thejohndoe Posted September 29, 2022 Share Posted September 29, 2022 Podle mě záleží na najetých km a kdy to řidič prostě vzdá. Mě to dunění vysloveně rozčilovalo do 20000km. Teď už si toho všimnu je když je to opravdu znatelné. Prostě počkat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennyMc Posted September 29, 2022 Share Posted September 29, 2022 Dřív jsem to taky vnímal nějak víc. Nedokážu ale říct, jestli si to nějak sedlo a nebo už jsem si zvyknul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Znedlob Posted November 1, 2022 Author Share Posted November 1, 2022 Tak jsem pokračoval v hledání. Dal jsem k čerpadlu telefon a nahrával jízdu. Slyšet v pozadí to je, ale z potrubí to nejde. Takže mám takový tip, ze by to mohlo delat turbo, což by k dávalo smysl. Ozývá se to při nafouknuti, kdyz se turbo roztočí a tlakuje. Jen nevím, jak to podat v AS, aby to správně prověřili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vormen Posted May 26, 2023 Share Posted May 26, 2023 V sekci Kamiq je nově příspěvěk, kdy 1,5 duněla a po cca 50 tis. zadřená klika, nový motor a ten už neduní, takže asi tak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filasscala Posted October 22 Share Posted October 22 Dobrý den. Koupil jsem si škodu scalu 1.5 tsi 110kw. Mam stejný problém jako se tady řešil, při plném plynu auto začne jak kdyby cvrlikat. Absultně nevím kde by mohl už být problém zkusil jsem snad vše v AS mi řekli, že nic neslyší protože je to slyšet jen v tahu ale na volnoběh nic. byl bych velice rád kdyby mi někdo poradil co to bylo a jak se to vyřešilo. dekuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vili28 Posted October 28 Share Posted October 28 Taky jsem si toho teď všiml že mi to při pořádné akceleraci cvrliká kolem 3 tisíc otáček. Auto mám úplně nové cca 4 měsíce. Nevím jestli to dělalo od začátku nebo až teď po 7tis. km🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamr Posted October 30 Share Posted October 30 (edited) Má někdo vlastní zkušenost s porovnáním ACT u evo1 a evo2? Viděl jsem test od Vaculíka kde ty dva motory porovnává a říká že evo2 v dvouválcovém režimu už neduní. Měl jsem 1.5tsi jak v O3 FL tak v O4 a u obou dvouválec nepříjemě vibruje. Teď vybírám O4 FL a asi budu muset jít do 110kw tdi, protože nechci riskovat další dunící dvouválec. Měl jsem půjčenou Scalu evo2 a tam byl dvouválec celkem ok, ale mohl to být lepší kus. Edited October 30 by Hamr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dalink Posted October 30 Share Posted October 30 Mám VW GOLF 8 po modernizaci s 1,5 tsi 110kw evo 2. Nejde poznat kdy jede na 2 válce, kdy vypne nebo zapne. Klidně jdi do toho tsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek253 Posted November 6 Share Posted November 6 (edited) Mám Evo2, výroba 04/23, najeto cca 20tkm, na 2 válce neduní, při přepínání na 4-válec je velmi mírné škubnutí, kdo se nato nezaměří, tak to nepozoruje, zvukově to nepoznám. Mám kód motoru DXDB Edited November 10 by radek253 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hejo Posted November 6 Share Posted November 6 @radek253 1,5 tsi evo1 manuál, jazda na 2 valce po rovine konštantnou rýchlosťou 90kmh nastavenou tempomatom, otáčky 2000/min a duní to tak ,že to necíti a nepočuje len ten, kto má problémy so sluchom. Veľa majiteľov tejto konfigurácie to však z nejakého dôvodu nechce priznať. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.