Přejít na obsah

S3 klasické tlumiče nebo dcc?


Martin Petras

Doporučené příspěvky

Projížděl jsem starý svět motorů, kde byl rozhovor s nějakým typkem, co má už druhý suoerb a nájezd kolem 250tkm a ten tvrdí, že by dcc už nechtěl, že špatně reagují na nerovnosti. Že se údajně přizpůsobí, až poté, co díru přejedou a přitom bouchnou. Že údajně klasické reagují hned a lépe tedy kopírují a tlumí.

Dá se to vyvrátit či potvrdit? 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz z logiky fungovani DCC je to nesmysl, ten se zadnym diram neprizpusobuje, je tam natvrdo dany "prutok oleje" v tlumici. Nic silnici neanalyzuje (a uz vubec neskenuje predem).

To si pan plete s daleko vyspelejsimi technikami, nez je DCC, pokud by toto od toho podvozku chtel...

Je to proste jako by sis sam za jizdy mohl menit de facto 3 druhy tlumicu. To je ale tak vse. 

Pokud mu toto Svet motoru otiskl, tak museli mit slabsi chvilku.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 5. 2022 na 21:05, Martin Petras napsal:

Ahoj, vyplatí se dcc podvozek oproti klasickému s obyč tlumiči? Nedokážu si představit jak často reálně využiji režimy, ale asi to může být fajn. Co třeba nějaký sportovní stavitelný podvozek třeba h&r místo obyč tlumičů? Vynahradí to dcc?

 

Díky a pardon pokud se ptám na blbosti.

 

 

Zalezi na akych cestach jazdis. DCC nemam (nezvysil budget na to) a extremne mi nechyba - ale vacsinou jazdim dialnice, pripadne hodne kvalitne a siroke okresky.

Pri predstave, ze jazdim "bezne" okresky a okresky so serpentinami, tak so standardnym podvozkom by som sa na to vykaslal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono nutno podotknout, že se s přepínáním tuhosti podvozku zároveň přepíná i nastavení auta. Takže když tam dáš sport, tak auto reaguje úplně jinak, než když tam máš komfort. 

Při sportu drží auto ve vyšších otáčkách a plyn reaguje -+ okamžitě po sešlápnutí.
kdežto u komfortu se drží auto v nižších otáčkách a plyn reaguje se zpožděním. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, deto napsal:

To je pravda, ale mozes si to nakonfigurovat v Individial. Ak chces len zmenit tuhost, tak prenastavis si to v Individual a ostatne nechas tak ako si zvyknuty.

 

přesně... mám Individulál nastaven jako Sport, jen DCC jako Comfort +, jen škoda že si to nepamatuje zařazený Sport na DSG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 5/25/2022 at 5:36 AM, dfga said:

Zbytočne riešiť DCC v aute ktoré ma plechovú napravnicu ako Fabia. 

Hluk od podvozka je horší ako v Golfe. 

U předokolky jo, to nadávám na hluk v každém taxíku jak je ta prdel hlučná a celkově odpružení tvrdé. U 4x4 je to něco jiného a úplně v klidu.

 

  

On 5/26/2022 at 4:14 PM, Unown said:

Ono nutno podotknout, že se s přepínáním tuhosti podvozku zároveň přepíná i nastavení auta. Takže když tam dáš sport, tak auto reaguje úplně jinak, než když tam máš komfort. 

Při sportu drží auto ve vyšších otáčkách a plyn reaguje -+ okamžitě po sešlápnutí.
kdežto u komfortu se drží auto v nižších otáčkách a plyn reaguje se zpožděním. 

Reakce plynu se dá dokonfigurovat i na "normál" a "comfort" přes OBD.

Editováno: , autor: Goauld
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mám SIII FL 4x4 s DCC už skoro rok, najeto 28 000 km a DCC slider upravený podle Arteonu. Změny režimu ( DCC ) používám i teď pravidelně, ale víceméně pouze sport a comfort. Kdybych se měl rozhodnout znovu, zase bych si DCC vybral. Rozdíl tam je a já ho využiju. Je to celkově dražší ( pořizovací cena i servis ), ale s tím jsem osobně počítal u Superbu za mega. U podstatně levnějšího modelu bych to asi neřešil a bral bez DCC.

Bouchání od podvozku se mi neobjevilo nikdy a to jezdím i po hodně rozbitých silnicích. Samozřejmě, že když přijde ostrá hrana, je to slyšet i cítit. To ale udělá asi každé auto, kromě těch superdrahých na vzduchu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...