Přejít na obsah

Závada SOS, navštivte servis


Dodi 15

Doporučené příspěvky

Kamiq 6/2020, první závada, hlášení "závada SOS - navštivte servis".

Radio Bolero plně funkční, nedalo mi a tlačítko SOS jsem použil, z červeného začalo blikat zeleně a bez problémů navázáno spojení, paní jsem se omluvil, asi jsem nebyl první.

Ve Škoda Connect závadu nehlásí.

Co radíte? Nechce se mi úplně do toho nechat vrtat, nějaký restart by nepomohl, zkušenosti? Děkuji za nasměrování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mně se objevila hláška "funkce nouzového volání omezena" a nezaplo se rádio. Po cca 3 nastartováních hláška zmizela. Tohle se mi stalo 3x a pokaždé to trvalo déle než hláška zmizela a začalo fungovat rádio.

Navštívil jsem servis,načetli to a byl špatný nějaký modul v rádiu.

Škodovka doporučila výměnu rádia.

Rádio servis objednal s za týden ho vyměnili v rámci záruky.

Je to 3 týdny od výměny a zatím to funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u mně to samé, nyní svítí permanentně vykřičník a hláška o servise. Rádio je funkční, ale letos v létě se stalo, že ani rádio nebylo funkční. Na leden jsem s touto závadou objednán do servisu - problém prý znají a musí se vyměnit nějaký modul. Kolegovi na Scale to také měnili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Obdobné problémy, tj. zamrzlé Bolero a červeně svítící e-call máme občas taky, naposledy včera. Scala/Kamiq mají obdobné problémy. Dle sdělení servisu k tomu ŠA přistupuje, cituji: "...nejedná se o závady závažné, ale podružné..." Od září máme slíbenou aktualizaci SW, prý bude ve 2Q/2022.🤮😁

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mal som tie iste problemy od kupy scaly. 2x menena RJ a pri druhej vymene aj kabel daky. Odvtedy mam uz viac ako rok klud. Kabel neviem presne ktory, ale niekde tu na fore som videl zmienku o tom a som im to vravel, ze chcem i ten vymenit.

Mne to svietilo denne prakticky predtym. Teraz uz dakych 40k km klud. 

 

Obavy z rozoberania nemusis mat. Nic nevrze odvtedy. Jedine, co som postrehol, rozoberali/demontovali aj ovladanie klimatizacie, kedze som mal nedocvaknuty plast medzi volantom a stredovym panelom a lavy roh ovladania klimatizacie je osadeny hlbsie asi o 1mm. Ako keby vynechali daku podlozku z pod neho.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 12. 2021 na 16:59, Luboun napsal:

Obdobné problémy, tj. zamrzlé Bolero a červeně svítící e-call máme občas taky, naposledy včera. Scala/Kamiq mají obdobné problémy. Dle sdělení servisu k tomu ŠA přistupuje, cituji: "...nejedná se o závady závažné, ale podružné..." Od září máme slíbenou aktualizaci SW, prý bude ve 2Q/2022.🤮😁

Tak toto mně vysvětluje to hraní mrtvého brouka ohledně SW. Budu si muset počkat. Teď který měsíc to bude v tom 2Q/2022. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten software tak vyriesi velke.... H. Bolero sa restartuje u mna z casu za cas. Pred vymenou telefonu to bolo 1x tyzdenne, vzdy po opatovnom pripojeni telefonu na BT, Nikdy nie pri 1. pripojeni.

Software prehrali asi 5x, je tam aktualnya  vysledok o nieco lepsi, no stale nie dokonaly. A tie vady SOS nebudu softwarom.

Jedine, ak tak potlacia hlasky a bude to hlasit uz iba absolutne trvale nefunkcny system.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mám obdobný problém, na OIII FL, výbava L&K; 1.4. TSi DSG. Používám iOS, při připojení přes datový kabel se objeví hláška SOS "Funkce nouzového volání je omezena. Do Servisu!" 

 

V rámci servisní záruky vyměněn některý z optických kabelů, závada se však projevila opět. Dnes v autorizovaném servisu mi technik sdělil, že navrhnou výměnu kompletního Infotermaintu a nechají si schválit centrálou Škoda. Za mne OK.

 

O to větší překvapení nastalo odpoledne, kdy mi technik volal, že Škoda navrhuje vyzkoušet s jiným mobilním telefonem bez použití systémů Android Auto/Apple Car, že u systému je garantovaná kompatibilita na úrovni jednotlivých mobilních zařízení a tedy s novějšími zařízeními mohou být problémy (případně i aplikacemi).

 

Přijde mi to jako snaha se z toho vykroutit - končí mi servisní záruka za cca 6tis. km -, možná z nedostatku čipů a náhradních dílů?

 

EDIT: dle sdělení servisu je firmware jednotky aktualizovaný na nejnovější verzi

 

Jaký je Váš názor?

 

Díky moc!

Zdeněk

393994D2-152A-4BCC-92CD-830AD9526253.jpeg

Editováno: , autor: mailtobeshopper
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takže bol som v ŠA. Napružili kontakty na tušim OCU jednotke (ak som si správne zapamätal ten názov). 

Prekvapila ma však cena 136eur...

1hod. diagnostiky + 0,5hod. napruženie + cca 10eur drobný materiál.

Ale ak to naozaj pomôže, tak ok beriem...

Takže zatiaľ ubehol 1tyzden a zatial nič. Predtým však sa SOS neozval aj 2mesiace... takže až po naozaj dlhšej dobe budem môcť prehlásiť, či to napruženie kontaktov pomohlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napruzeni kontaktu? Trochu divná oprava za ty peníze 🙄

ja dnes výměna baterie té OCU jednotky a aktualizace SW. 
Baterie jak jdou nevím odkud, tak nabitá na 30%, což je málo a musí se nabít přes nabití akumulátoru se zapnutým zapalováním aby to už nehazelo chybu do systému. Kdyby byla nabitá nad určita procenta kdy už nehaze chybu, tak stačí dobití provozem vozidla.

A je po problému, hlavně aby se neopakoval co dva roky. Nyní to bylo na záruku, ale příště už za své! 🙈😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...