Přejít na obsah

2.0 MPI spotřeba a zkušenosti


pet

Doporučené příspěvky

Na www.auto.cz jsem kdysi četl toto:

Fabia 2.0 byla kdysi stažena z nabídky ne kvůli motormanagementu, ale kvůli tomu, že žrala olej. Prý kdysi ve VW nějaký čas montovali do motoru jeden pístní kroužek opačně!? Brala i 1l oleje na 100km.

To samé i Octávka.

Neměl to někdo náhodou rozebrané, klidně to může být i pravda.

jo pravda to je, ale 1l na 100km to mi prijde moooooc...ale tadle chyba je jen u nekolika serii, nastesti se mi toto vyhnulo.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám tenhle dvoulitr na čtyřkolce a nemůžu si stežovat. Resp. můžu, ale klady převažují.

Olej mi nějak zvlášť nežere, benzín ale jo, je to hodně citlivé na stylu jízdy. Já jezdím dosti brzda-plyn, takže dlouhodobý průměr tak 10. Jedu-li rychle, 14 dám v kliďánku, jedu-li úsporně, 7 je úspěch.

Líbí se mi jeho síla která jde rozhodně poznat, ale je to motor konstrukčně zastaralý (už ho měl starý passat) a na 2.0 zbytečně slabý. V kombinaci s tím zadním pohonem však málem nejde poznat když táhnu auto, když je to naloženo dalšími 4 lidmi, minimální rozdíl (když si vzpomenu na Fabku HTP o třech lidech .. hrůza).

Cca. do 110km/h velmi táhne, rekce na plyn okamžitá. Dále je už dosti pomalý a hlavně hlučný. Nicméně ten silný zvuk při nastartování .. to žádný jiný nemá :p

Je to o tom, zdali jste ochotni více platit. Benzín a pojistka (myslím že to bylo 8,5k) je strašná.

Jo a mám r.v.2003, nalítáno čerstvě 150k

Editováno: , autor: DKx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám tenhle dvoulitr na čtyřkolce a nemůžu si stežovat. Resp. můžu, ale klady převažují.

Olej mi nějak zvlášť nežere, benzín ale jo, je to hodně citlivé na stylu jízdy. Já jezdím dosti brzda-plyn, takže dlouhodobý průměr tak 10. Jedu-li rychle, 14 dám v kliďánku, jedu-li úsporně, 7 je úspěch.

Líbí se mi jeho síla která jde rozhodně poznat, ale je to motor konstrukčně zastaralý (už ho měl starý passat) a na 2.0 zbytečně slabý. V kombinaci s tím zadním pohonem však málem nejde poznat když táhnu auto, když je to naloženo dalšími 4 lidmi, minimální rozdíl (když si vzpomenu na Fabku HTP o třech lidech .. hrůza).

Cca. do 110km/h velmi táhne, rekce na plyn okamžitá. Dále je už dosti pomalý a hlavně hlučný. Nicméně ten silný zvuk při nastartování .. to žádný jiný nemá :p

Je to o tom, zdali jste ochotni více platit. Benzín a pojistka (myslím že to bylo 8,5k) je strašná.

Jo a mám r.v.2003, nalítáno čerstvě 150k

to DKx: motor je sice 8v ale v porovnani z inymi modernejsimi je OK, pozri si rutiaci moment... tusim 170nm pri 2400otackach, to je na benzin paradicka rozdiel je len ze nejaky opel alebo hocico ine je tocene do vyssich otaciek.. ale ruku na srdce, kolko ju tocis? ja max 5000...

Akurat ta spotreba... do konca leta 7.4, teraz po vynulovani PP je 7,8 hod mesto robi svoje... radsej to prepinam na hodiny asi by ma slak trafil.. prve 4km mam 13litrov spotrebu :)))

1.6 moze ist do riti... objem neoseres, krutiaci nenahradis 16v...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám tenhle dvoulitr na čtyřkolce a nemůžu si stežovat.  Resp. můžu, ale klady převažují.

Olej mi nějak zvlášť nežere, benzín ale jo, je to hodně citlivé na stylu jízdy. Já jezdím dosti brzda-plyn, takže dlouhodobý průměr tak 10. Jedu-li rychle, 14 dám v kliďánku, jedu-li úsporně, 7 je úspěch.

Líbí se mi jeho síla která jde rozhodně poznat, ale je to motor konstrukčně zastaralý (už ho měl starý passat) a na 2.0 zbytečně slabý.  V kombinaci s tím zadním pohonem však málem nejde poznat když táhnu auto, když je to naloženo dalšími 4 lidmi, minimální rozdíl (když si vzpomenu na Fabku HTP o třech lidech .. hrůza).

Cca. do 110km/h velmi táhne, rekce na plyn okamžitá. Dále je už dosti pomalý a hlavně hlučný.  Nicméně ten silný zvuk při nastartování .. to žádný jiný nemá :p

Je to o tom, zdali jste ochotni více platit. Benzín a pojistka (myslím že to bylo 8,5k) je strašná.

Jo a mám r.v.2003, nalítáno čerstvě 150k

to DKx: motor je sice 8v ale v porovnani z inymi modernejsimi je OK, pozri si rutiaci moment... tusim 170nm pri 2400otackach, to je na benzin paradicka rozdiel je len ze nejaky opel alebo hocico ine je tocene do vyssich otaciek.. ale ruku na srdce, kolko ju tocis? ja max 5000...

Akurat ta spotreba... do konca leta 7.4, teraz po vynulovani PP je 7,8 hod mesto robi svoje... radsej to prepinam na hodiny asi by ma slak trafil.. prve 4km mam 13litrov spotrebu :)))

1.6 moze ist do riti... objem neoseres, krutiaci nenahradis 16v...

Krůtím běžně i 6300-6500, někde před tou 6500 začíná omezovač :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5200 ? sakra to je dost, ale priznam sa ze mozno par krat za rok to aj ja urobim.... Ked tomu dam poriadne na frak, alebo mam chut tomu riadne uj..at ... Ono mu to niekedy neuskodi ho prevetrat.

Ale stale urcite nie... :unsure:

Niekde na nete boli pekne porovnane krutiace s vykonom... paradne sa dalo podla toho naucit jazdit... clovek proste vedel od kolko do kolko je to idealne...

Klasicky to tocim 2200-3500, sportovejsia jazda tocim do 5000... klasicky predbiehacky 3ka 5000 ked predbehnem rovno tam svacnem 5ku a ide sa dalej...

Zatial co som mal cest jazdit auta tak zrovna tento 2liter sa mi zda strasne citlivy na plyn... preto dost casto vyuzivam tempomat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

btw...ted se chystam ho čipnout, tak sem zvědavej, jak to bude vypadat, prej je to ale celkem znat a ten kroutak se este pomerne dost zlepsi!!!tak uvidime... ;)

Obavam se, ze samotny cip bez upravy sani, hlavy, vacky, svodu nic neprida, maximalne zmeni prubeh tociveho momentu. Az mi padne zaruka, tak se do vyse uvedenych uprav mozna pustim - vysledek by mel byt 150PS :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

btw...ted se chystam ho čipnout, tak sem zvědavej, jak to bude vypadat, prej je to ale celkem znat a ten kroutak se este pomerne dost zlepsi!!!tak uvidime... ;)

Obavam se, ze samotny cip bez upravy sani, hlavy, vacky, svodu nic neprida, maximalne zmeni prubeh tociveho momentu. Az mi padne zaruka, tak se do vyse uvedenych uprav mozna pustim - vysledek by mel byt 150PS :palec2:

Týjo po tom bych také slintal.

No já jsem koupil K&N sportovní filtr sání a to je asi jediné co zvládnu, ale kdyby jste někdo věděl jak na to či mi pomohl, nějaké to pivko by tam rozhodně padlo -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

btw...ted se chystam ho čipnout, tak sem zvědavej, jak to bude vypadat, prej je to ale celkem znat a ten kroutak se este pomerne dost zlepsi!!!tak uvidime... ;)

Obavam se, ze samotny cip bez upravy sani, hlavy, vacky, svodu nic neprida, maximalne zmeni prubeh tociveho momentu. Az mi padne zaruka, tak se do vyse uvedenych uprav mozna pustim - vysledek by mel byt 150PS :palec2:

jj myslel sem hlavne na kroutak.... :) a 150PS hmm, tak to sem teda zvedavej, informuj nas potom o tom... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tak sleduji a čtu tak si asi taky příští rok koupím 2.0 85kw. Měl jsem strach že bude žrát více benálu než 1.8 92kw, ale podle toho co píšete to papá skoro stejně. Kolik platíte za zákonou pojistku na 2.0 85kw?

6.000,- kaček za rok včetně pojištění všech oken. Mám to u Generali s bonusem 10% (s předchozím autem choť bourala :disgust: )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tak sleduji a čtu tak si asi taky příští rok koupím 2.0 85kw. Měl jsem strach že bude žrát více benálu než 1.8 92kw, ale podle toho co píšete to papá skoro stejně. Kolik platíte za zákonou pojistku na 2.0 85kw?

6.000,- kaček za rok včetně pojištění všech oken. Mám to u Generali s bonusem 10% (s předchozím autem choť bourala :disgust: )

Fíha !

Já mám auto ještě v Leasingu, čili Česká byla povinná volba, ale chtěli po mě 8,5k bez oken ! (ale ty budou v havarijku)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2,0 litr nebrat.. Měl jsem tu čest s tím jet a na to, že to má být 2,0 tak je to mrcha líná, ale je to zas svižnější než 1.6ky,jediný co je na octavii s 2,0 dobrý je, že má malou pořizovací cenu, jinak nic víc..

:blbec::fakac: kecy, kdo chce pohodlného tahouna, nechce závodit a s tím autem umí jezdit, určitě neprohloupí. Pořizovací cena není nízká proto, že by to bylo špatné auto, ale proto, že se toho lidé bojí a moc to nekupují. Nestraš ty, kteří o tom uvažují. A ceny, podle toho, když jsem to kupoval, nejsou nijak nižší, než jiný benály.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2,0 litr nebrat.. Měl jsem tu čest s tím jet a na to, že to má být 2,0 tak je to mrcha líná, ale je to zas svižnější než 1.6ky,jediný co je na octavii s 2,0 dobrý je, že má malou pořizovací cenu, jinak nic víc..

Nemám osobní zkušenost, ale podle toho co říkají ostatní je 2.0 mnohem lepší ( pružnost, tah odspoda) než 1.8i, který nahradil, ovšem 2.0 je už zastaralý, jeho nevýhodou je spotřeba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...