Přejít na obsah

Travel assist


faithless78

Doporučené příspěvky

před 8 hodinami, dlbx napsal:

Takže problém zo senzormi vo volante vyriešili úpravou jednotky vo volante HW23. Keď nepomohol Flash gw na sw AR ,ani úplata zákazníkov na 1rok APP konekt zadarmo alebo odkódovanie TA  tak hackli modul KLR. Toto mi pripomína aféru s Dieselgate. Len koncern akosi zabúda že KLR senzor je aj pre EA.

 

A čemu konkrétně by to mělo vadit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak už je koniec marca, máte nejaké info či sa im to už podarilo s TA opraviť ? Dnes mi zobrali superb 11/2020 Sportline v plnke na výmenu volantu, nemali žiaden problém, hneď mi servisák z QALTu povedal že budú meniť volant, tak má to už zmysel alebo to bude po pár mesiacoch to isté ? A tiež mávam problém s tým že niekedy náhodne keď nastúpim vôbec nefunguje audio, (či rádio či bluetooth hudba proste nič....) zvuk v aute nejde nech robím hocičo, až keď auto vypnem, zamknem a odídem na pár min (asi reštart) a znova prídem zapnem, všetko ide zas ako má.. čím by to mohlo byť ? Taktiež mi písakjú senzory často keď cúvam na sekundu-dve a pritom tam nikdy nič neni... Žeby pomiešané riadiace jednotky bosch a delphi ako som niekde počul ? Čo si o tom myslíte experti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám se opět do diskuze, volant mám vyměněny cca týden, každý den zapinam vyhrev volantu a zatím bez problémů, přijde mi, že I kapacitní čidla jsou citlivější oproti předchůdci(mám již druhý nový volant-prvni vydržel cca půl roku). Nicméně to nebylo úplně bez problémů, nechával jsem dělat rovnou i geometrii a po převzetí auta byl volant hozeny lehce vlevo. Objednal jsem se znovu a bylo mě řečeno že je tam nějaká závada na servu. Znovu udělali geometrii a ouha problém na servu zmizel a volant už je rovně. Nebyli ze me nadšení ale nakonec jsem dosáhl svého. Takže teď jsem spokojen. Doufám že volant vydrží, pokud ne, bude se vše opakovat ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, SK_Adventures napsal:

Tak už je koniec marca, máte nejaké info či sa im to už podarilo s TA opraviť ? Dnes mi zobrali superb 11/2020 Sportline v plnke na výmenu volantu, nemali žiaden problém, hneď mi servisák z QALTu povedal že budú meniť volant, tak má to už zmysel alebo to bude po pár mesiacoch to isté ? A tiež mávam problém s tým že niekedy náhodne keď nastúpim vôbec nefunguje audio, (či rádio či bluetooth hudba proste nič....) zvuk v aute nejde nech robím hocičo, až keď auto vypnem, zamknem a odídem na pár min (asi reštart) a znova prídem zapnem, všetko ide zas ako má.. čím by to mohlo byť ? Taktiež mi písakjú senzory často keď cúvam na sekundu-dve a pritom tam nikdy nič neni... Žeby pomiešané riadiace jednotky bosch a delphi ako som niekde počul ? Čo si o tom myslíte experti


Volant mi (již podruhé) vyměnili před měsícem - prozatím bez problémů.
Co se týká problémů se zvukem, tak úplně stejné potíže jsem registroval prakticky ihned po zakoupení (03/2021) a asi po 3 měsících mi to jednou pro vždy opravili aktualizací nějakého firmware.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, chaky napsal:


Volant mi (již podruhé) vyměnili před měsícem - prozatím bez problémů.
Co se týká problémů se zvukem, tak úplně stejné potíže jsem registroval prakticky ihned po zakoupení (03/2021) a asi po 3 měsících mi to jednou pro vždy opravili aktualizací nějakého firmware.

Uff, no dúfam mi to opravia tiež, je to hrozne otravné keď zvuk a ešte canton zvuk ktorý sa pýta o používanie nefunguje.. ale keď som auto z Česka kupoval vo februári vraveli že všetko je aktualizované, tak neviem.. A sekanie a lagovanie sportline virtual cockpitu sa stáva? To sa mi tiež deje, mechanik vravel že možno pomôže výmena volantu, riadiace jednotky na virtual cockpit sú teda tiež vo volante alebo kde má cockpit "procesor" ? Alebo všeobecne sú tie virtual cockpity zalagované tak že keď pokrúžim koliesko na volante trvá aj 2-3 sekundy kým to dosť zasekane scrollne na inú vec..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, JirikHL napsal:

@IVI@ra  volant vyměněn v rámci záruky a geometrii jsi platil? 

Posloupnost byla nasledujici: servisní prohlídka s výměnou oleje(+můj požadavek na geometrii) + řešení problémů s volantem -> na faktuře vše bez geometrie(můj předpoklad byl že si ji zaplatím, neplatil jsem, o to lépe)-> odjezd a zjištění špatně polohy volantu-> za cca 3dny objednání na výměnu volantu->předání vozu s info o špatne pozici volantu, pozadavek na srovnani -> volant vymenen (provedena diagnostika , zjistena chybova hlaska na servu)ovšem bez srovnání , nutno znovu objednat na geometrii-> za 3dny znovu geo, srovnání volantu a bez závady na servu -> výsledek je platba pouze za výměnu oleje = geometrie free

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, SK_Adventures napsal:

Alebo všeobecne sú tie virtual cockpity zalagované tak že keď pokrúžim koliesko na volante trvá aj 2-3 sekundy kým to dosť zasekane scrollne na inú vec..

U mne teda jo, pootočím kolečko o tři pozice než se něco stane. Jo, už jsem si zvyknul. Měl jsem před tím předFL a tam to bylo v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem dnes odvezl auto na přezutí a při té příležitosti znovu nareportoval problém s Travel Assistem. Minule se o tom nechtěli ani bavit, že o tom bohužel ví, ale nemají řešení, takže se ani o nic nepokusili, dnes si to natočili a sepsali zakázku, a říkali, že budou řešit se Škodovkou, jestli se bude aktualizovat nějaká ŘJ nebo měnit celý volant. Tak jsem zvědav a snad to vyřeší problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak, od 30.3 som mal superb v autorizáku QALT Košice, do dnes 18.4 tam stále je a nerobia s tým nič lebo sa čaká na volant... auto im tam na daždi tak akurát hnije, síce mi po prvých cca 7 dňoch volali že volant nemajú ale že už čoskoro dôjde, (dnes som zasa volal a doteraz nedošiel a nevedia kedy príde). Bývam 75km od Košíc a sem mi chodia iba autobusy, takže busom bez kinedrilu to je premňa vražda, a znovu si môžem ísť busom po auto a potom keď príde volant zas opakovať scénar.... čo z toho vyplýva ? Nedajte im tam babrákom auto kým nemajú súčiastku ktorú potrebujete... Škodovka nestíha vyrábať a meniť volanty, nedokážem pochopiť že im to stále nevadí a nevložia do opravy tejto chyby viac úsilia...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě právě objednávku nového volantu zrušili, že prý to problém neřeší a že škoda měla nějakou technickou konferenci a příští týden má přijít nějaký nový software který to bude řešit. Tak to jsem zvědavej, jak tohle ještě dopadne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těch chyb, který to otravné pípání způsobuje je víc a jen jedna z nich je řešitelná výměnou volantu, ostatní prý řeší nový FW....ale těch slibů od Škody v tomto bylo už tolik, že se mi z toho chce zvracet. Mám teď jednoho Superba s tímto problémem, tak jsem zvědav s čím na mě přijdou...u auta za 1,2 mega...fakt super...

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera vyzvedával Superba po týdnu ze servisu...nic se na něm neudělalo. Škodovka zakázala jakékoliv výměny volantů, všechny volanty, které tam měli připravené na výměnu se vrácí zpět do výrobního závodu. Čeká se na uvolnění nového SW. Včera byla uvolněna verze pro Kodiaqa, což by mohlo znamenat, že pro Superb to bude také co nevidět. To jestli nový SW řeší ten problém už bude ve hvězdách a můj názor je .... že velmi těžko.

Co mě ale nasralo nejvíc, že jsem měl na tomto autě ještě další dvě reklamace a nic neudělali, prostě tam to auto stálo a naprosto k ničemu...celý přístup Škodovky jde úplně do ..... a i zákazník odebírající pravidelně na RKS smlouvu auta v hodnotách přes mega pro ně nic neznamená...začínám hledat jiného dodavatele mimo VW groupu...tohle je fakt hnus!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera večer som sa rozprával so servisákom, a platí to čo hovoríš, volanty už nemenia, je nová verzia SW a pár dní už aj majú ten softvér pre Superba. Servisný technik hovoril, že sa jedná o nový softvér "pre kameru" a pri mojom VIN to už svietilo ako servisná akcia. Nakoľko som sa tam zastavil iba keď som išiel okolo, nevedel som to dať spraviť, ale mám pocit, že u väčšiny z nás to už bude svietiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To isté, presne pred mesiacom som im tam nechal na skoro 3 týždne auto (nič neurobili takže išiel som si poňho 80km, načo tam má stáť keď nemajú volant), už ho mám teda 2 týždne doma.. vraj budú volať ked príde volant, volant stále nedošiel a včera mi volali že budú meniť iba software, hlavne že auto som im tam nechal s tým že mrzne virtual cockpit, niekedy úplne zmizne a je čierna obrazovka s červeným výkričníkom, niekedy nejde zasa vôbec audio a blbnú zadné senzory stále niečo vidia.. vraj všetko kvôli volantu, nakoniec mi vtedy nič z tohto nespravili lebo čakali na nový volant, tak teraz volant ani nebude a budú robiť iba software ktorý sa tu už rieši, som teda zvedavý ako ta neschopná škodovácka banda opraví softwarom na volant všetky tieto chyby čo som tu napísal, lebo ma ubezpečili že ten nový software opraví určite viac vecí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zvědavý, jestli ten SW pak budou přehrávat všem, nebo jen těm, kdo zase bude mít problém. Volant mi měnili 21. 2. 2023, zatím se problém s TA neprojevil, na to je to brzo, k tomu auto měsíc stálo v garáži, protože jsem byl pryč. A záruka na auto mi pomalu dobíhá... 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na celou tuto akci je přímo svolávačka, vyskakuje jim to na VIN kódy ze systému, proto to někdo už může mít a někdo ne. Tím pádem by to mělo naskočit všem automaticky...snad tedy i mimo záruku. Já mám dojem, že to ten SW nevyřeší, může to nějak zoptimalizovat tak, že se to nebude objevovat tak často a tím pádem to přestanou lidi řešit...což můj případ nebude....začnu jim od teď šlapat na krk, včera jsem stavěl do latě garančáka....a zase jsem dostal odpověď, jaktože toho tolik víte, to nejsou veřejné informace...co mi asi tak jiného zbývá než si informace sehnat že :)

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem cca před 8 týdny spustil aktualizaci SW přímo z infotaimentu, jako to občas dělá, většinou s popisem jako je " vylepšení grafiky" a pod. tentokrát ale  v popisu bylo "servisní akce".  Možná je to nějaká náhoda ale od té chvíle to prostě přestalo, bez ohledu na další používání  vyhřívání  volantu  nebo cokoliv jiného. Prostě nic. Ticho. Dříve to řvalo pravidelně. Tak nevím.....

 

Nový celkový SW má ale údajně cca 6 Giga, tak to se mi asi pře SIM nestáhlo :-)

 

Kodiaq, 2,0 TDi, 147 kW ( později s chipem ) , RV 2021, do provozu 2022  . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 4. 2023 na 10:09, Lubos_PM napsal:

Tak jsem zvědavý, jestli ten SW pak budou přehrávat všem, nebo jen těm, kdo zase bude mít problém.

Mám S III (05/2022) a včera mi aktualizovali SW bez toho, že bych reklamoval funkcionalitu TA. Takže to při návštěvě AS zřejmě dělají automaticky. (Byl jsem tam pouze na výměně oleje)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...