Přejít na obsah

Škoda Enyaq RS


Rapid1.0

Doporučené příspěvky

Poprvé za volantem Škody Enyaq Coupé RS: Jak jezdí první elektrické ereso? | auto.cz

 

„Ereso“ slibuje maximální výkon 220 kW (299 k) a 460 newtonmetrů točivého momentu. Záměrně píšu slibuje, neboť pro dosažení nejvyšších parametrů je třeba splnit několik podmínek, přičemž ne vždy na ně má řidič přímý vliv. Například akumulátor s využitelnou kapacitou 77 kWh musí být nabitý alespoň na 88 %, navíc musí být baterie v optimálním teplotním okně 23 až 50 stupňů Celsia. Vliv na maximální výkon však může mít třeba i venkovní teplota. Když se do ideálního okna dostanete, maximum je k dispozici pouze na 30 sekund.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Enyag je za mě nejošklivější škodovka bohužel, jde pouze o moje vnímání, když se někomu zamlouvá, tak proč ne  za mě elektro je pro moje potřeb mrtvé, dojezdy v zimě jsou žalostné až to ujede v zimě když si topím přes 800km tak proč ne, ale zase jak dlouho vydrží ta baterka... pokud to půjde, benál a nafta je jistota pro mě. A obečně kvalita u Škody jde dost dolů... čekám na druhou Scalu se všema hejblátkama a ze předu a bok to taky není nějaká výhra, ale za ty koruny co jsem objednal prostě nic lepšího nekoupím a bonus je že si celkem drží škody cenu... PS: I tak držím palce Škodě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Rapid1.0 napsal:

Poprvé za volantem Škody Enyaq Coupé RS: Jak jezdí první elektrické ereso? | auto.cz

 

„Ereso“ slibuje maximální výkon 220 kW (299 k) a 460 newtonmetrů točivého momentu. Záměrně píšu slibuje, neboť pro dosažení nejvyšších parametrů je třeba splnit několik podmínek, přičemž ne vždy na ně má řidič přímý vliv. Například akumulátor s využitelnou kapacitou 77 kWh musí být nabitý alespoň na 88 %, navíc musí být baterie v optimálním teplotním okně 23 až 50 stupňů Celsia. Vliv na maximální výkon však může mít třeba i venkovní teplota. Když se do ideálního okna dostanete, maximum je k dispozici pouze na 30 sekund.

Zajímavý údaj  ten max. výkon omezený pouze na 30 sekund, pokud to tak opravdu je.  Taková malá vojenská  stíhačka se startovní forsáží, lehce znalí z letecké techniky, vědí o co se jedná.  Petrolheadi by se museli asi  chytat za hlavu, pokud by jim prodejce nabídl sportovní auto, u kterého by po 30 sekundách na plný plyn klesal výkon. I tohle je daň ze současné elektromobility, moc mi nejde dohromady elektromobil a označení  RS coupé. Jako sportovní vizuálně vypadá, sportovně zrychluje, jen ten maximální výkon omezený na malý časový úsek a ještě za ideálních podmínek?

No nic, ony dnes jsou za sportovní prezentována i auta, co jsou jen lehce oplastována spoilery a jinými tzv. sportovními doplňky, mají velká kola apod.. Doba je už taková......

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Auto krásné, ovšem cena šílená, byť každé auto má svého kupce. Za RS Ovci jsem dal (respektive dám, ještě čekám) polovinu. A těch dalších 900K rozdílu na benzín a na údržbu? To ani zdaleka nebude za životnost Octavie. Toť můj názor, byť samozřejmě zkreslený, neboť rozhodně v tuhle chvíli nejsem cílovka elektro aut.  A ani nebudu do té doby, dokavaď se drasticky nezmění dojezd, komfort a rychlost dobíjení, cena aut, nebo dokavaď mě k tomu nedonutí úplným zákazem spalováků.

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč to porovnáváš s naftovým motorem, když má koncern za tu cenu 2,0 Tsi (206, 228, 235 kW eventulně 2,5 Tsi / 287 kW u Formentoru....) ? Potom to parametrově až takový zázrak není.

RS coupé jinak pěkné je a o ceně by se dalo i polemizovat, tam je to opravdu otázka priorit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...