Přejít na obsah

Zadne brzdové kotúče


petulko

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Prilis lahky zadok auta, vsetko brzdenie ide do predu. Na take auta su kotuce vzadu zbytocne, ale cena a zakaznici to chcu. 

Riesenim je mechanicka rucka a obcas dole kopcom brzdit nou. Ale zase, zakazik chce operku a tlacitko. Tak smola. Ciastocne to riesi osusovanie brzd za dazda, ale to zase zakaznici nadavaju ze kratko vydrzia brzdy :D hold nevyberies si. 

 

Najednocuchsie riesenie dat tam kotuce co nestoja 5E a nevyrobili z plechoviek v cine, hold skoda setri kde sa da. 

Editováno: , autor: atlan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja sa nestazujem. Mam cez 80k a vsetko povodne. Zajtra chcem prezut a pozriem platnicky. Pred zimou som to videl tak na vymenu po zime, tak som zvedavy, ci uz ju budem hlasit, ci to vytlacim este na garancku o 2-3mesiace. Co vidiet cez plechy este to nevypada na knap

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to sice fabia ale zadní kotouče jsou tuším stejné jako na scale 

kotouče v 60 tisících chvilku potom co jsem auto kupoval jako jeté (zajímavé, že asi dva měsíce před prošlo stk, v protokolu nebyly ani drobné chyby, v protokolu o dva roky dopředu byla poznámka o lehké rzi.)

IMG_20210501_175829.thumb.jpg.7e162d79f86bcd53aa15179f122ef6d5.jpg

 

 

teď jak jsem sundal zimní plecháče vykouklo na mě v 80 tisících toto, 

920793595_IMG_20220326_155508(1).thumb.jpg.652473193f5423e1686af9ac1e3e418d.jpg

 

na zadním třmenu je vymletý šroub tak už bylo minimálně jednou měněno. příští víkend budu připraven se snad lepší výbavou tak se mi to snad podaří sundat.
 

Nachystané Brembo x, mají mít nějaké lepší potažení tak to snad ani reznout nebudou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 hours ago, jarv said:

Tak to je síla. To je zralé na to jezdit s otevřeným oknem a při brždění spoléhat na ruce a na zeď na dosah nebo jezdit z brzdičem jako v bobu  :-)

Naštěstí nejvíc brzdí předek zadek jen tak do počtu, na předku jsem dával nové kotouče a destičky už minulý týden

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som bol meniť kolesa a mechanik ma zavolal že aké mám kotúče a doštičky. Po 24 tisíc km že treba meniť zadné kotúče aj doštičky a aj presne čističky by vymenil. Aj na príjme sa divili že pri tak malom km si také zničené. 

Vraveli mi že dobrá značka je ATE a minimálne zadné je potrebné vymeniť a doručujú hneď aj predne dosticky.

Nieje to na reklamáciu? 😁 Je niekde predpísané koľko cca km by mali vydržať?

Este po výmene pneum mi vravel pracovník že po cca 100km treba dosiahnuť a skontrolovať skutky. To fakt? Este mi to nikde nevraveli

IMG_20220411_152224.jpg

IMG_20220411_152213.jpg

Editováno: , autor: petulko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem, ci sa daju hocake hrdzave brzdy vyreklamovat. Myslim si, ze sa sa budu brutalne vyhovarat.

 

Ohladom dotiahnutia kolies po cca. 100 km. Ano, aj ja to tak robim. Po vymene kolies basledne po dlhsej prvej jazde este kolesa prebehnem klucom/momentakom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se mám na co těšit, uvidím ,až Scalu  dovezu domů, zatím na všech Octaviích (O1 turbo20V, O2 103kw, O2 face 1,6tdi, O3 1.6tdi, O3 face 2,0tdi) mi vzadu desky a kotouče přežily 120tkm, přední minimálně 150tkm, na poslední kontrole mi technik říkal(mám teď 120tkm) že zadní jsou na 50 procent, přední na 70 procent, pořád mám v kufru tak minimálně přes metrák  vercajku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Zadne brzdové kotúče

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...