Přejít na obsah

Kopání/cukání pří řazení


Ferdinand II

Doporučené příspěvky

Zdravím, potýkám se s problémem, že mi auto při řazení kope. Není to rána, jen citelné cuknutí a takové tupé klepnutí v momentě, kdy pustím spojku do záběru. Probíhá to asi takto:

 

Rozjezd je v pohodě, Síla spojky se dá pěkně dávkovat. Problém je až při jízdě při přeřazování. Když po přeřazení přidám plyn a do toho pouštím spojku, kopne to. Když do toho plyn nepustím, nekopne to, když ji fakt nepustím naráz. Když se řadí rychle, tak auto necukne, ale to kopnutí je slyšet také. Jedině, jak se dá řadit bez kopnutí, když tomu opravdu dám čas a po přeřazení přidám více plyn a nechám to trochu proklouznout. Trvá to ale dlouho a v městském provozu je to znát, že mě to zdržuje.

 

Mechanik mi prohlížel silentbloky motoru a reakční vzpěru, prý jsou všechny v pořádku a zejména vzpěru bych poznal na rozjezdu.

 

Může to být spojkou? Unavené pružiny, zvlněná lamela, ložisko, nebo vysouvací páka? Spojka jako taková jinak vystavuje dobře, neklouže, naopak je hodně kousavá.

 

Díky moc předem za případné poznatky ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

taky se mi to parkrat stane u brambory(123D e82) pri rychlejsim zachazeni se spojkou pri dodani plynu v kvaltech 1-4(rozjezdy jsou v pohode),...no zatim to bylo tak, ze vetsinou, kdyz uz byla spojka zaberu a spojena(dle meho nazoru - otacky se pak nikam nehnuly), tak jsem pustil spojku a vzdy mi to koplo,...jako po case pouzivani se to objevi jen zridka(je mozne, ze jsem nesikovny s dieslem a obrim kroutakem,...coz mi prijde jako hovadina, kdyz dokazu plynule a rychle radit u benzinu Civic6G s 66kW :D)...ale jako pokud se to objevi, tak i po tom spojeni tu spojku poustim jeste opatrneji a je to pak cajk(sice jako to pousteni je delsi nez normalne, ale vetsinou prave pokud nepredjizdim tak to neresim :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 24. 2. 2022 na 14:17, Ferdinand II napsal:

Zdravím, potýkám se s problémem, že mi auto při řazení kope. Není to rána, jen citelné cuknutí a takové tupé klepnutí v momentě, kdy pustím spojku do záběru. Probíhá to asi takto:

 

Rozjezd je v pohodě, Síla spojky se dá pěkně dávkovat. Problém je až při jízdě při přeřazování. Když po přeřazení přidám plyn a do toho pouštím spojku, kopne to. Když do toho plyn nepustím, nekopne to, když ji fakt nepustím naráz. Když se řadí rychle, tak auto necukne, ale to kopnutí je slyšet také. Jedině, jak se dá řadit bez kopnutí, když tomu opravdu dám čas a po přeřazení přidám více plyn a nechám to trochu proklouznout. Trvá to ale dlouho a v městském provozu je to znát, že mě to zdržuje.

 

Mechanik mi prohlížel silentbloky motoru a reakční vzpěru, prý jsou všechny v pořádku a zejména vzpěru bych poznal na rozjezdu.

 

Může to být spojkou? Unavené pružiny, zvlněná lamela, ložisko, nebo vysouvací páka? Spojka jako taková jinak vystavuje dobře, neklouže, naopak je hodně kousavá.

 

Díky moc předem za případné poznatky ;-)

Ahoj,Prisel jsi prosim na dany problem? Dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...