Dodi 15 Posted December 9, 2021 Share Posted December 9, 2021 Kamiq 6/2020, první závada, hlášení "závada SOS - navštivte servis". Radio Bolero plně funkční, nedalo mi a tlačítko SOS jsem použil, z červeného začalo blikat zeleně a bez problémů navázáno spojení, paní jsem se omluvil, asi jsem nebyl první. Ve Škoda Connect závadu nehlásí. Co radíte? Nechce se mi úplně do toho nechat vrtat, nějaký restart by nepomohl, zkušenosti? Děkuji za nasměrování. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael.Z Posted December 9, 2021 Share Posted December 9, 2021 Tak mně se objevila hláška "funkce nouzového volání omezena" a nezaplo se rádio. Po cca 3 nastartováních hláška zmizela. Tohle se mi stalo 3x a pokaždé to trvalo déle než hláška zmizela a začalo fungovat rádio. Navštívil jsem servis,načetli to a byl špatný nějaký modul v rádiu. Škodovka doporučila výměnu rádia. Rádio servis objednal s za týden ho vyměnili v rámci záruky. Je to 3 týdny od výměny a zatím to funguje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mastibruch Posted December 9, 2021 Share Posted December 9, 2021 Tato hláška může být způsobena i špatným stavem baterie. Nicméně mi se tak objevila u Kamiqa 6/2020. V AS bylo provedeno přehráné SW jenoty a od té doby je klid, cca 4 měsíce. 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodi 15 Posted December 9, 2021 Author Share Posted December 9, 2021 Díky, zkusím o víkendu dobít baterii a pak už jedine AS. Zkusil jsem pouze vytáhnout pojistky, ale bez úspěchu. Jinak tlačítka u stropu fungují normálně a souřadnice na rádiu to píše taky, tak fakt nevím. :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CANbuster Posted December 14, 2021 Share Posted December 14, 2021 Mal som rovnaký problém. Komunikačná jednotka vymenená vrámci záruky. Po výmene sa problém pred pár mesiacmi objavil znova. Nasledujúci deň chyba zmizla a LED signálka eCall systému na stropnici už svieti opäť nazeleno. Odvtedy som neriešil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomas_b_b Posted December 15, 2021 Share Posted December 15, 2021 Tak u mně to samé, nyní svítí permanentně vykřičník a hláška o servise. Rádio je funkční, ale letos v létě se stalo, že ani rádio nebylo funkční. Na leden jsem s touto závadou objednán do servisu - problém prý znají a musí se vyměnit nějaký modul. Kolegovi na Scale to také měnili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodi 15 Posted December 15, 2021 Author Share Posted December 15, 2021 Zatím jsem to neřešil, stav je stále stejný, budu řešit po novém roce. Vliv na ježdění to nemá a budu řešit ještě třetí brzdové a olej, tak až při jednom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodi 15 Posted December 15, 2021 Author Share Posted December 15, 2021 Jo a u stropu to u sos svítilo červeně a nyní už vůbec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ku-pe Posted December 23, 2021 Share Posted December 23, 2021 Tak,já mám stejný problém,taky to chvíli svítilo červeně + hláška SOS nefunguje správně, Včera jsem to dal na reklamaci,dnes jsem auto převzal zpět s tím, že budou měnit nějaký čip,ale musím na něj počkat. Snad by měl být příští týden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luboun Posted December 27, 2021 Share Posted December 27, 2021 Obdobné problémy, tj. zamrzlé Bolero a červeně svítící e-call máme občas taky, naposledy včera. Scala/Kamiq mají obdobné problémy. Dle sdělení servisu k tomu ŠA přistupuje, cituji: "...nejedná se o závady závažné, ale podružné..." Od září máme slíbenou aktualizaci SW, prý bude ve 2Q/2022.🤮😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad1130 Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Nefunguje od včera , je možné nějak identifikovat jestli je závada u mě a nebo někde na serveru. Amundsen normálně funguje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ku-pe Posted January 11, 2022 Share Posted January 11, 2022 Tak dnes jsem si vyzvedl auto ze servisu, jednotka SOS vyměněna na záruku. Tak snad bude klid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodi 15 Posted January 12, 2022 Author Share Posted January 12, 2022 @Ku-pe tak super, hlavně ať to běží jak má. Mě to teprve čeká, nebyl čas to řešit. Ví někdo kde se vůbec ta jednotka nachází? Co vše se musí rozebrat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csabac Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 (edited) Mal som tie iste problemy od kupy scaly. 2x menena RJ a pri druhej vymene aj kabel daky. Odvtedy mam uz viac ako rok klud. Kabel neviem presne ktory, ale niekde tu na fore som videl zmienku o tom a som im to vravel, ze chcem i ten vymenit. Mne to svietilo denne prakticky predtym. Teraz uz dakych 40k km klud. Obavy z rozoberania nemusis mat. Nic nevrze odvtedy. Jedine, co som postrehol, rozoberali/demontovali aj ovladanie klimatizacie, kedze som mal nedocvaknuty plast medzi volantom a stredovym panelom a lavy roh ovladania klimatizacie je osadeny hlbsie asi o 1mm. Ako keby vynechali daku podlozku z pod neho. Edited January 12, 2022 by csabac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarv Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 V 27. 12. 2021 na 16:59, Luboun napsal: Obdobné problémy, tj. zamrzlé Bolero a červeně svítící e-call máme občas taky, naposledy včera. Scala/Kamiq mají obdobné problémy. Dle sdělení servisu k tomu ŠA přistupuje, cituji: "...nejedná se o závady závažné, ale podružné..." Od září máme slíbenou aktualizaci SW, prý bude ve 2Q/2022.🤮😁 Tak toto mně vysvětluje to hraní mrtvého brouka ohledně SW. Budu si muset počkat. Teď který měsíc to bude v tom 2Q/2022. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csabac Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 Ten software tak vyriesi velke.... H. Bolero sa restartuje u mna z casu za cas. Pred vymenou telefonu to bolo 1x tyzdenne, vzdy po opatovnom pripojeni telefonu na BT, Nikdy nie pri 1. pripojeni. Software prehrali asi 5x, je tam aktualnya vysledok o nieco lepsi, no stale nie dokonaly. A tie vady SOS nebudu softwarom. Jedine, ak tak potlacia hlasky a bude to hlasit uz iba absolutne trvale nefunkcny system. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mailtobeshopper Posted February 7, 2022 Share Posted February 7, 2022 (edited) Mám obdobný problém, na OIII FL, výbava L&K; 1.4. TSi DSG. Používám iOS, při připojení přes datový kabel se objeví hláška SOS "Funkce nouzového volání je omezena. Do Servisu!" V rámci servisní záruky vyměněn některý z optických kabelů, závada se však projevila opět. Dnes v autorizovaném servisu mi technik sdělil, že navrhnou výměnu kompletního Infotermaintu a nechají si schválit centrálou Škoda. Za mne OK. O to větší překvapení nastalo odpoledne, kdy mi technik volal, že Škoda navrhuje vyzkoušet s jiným mobilním telefonem bez použití systémů Android Auto/Apple Car, že u systému je garantovaná kompatibilita na úrovni jednotlivých mobilních zařízení a tedy s novějšími zařízeními mohou být problémy (případně i aplikacemi). Přijde mi to jako snaha se z toho vykroutit - končí mi servisní záruka za cca 6tis. km -, možná z nedostatku čipů a náhradních dílů? EDIT: dle sdělení servisu je firmware jednotky aktualizovaný na nejnovější verzi Jaký je Váš názor? Díky moc! Zdeněk Edited February 7, 2022 by mailtobeshopper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soray Posted February 7, 2022 Share Posted February 7, 2022 To je nějaká ptákovina ne? Alespoň já měl za to, že SOS nouzové volání má svoje nezávislé připojení a využívá vestavěnou SIM. Nikoliv tedy, že by to mělo cokoli společného s telefonem uživatele. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirdako Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 Včera odpoledne se mně také objevila hláška o nefukčnosti SOS a červená kontrolka.... Neřešil jsem nic a dnes ráno už vše O.K. a kontrolky svítila zeleně... Podle mne to je jejich problém... A s mobilem to nemůže mít společného nic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sato1 Posted February 14, 2022 Share Posted February 14, 2022 U Kodiaqu to isté... v SA sa tvária že o tom počujú prvý krát... 20211023_154119_1.mp4.dfaf520fd3d8aabc1849c616e386a081.mp4 20220214_170503.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomas_b_b Posted February 15, 2022 Share Posted February 15, 2022 Před črtnácti dny vyměněna jednotka SOS. Předtím již kontrolka SOS svítila trvale. V servise s výměnou neměli žádný problém. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sato1 Posted April 6, 2022 Share Posted April 6, 2022 Takže bol som v ŠA. Napružili kontakty na tušim OCU jednotke (ak som si správne zapamätal ten názov). Prekvapila ma však cena 136eur... 1hod. diagnostiky + 0,5hod. napruženie + cca 10eur drobný materiál. Ale ak to naozaj pomôže, tak ok beriem... Takže zatiaľ ubehol 1tyzden a zatial nič. Predtým však sa SOS neozval aj 2mesiace... takže až po naozaj dlhšej dobe budem môcť prehlásiť, či to napruženie kontaktov pomohlo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodi 15 Posted April 6, 2022 Author Share Posted April 6, 2022 Napruzeni kontaktu? Trochu divná oprava za ty peníze 🙄 ja dnes výměna baterie té OCU jednotky a aktualizace SW. Baterie jak jdou nevím odkud, tak nabitá na 30%, což je málo a musí se nabít přes nabití akumulátoru se zapnutým zapalováním aby to už nehazelo chybu do systému. Kdyby byla nabitá nad určita procenta kdy už nehaze chybu, tak stačí dobití provozem vozidla. A je po problému, hlavně aby se neopakoval co dva roky. Nyní to bylo na záruku, ale příště už za své! 🙈😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juraj 703 Posted July 26, 2022 Share Posted July 26, 2022 Zdravim Tiez mi na octavii 2018 Funkce nuzoveho volani omezena. Do servisu! Otazka: Prejdem s tym cez STK? Dakujem vopred za odpoved. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted July 26, 2022 Share Posted July 26, 2022 Toto je technická sekce. Podobné dotazy sem nepatří. Navíc, proč si to nezjistíš přímo na STK? Tady kvalifikovanou odpověď dostaneš stěží. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.