DaDiDeK Posted January 28 Share Posted January 28 Zdravím, mám otázku na majiteľov Škody Fabia 1.4tdi cusb 66kw, pravdepodobne ma čaká výmena spojky (veľmi výrazne klepanie dvojhmoty za studena), koľko približne vyjde výmena komplet spojky a zotrvačníka aj s prácou? Poprípade nechali ste to robiť v autorizovanom servise? Motor má nájazd 140 000km a auto už nieje v záruke. Ďakujem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jozei Posted May 12 Share Posted May 12 Dobrý už ste menili tu spojku a v zime vám auto necukalo za studena ďakujem za radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaDiDeK Posted May 12 Author Share Posted May 12 Zdravím, áno trhalo s autom ale len pri mínusových teplotách a trhalo aj ked bol motor zohriatý, skúsil som vymeniť palivový filter a to trhanie trošku zoslablo ale aj tak tam bolo... už mám po výmene spojky našťastie som stihol to dať zrobiť, ešte keď nová spojková sada bola za starú cenu (cca 750e), momentálne táto sada stojí cca 1200e. Či to trhanie bolo spôsobené spojkou alebo niečím iným, to vám neviem povedať, nakoľko po výmene spojky už boli plusové teploty vonku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jozei Posted May 16 Share Posted May 16 A aká je tam spojka nemáte číslo dielu náhodou.A ako sa vám prejavovala spojka že ste menili už ďakujem za radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaDiDeK Posted May 16 Author Share Posted May 16 Predáva sa to ako prestavbová sada z dvojhmotného zotrvačníka na jednohmotný + nová spojková sada a pravá poloos. Číslo dielu by malo byť: 6V0 198 406, mne v prvom rade išlo o to klepanie ako kov na kov, keď bol motor studený a takisto niekedy bolo počuť pri zošliapnutí spojky ložisko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jozei Posted May 16 Share Posted May 16 A teraz ide potichu a lebsie a prečo ste dali jednohmotny keď sú aj dvojhmotne sady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaDiDeK Posted May 16 Author Share Posted May 16 Teraz už nic nebuchá, nejde o to či to je lepšie ale nechcel som čakať, kým mi vadný zotrvačník spôsobí vôľu na kľuke alebo na prevodovke… všetky tieto motory mali výrobnú vadu dvojhmotného zotrvačníka, tak nebol dôvod ho tam dávať znovu… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.