Přejít na obsah

Ako vám to teraz kúri ?


OKI7

Doporučené příspěvky

To, co som sem dal, je najprv k webastu a druhy obrazok je vysvetlivka k polozke v menu ovladania klimatizacie. Obidve casti z navodu.

 

Nie je to z toho jasne, co ovlada zaskrtnutie tej polozky a navyse pri webaste je zmienene, ze sa automaticky spusta na zaklade okolitych podmienok a je to mozne vypnut v servise. Nie je tam ziadna dodatocna poznamka, ze ked ma auto nezavisle kurenie, tak je mozne vypnut auto spustanie v menu klimatizacie.

 

Zatial co som mal auta s webastom a naftovym motorom, vzdy sa automaticky spustilo. Mal som aj starsie vozidla ako aktualna MQB generacia, kde je ta polozka "automaticke pridavne topeni". Preto sa domnievam, ze to ovlada PTC, ale musim to vyskusat. Navyse, ak by sa prihrev/webasto nepustil automaticky, nafotvy motor by sa ohrieval podstatne dlhsie, kedze ako vieme, vytvara celkom malo tepla. Avsak, nie som si na 100% isty, ci kazde auto VAG s naftovym motorom ma minimalne prihrev, ak nie webasto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záhada rozlúštená  , auto nemá  PTC ,  hoc mi to príde dosť nelogické má to výhrev sedadla, vyhrievané čelné sklo

je to TDI , elegance , MR 2015 , dovoz Belgicko  ale nieje to až taká teplá krajina , žeby to tam nemontovali

 

postupujem do ďalšieho levela    ,, dodatočná montáž PTC ,,

 

má s tým niekto skúsenosť alebo vie  poradiť ?

 

silové napojenie by nemal byť problém je to cez relé a relé by mala ovládať riadiaca jednotka motora z ktorej bude potrebné vytiahnuť káble a predpokladám prekódovaním povoliť  PTC

 

teraz moja prosba :  nemá niekto popis káblov vychádzajúcich  z RJ  motora , v mojej dielenskej príručke  to nemám, hoc iné jednotky  tam sú popísane

prikladám schému napojenia 

 

prípadne kde môžu byť napojené čierno/červené káble 19 a 21 ?

PTC el schema.pdf

Editováno: , autor: OKI7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, OKI7 napsal:

 

prípadne kde môžu byť napojené čierno/červené káble 19 a 21
350 kB · 5 st

Na hlavním relé. Napájení ze svorky-  Připojnice 87.

 

Dodělávka PTC není zrovna nejjednodušší job. Zkus si jen vložit ono PTC do klimy, Kabeláž je další oříšek.

 

Relé a káble najdeš v pojistkané skříni SB. Konkrétně vývod z pojistky SB4. Jestli chceš najít spojení D 182, tak na to zapomeň. Drž se vývodu pojis tky SB4,resp. svorky 87

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 1. 2022 na 22:17, Clerfayt napsal:

Jestli chceš najít spojení D 182, tak na to zapomeň.

Čo si tým myslel ?

 

ostatné som správne pochopil ?

 

čierno/červené káble 19 a 21   na vývod od poistky 4  je to   +kontakt

J 623  z  RJ motora  a je to    -kontakt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, Clerfayt napsal:

Ty mě dáváš... abych si našel schémata. D 182 je spojení ve svazku vodičů. Někde v tom drátovém spletenci. To se nedá najít. To bys musel pracovat s rozpletenými svazky pravidelně.

takže to napojenie  z RJ motora  do ovládania relé ?    - kontakt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 53 minutami, Clerfayt napsal:

ŘJ motoru spíná 2 relátka.. Napětí na 

cívky relátek jdou ze  svorky 87. Tedy od hlavního relé. 

ŘJ motoru jakoby spíná zem pro cívky těch relátek. 

áno presne tak som to myslel,  ďakujem za potvrdenie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Clerfayt napsal:

Máš dílenskou příručku se chématama?

Nejakú DP mám ,ale nemám tam schémi RJ motora,

potrebujem zistiť na ktorý výstup z RJ motora napojiť  tie relé

Prosím ťa nemáš nejaku schému /popis/ výstupov z RJ motora ?

veľmi by si mi tým pomohol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
V 12. 12. 2021 na 20:22, OKI7 napsal:

Mam oct 3  2,0 TDI   a kúri to strašne , ne že by to nekúrilo, ale strašne oneskorene,  po cca 20-25 min jazdy to začne kúriť hoc je motor už dávno zohriaty na 90 st. /ten sa zohreje  pomerne skoro/ ,  klimatronik nastavený  na  AUTO  24 st. 

Ahoj, aku mas cestu z domu? Mne sa auto zohreje az po cca 12km. Lebo byvam na Lazoch a to idem z domu do prace vlastne dolu kopcom. 

Preto som dal domontovat predohrev na 230V. Rano ho zopne casovacia zasuvka. Vytiahnem kabel a vyrazam. Skoda, ze mam dovoz Holandsko. 

Kuknem to menu Klimatronik, ale ako tu kolega z Belgie ma dovoz, tak sa obavam, ze nema PTC. Nove auto Scouta hladam len s Webastom. 

Uz som mal aj dost starosti s inym Webastom v Tourane pred 7r. Tak dufam, ze to novsie pojde lepsie. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...