvod[tunel] ofuku nôh,ktorý drží jedna skrutka niekde v strede myslím.Vyber ho von a po ľavej strane ako bol rozvod nasunutý uvidíš ten motorček.Spusť reset a pozeraj či sebou pohne ak nie je to jasné.Alebo možnost 2 že sa pohne ale nie na požiadavku CT, tak či tak on ovláda teplotu na pravej strane.

 

Editováno: , autor: marian.marcin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, marian.marcin napsal:

Podľa môjho popisu,uvedeného vyššie v tejto téme to je motorček 25.Vyber skrinku spolujazdca a dole ako sú jej pánty je rozvod[tunel] ofuku nôh,ktorý drží jedna skrutka niekde v strede myslím.Vyber ho von a po ľavej strane ako bol rozvod nasunutý uvidíš ten motorček.Spusť reset a pozeraj či sebou pohne ak nie je to jasné.Alebo možnost 2 že sa pohne ale nie na požiadavku CT, tak či tak on ovláda teplotu na pravej strane.

 

Na stranu spolujezdce jsem se dival. Motorek se hejbe ,ale mozna se divam na spatnej motorek. Na strane spolujezdce maji byt 3 motorky ? Ja jsem tam videl jenom 2 motorky.Nemate nahodou fotku  co vse rozdelat a jakej motorek to je ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když netopí u spolujezdce, tak je to ten motorek co je níže s horším přístupem. Musí se toho trošku víc rozebrat než u toho horního. Nedávno jsem to absolvoval. Starý motorek nevyhazuj, než si budeš jistý, že nový funguje jak má. Koupil jsem, ale už nevím kde nový podle čísla a nepasoval. Byl malý ten bílý ozubený půlměsíc a nesedělo to do ozubení co je v autě. Musel jsem vyloupnout ozubení z toho starého a už to jezdí jak má. Většinou se vytlačí ty dorazy na tom plastu z venku a pak to přeskočí a zničí to potenciometr vevnitř.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, Fosgen napsal:

Když netopí u spolujezdce, tak je to ten motorek co je níže s horším přístupem. Musí se toho trošku víc rozebrat než u toho horního. Nedávno jsem to absolvoval. Starý motorek nevyhazuj, než si budeš jistý, že nový funguje jak má. Koupil jsem, ale už nevím kde nový podle čísla a nepasoval. Byl malý ten bílý ozubený půlměsíc a nesedělo to do ozubení co je v autě. Musel jsem vyloupnout ozubení z toho starého a už to jezdí jak má. Většinou se vytlačí ty dorazy na tom plastu z venku a pak to přeskočí a zničí to potenciometr vevnitř.  

 Náhodou fotku nemáte ? Kterej to když jste to rozebíral .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak diagnostika odhalila závadu defrost klapky(26 na obrázku výše). Dnes jsem dnes odpojil motor - motor  se na volno krásně otáčel. Naopak klapka z nějakého důvodu šla ztuha. Po par otočeních se to uvolnilo. Po opětovném smontování vše funkční. Uvidíme jak dlouho 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, mám podobný problém, koupil jsem OIII 2014 a zjistil jsem, že nefouká na celé čelní okno. Kalibrace nepomohla, připojil jsem dia, nenašlo nikde žádný problém. Až je mi to divné a trochu pochybuji o funkčnosti té diagnostiky, ale to je jedno. Na co se zaměřit? Kde hledat motor/klapku, která to způsobuje a jak se k ní dostat, resp. odkud? V origo servise mi řekli minimálně den práce a cenu jsem raději zapomněl :D Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...