Jump to content

Haldex - problémy


maunik

Recommended Posts

Ještě mě napadlo jelikož nemůžu vytáhnout pojistku abych to zkusil protože Sdružená ještě s ostatními funkcemi jde na tom haldexu nebo diferáku zespoda odpojit nějaké Stecker abych to zkusil bez něj? Nestane se autu nic?

Link to comment
Share on other sites

A ještě mě napadla jedna věc, kdyz jsem vlezl pod auto abych se na tu hardyspojku podíval, Tak jsem zjistil že ta velká spona která drží zadní díl výfuku je úplně celá prasklá takže zadní díl výfuku byl jen volně zasunutý do toho protikusu který nebo byl jen volně zasunutý do toho protikusu který vede dopredu k motoru. Ale to asi nebude ta příčina toho učení které začíná na 2000 otáček??Co myslite? Může tam být na 2000 tis  otáček takový tlak vzduchu že by to došlo v kabině hucet a dunit?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ahoj. Mám totožný problém. 2000 - 2500 otacek vibrace a huceni na 4,5,6 rychlostni stupen pouze po pridani plynu. Pokud motor neni v tahu tak huceni ani vibrace nejsou slyset. Mechanik se dival ze spod auta a na nic neprisel cim by to mohlo byt, jen ze muzeme zkusit vymenu zadni hardy spojky, ikdyz vizualne na ni nic spatne nenasel. Chtel bych se zeptat, zda vymena zadni hardy pomohla odstranit vibrace i huceni. Preci jenom se mi nechce vymenovat dily metodou pokus omyl a nejvetsim strasakem je vymena diferaku.  Diky moc 

Link to comment
Share on other sites

Michale888, predni hardy nech byt, ta je diky umisteni dobre schovana a netrpi tim venkovnim vlivem za jizdy. Zadni hardy nepoznas, v jakem je stavu. Ani chytnuti kardanu a pokus uvidet ci ucitit vuli. Musis zhodit kardan a sundat tu zadni hardy. Otocis ji a uvidis jeji stav. Ta guma, dostava garde. Take Maunik nevidel nic, jen hledal a ptal se. Ja sel do te vymeny, protoze logicky to bylo prvni gumova vec, co se muze znicit diky desti, soli atd. A bylo to tim. Maunik tusim mel superba a sel taky do toho a pak vim, ze si na dalnici chrochtal blahem, jak slysi jen motor :). Hele, muze to byt i lozisko na zadnim kole. Zvedni a protoc je, ale vylucovaci metou nechce nikdo jit, protoze prachy netisknem :). Ja sazim na tu zadni hardy. Ma zkusenost. Pak dej vedet. At se dari.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tak jsem zkoušel auto předat ještě jinému mechanikovi, aby se na hučení podíval a ten doporučil výměnu oleje v haldexu a v diferenciálu. Pokud toto prý nepomůže, tak to vypadá na špatný difer a doporučil by jeho výměnu. Takže zase uplně jiný názor. :D. Tento týden jdu měnit ty oleje, ale nemyslím si, že to pomůže. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ahoj,

mám podobný problém, auto mi v určitých rychlostech (cca kolem 60 a pak kolem 120 km/h) jakoby kvílí od zadní nápravy.

Hardy spojky mám obě nové, oleje ve všem vyměněny, tak zbýva asi jen haldex...

Nevíte jestli lze použít haldex z jiných motorizací na Superba 3,6 FSI?

 

Děkuju za případné zkušenosti.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

aktualne mam auto v servisu. Servisak demontoval cely kardan a zkousel jizdu bez nej. Bez kardanu to pry nedela. Ted mi akorat volal ze ale nevi co presne by to mohlo na tom kardanu delat. Ze hardy spojky vypadaji v pohode. Pry zkusi jeste pujcit od nekoho kardan a zkusi jej namontovat jestli to bude delat i s jinym. 

Link to comment
Share on other sites

servisák to asi SNAD ví , ale kardan ma označení vůči oběma hardy domkum kuliva vycentrování ... 

a jen takovej poznatek (klidně mimo mísu ) kamošovi pískalo ze zadu , po 800km laborace a zastavování na parkovištích cestou do CHR se na poslednim odmořišti DOTÁHLO ZADNÍ KOLO a bylo po problemu ,, mělo to stejný příznaky jak píšete , pravidelnej interval třeba kolem 110kmh pískalo x klid x pískalo x klid (cca po 2-3min) 
to kolo bylo na povolení rukou bez namahy , jen se zatahlo rukou ale ne na krev jak to dělaj SPECIALISTI nohou ... a fakt ticho jako když nikdy nic .........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ahoj, tak se ozyvam s novym infem. Vymenena zadni hardy spojka a stav porad stejny. Servisak rika ze problem tedy bude asi diferencial. Tak to vypada na to nejhorsi co jsem nechtel:( Napada nekoho jeste co by to mohlo byt jineho nez difer? Nejsem schopny rict na kolik muze prijit vymena celeho diferaku, ale bude to asi vetsi investice do tak stareho auta,samozrejmne pokud by se nedaval novy original. Uz premyslim ze se ho budu muset zbavit hrube pod cenou co jsem kupoval. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@mr.coumess

Ahoj, 

tak predavam dalsi info. 
vyzkouseli jsme odpojit RJ k haldexu a projet auto znovu. Hluky a vibrace od zadu prestaly. Nekdo tvrdi ze tim ze to prestalo pri odpojeni RJ, tak je chyba v ridici jednotce. Jiny zase rikal ze to bude tim diferakem, protoze po odpojeni se zadek jen vlece a tim padem to nesepina difer. Servisak resil i s elektronikem a neprisli na nic jineho nez na to ze je trochu vule u poloos v diferencialu. Takze nevim kudy ted. :(
 

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, tohle je blbe. Nejde sehnat na test ridici jednotku? Repas diferaku nez novou, je levnejsi, vsak, zda to bude trefa a co vlastne by v tom bylo spatne.  Na web prevodovky Sixta ses dival?  Zda neco nepisi k diferakum. Prece jenom je to ozubeni jako ozubeni. Nebo olej v nem vymenit? Ze by z toho byla nekvalitni brecka…? Uff no…. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...