Přejít na obsah

Nové rádio vybíjí baterku


Doporučené příspěvky

Zdravím, obdobné téma tady již je ale žádný popis tak úplně nesedí k mému problému.

Odešlo mi staré rádio Pioneer a vyměnil jsem za Sencor SCT 5051BMR. Staré mělo jakousi redukci, nové šlo krásně napojit přímo na kabeláž auta.

Bohužel po vypnutí zapalování nedrželo stanice. Na fórech jsem dohledal, že problém řeší prohození červeného a žlutého kabelu.

Kabely mám poněkud v jiných barvách - žlutý vůbec není, nicméně jsem odzkoušel kde je stálý proud a kde je pouze po sepnutí klíče. Tyto kabely jsem tedy prohodil. (prasácky sem to střihl a zaizoloval páskou). Rádio pak chvíli fungovalo jak mělo - ukládalo nastavení a stanice, ale po pár minutách mi začalo v autě přerušovaně něco pípat a následně nešlo nastartovat. Baterka je teď vybitá a dle zkoušečky možná úplně odešla, čemuž vůbec nerozumím. Buď sem někde něco špatně spojil a nebo vyzkratoval, nebo je to rádiem?

Ohledně elektra jsem opravdu laik a doufal jsem že dle návodů stačí "prohodit dva kable".

Děkuji za případné rady, připomínky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Především je potřeba vědět jak dlouho máš baterku a kdy naposledy jsi ji nabíjel. Celej problém může být v tom byla na hranici a pokud si to rádio zkoušel došlo k vybití ne připojením ale odběrem . Nabij baterku a budeš vidět zda se něco změnilo. Dráty  by měly být v pořádku předpokládám že máš Octu 1. Tam někdy byl PIN c 4  a 7 prohození. Další možností je změřit proud který teče v klidu z baterky do auta tj po zamceni,ale tuhle věc doporučuju dělat z někým kdo to opravdu zná, pro laika to není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.