Přejít na obsah

Klimatizace - neustale unikani chladiva


havrosh

Doporučené příspěvky

Ahojte,

 u dva roky stareho Kamiqa resim neustale unik chladiva klimatizace... reseno pouze s autorizovanym servisem

 

18.05.2021 - zustatek cca 50g chladiva, doplneno, pridana nejaka kontrastni latka, po tydnu kontrola, vse OK, nikde to neunika, reklamace uzavrena

 

12.08.2021 - nedostatek chladiva + vymena cidla tlaku, doplneno medium, reklamace uzavrena

 

13.04.2022 - 2leta serviska + olej, behem cesty ze servisu zjisteno, ze klima opet nefunguje

20.04.2022 - zustatek cca 38g chladiva, vymena ventilu plneni, tlakova zkouska, testovano cuchacem

16.05.2022 - kontrola UV, udajne OK

16.06.2022 - kontrola UV, udajne OK

 

08.08.2022 - predano do servisu (jeste me vynadali ze jsem prijel az po 8 dnech, ze jsem mel prijet hned bez objednani). Budou volat nejakeho technika primo ze SA

15.08.2022 - nalezena dira ve vyparniku

25.08.2022 - opraveno, vemenen "vyparnik s", 930 CJ prace, poskrabane plasty v interieru, za 2 tydny mam prijet na kontrolu

 

A opet stejny navrh reseni jako pred rokem. Dame vam tam kontrastni latku, za 2 tydny prijedete na kontrolu.

S timto resenim jsem jiz nesouhlasil, protoze se to opakuje stale dokola. Poslou tedy dotaz do Skodovky co dale, ale udajne nemam cekat zadny zazrak.

 

Diky

 

Editováno: , autor: havrosh
doplneni dat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevšiml sis jak dělali kontrolu těsnosti? Pokud tam dávali kontrastní látku a důkladně to nekontrolovali pomocí UV lampy, tak to je k ničemu. Ta netěsnost už je hodně velká, když unikla skoro celá náplň, za tak krátkou chvíli. Potenciální zdroje - netěsné spoje, zaseklý nebo netěsný plnicí ventil, tlakové/teplotní spínače, poškozený kondenzátor nebo dehydrátor (po nehodě), atd....chce to pořádně analyzovat. Je nutno stále otravovat servis a žádat opravu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 4. 2022 na 7:44, havrosh napsal:

Auto si vzali na dilnu, udelali me kafe a do 10min vse hotovo ze nikde nic nenalezeno.

V pondeli volali, ze jim SA naridila udelat tlakovou zkousku a očuchat "čuchačem". 

Vyčerpání starého chladiva, vakouvá zkouška, napuštění chladiva s barvivem, laborování, hledání, to je záležitost na víc jak hodinu. Zatím jsem nechával plnit klimu 2x, vždy úplné vyčerpání starého chladiva atd. Takže 10 minut je podezřelých. Pokud je únik tak velký, just bych bookoval 2 zkoušky třeba týden od sebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Protože žádnou tlakovou zkoušku pravděpodobně nedělali, nebo dělali ledabyle, nebo jak píše Dodi 15 jsou to neználkové. Zvláště po tom, když se zákazník dozví, že musí tyhle prkotiny konzultovat s fabrikou.  Najít únik není nic, na co by člověk musel mít mozek Einsteina, akorát  to vyžaduje čas, trpělivost  a pečlivost. Což jsou vlastnosti, které mnohým dnešním pracovníkům v AS chybí a taky Škodovácké časové normy na jednotlivé opravárenské úkony jsou kolikrát mimo mísu. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Snad vyreseno, detaily v priloze

IMG_3730.thumb.jpeg.a184671473a2e4fea63811f2d0db7432.jpeg

 

Uz do toho servisu snad nikdy nepojedu a najdu si jinej...

Prijdu si pro auto, privezou, podekuji, sednu do auta, nastartuji a chybova hlaska pres celej display: Nefunkcni airbag, vyhledejte servis. Auto ihned vracim. Po pulhodine opraveno, nezapojen kabel k airbagu. 

Znovu nastartuji, hlaska nikde, auto si na nic nestezuje, odjizdim. Po 100m zjistuji ze jet rovne znamena mit volat natoceny doleva. Otacim se a jedu zpet do servisu. Po 15min opraveno, udajne si toho pri testovaci jizde nevsimli... Uz nastvanej odjizdim a vse se zda byt OK. Auto odpoledne davam manzelce. Vecer si zena stezovala ze nefunguji ostrikovace. Dalsi den odpoledne jdu doplnit, dolil jsem cca litr kapaliny, je slyset cerpadlo, ale ostrik nefunguje, pod autem louze z kapaliny z ostrikovace... 17:01 prijizdim opet do servisu, nezapojena hadicka.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak bol únik naozaj vnútri výparníku tak to zistenie muselo byť naozaj ťažké a rozhodne neštandardné , hold odfláknutý krám ako auto a fušerský servis tomu nepridajú ... ono ten postup na začiatku bol celkom štandard aj keď pre zákazníka otravný , po druhom úniku bez zjavnej netesnosti to už mali tlakovať dusíkom ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 31. 8. 2022 na 14:45, DušanV napsal:

Já bych neřekl  "snad", já bych rovnou řekl "určitě tam nepojedu".  Proč mně to vůbec nepřekvapuje? Asi jsem si na dnešní úroveň některých tzv. profesionálních a autorizovaných servisů již zvykl.

Jeste tam mam uskladnene pneumatiky na dve auta, takze minimalne jednou tam budu muset :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...