Přejít na obsah

Vrecko v nadržke chladiacej kvapaliny.


marko100le

Doporučené příspěvky

16520991272994588760543495350351.thumb.jpg.95ddae7f373ee2ee86d11f65c9e1891c.jpgDobry deň, už viacero ludi čo vozi auta zo zahraničia mi povedalo že vw group má nejaký sáčok v nádržke chladenia ktorý keď praskne po určitom čase upchá niektoré časti chladenia či kúrenia.

Ja som ho už zo svojej nádržky vitiahol chvala bohu celý.

Je to vraj v každej nadržke  z napisom mit silikat.

Ak už existuje nejaka tema, tak sa ospravedlnujem

Chcel by som vedieť vaše skusenosti.

Na zahraničnych fora to všetci vyberaju alebo menia nadržky na vodu.

Editováno: , autor: marko100le
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Silikát v nádobce chladícího okruhu se opravdu používá k ochraně hliníkových součástí a má chránit systém před korozí. Chladicí kapalina G13 totiž obsahuje křemičitany, které se však časem spotřebovávají, zvlášť pokud je motor vystaven vysokým teplotám a tepelnému zatížení. Nevím jestli systém ucpává samotný silikát - u motorů koncernu VW je právě často už samotným problémem chladící kapalina G 13, ta konkrétně při tepelné zátěži degraduje a tím sama ucpává následně především topný systém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...